* mompelt iets met dode mussen ........quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:47 schreef koemleit het volgende:
dat is zeker duizenden euro's waard vriend!.
goed bezig.
Weet je toevallig dat soort sites of speciaalzaken? Ik kan namelijk niet 1 echt relevante site of forum vindenquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:50 schreef Quir het volgende:
Ik denk dat het beter is om dat te vragen bij een speciaalzaak of site.
Ik denk inderdaad dat dat de volgende optie wordtquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:46 schreef TheYoung1 het volgende:
Zet het op E-bay met een "fantasie-minimum-prijs". Zie je vanzelf wel wat het waard zou zijn en je hoeft het niet te verkopen.
Tenzij je bedrag natuurlijk wel gehaalt wordt
Kijk eens of een je iets vergelijkbaars op ebay kan vinden (wel internationaal zoeken dan natuurlijk)quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:53 schreef TimVerfbom het volgende:
[..]
Weet je toevallig dat soort sites of speciaalzaken? Ik kan namelijk niet 1 echt relevante site of forum vinden
Al geprobeerdquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kijk eens of een je iets vergelijkbaars op ebay kan vinden (wel internationaal zoeken dan natuurlijk)
Per stuk?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:58 schreef TimVerfbom het volgende:
[..]
Al geprobeerd![]()
Alleen die Dunlop balletjes kunnen vinden (1950/60s DUNLOP 65 GOLF BALLS IN ORIGINAL WRAPPERS $99,99)
I wishquote:
LOL ik snap dat niemand er meer mee gaat spelenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:05 schreef golfer het volgende:
Is misschien voor een golfmuseum iets van waarde, maar een gemiddelde golfer zal er echt niets voor over hebben.
De coating, de compressie en het aantal dimples van dit soort ballen is dusdanig verouderd dat niemand daar mee zou willen spelen.
Ik zal ze eens een mailtje sturen (zijn overigens niet exact de zelfde Dunlop balletjes). En die andere balletjes zijn niet te vinden...quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:01 schreef Crazy Harry het volgende:
Vraagt het hier:
http://www.golfball-collection.eu
Hij heeft je dunlop balletjes ook met jaartal 1948 erbij overigens...
http://www.golfball-collection.eu/gallery_015.html
En hier weten ze ook vast meer:
http://golfball-guide.de/
Je kan mij niet wijsmaken dat je dit zelf niet kon vinden... Heb 1 minuut gegoogled...
lijkt me stug, die is doodquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:45 schreef WTFbbq het volgende:
[..]
Je moeder neemt ze anders graag in de mond.
Al gemaild?quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:55 schreef TimVerfbom het volgende:
[..]
Ik zal ze eens een mailtje sturen (zijn overigens niet exact de zelfde Dunlop balletjes). En die andere balletjes zijn niet te vinden...
Jepquote:
Oh gaaf. Ik ben benieuwd wat ze waard zijn in serie en originele wrappers. Ook die andere trouwens.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:33 schreef egeltje1985 het volgende:
Edit: Op die site, rechtsonder, de dunlop 65, omstreeks 1940.![]()
Goeie tip!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:33 schreef egeltje1985 het volgende:
Of hier even naar mailen: http://www.golf-antiek.nl/golfballen/golfballen.htm#
Edit: Op die site, rechtsonder, de dunlop 65, omstreeks 1940.Zeer oude ballen dus. Verder heb ik totaal geen verstand van golf en google ik ook maar wat rond.
Maar wel spannend dit.
Waarom dan de golftasquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:34 schreef TimVerfbom het volgende:
Ik heb overigens ook 0,0 verstand van golf
Nope, nog geen respons van de 'expert' websites...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:44 schreef Djeez het volgende:
Al wat meer bekend btw?
Hij koste maar 20 euro en er zat een hele set oude golfclubs bij (die set is inmiddels voor heel wat meer van de hand gedaanquote:
Mooi man! Mocht er iets uitrollen, wil je me dan ff PM'en? Maak desnoods foto van jou met die balletjes, maak ik er wel wat moois van!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:22 schreef TimVerfbom het volgende:
[..]
Nope, nog geen respons van de 'expert' websites...
Wel een leuk nieuwtje is dat dit weekend Timor op 3FM gaat helpen zoeken naar iemand die er meer van weetdus hopelijk komt daar iets uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |