Dat is lang geleden!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:16 schreef djayzz het volgende:
Hoi allemaal! Ik ben ook weer van de partij
Echt veel zou er bij mij niet te overleggen zijn. Als ik een porsche of elke andere willekeurige auto wil kopen en ik heb zelf dat geld ervoor, dan doe ik dat. Dan kan de ander hoog of laag springen, maar dat die wagen er komt is een ding dat zeker isquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet??? Zeg alleen dat zoiets in overleg gaat bij samenwonen.![]()
Jullie lezen teveel tussen de regels, het staat er niet.
Idd, even uit de running geweest vanwege andere prioriteiten, zie mijn post hierbovenquote:
Een mededeling of zoals jij zegt "op de hoogte brengen" noem ik geen overleg.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:18 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Echt veel zou er bij mij niet te overleggen zijn. Als ik een porsche of elke andere willekeurige auto wil kopen en ik heb zelf dat geld ervoor, dan doe ik dat. Dan kan de ander hoog of laag springen, maar dat die wagen er komt is een ding dat zeker is![]()
Als je met overleg bedoelt dat ik haar van te voren op de hoogte breng, ja dan word er wel overleg gepleegd
Terechtquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:18 schreef djayzz het volgende:
Dus: djayzz is heel erg blij
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:16 schreef djayzz het volgende:
Hoi allemaal! Ik ben ook weer van de partij
Als je nu niet spring... Als je nu niet springt... Als je nu niet springt ben je een homofielquote:Ik luister naar:
Celine Dion, Shania Twain, Kylie Minogue
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:18 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Echt veel zou er bij mij niet te overleggen zijn. Als ik een porsche of elke andere willekeurige auto wil kopen en ik heb zelf dat geld ervoor, dan doe ik dat. Dan kan de ander hoog of laag springen, maar dat die wagen er komt is een ding dat zeker is![]()
Als je met overleg bedoelt dat ik haar van te voren op de hoogte breng, ja dan word er wel overleg gepleegd
Gelukkig heb ik dat zelf ookquote:
Volgende keer cherry tomaatjesquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
damn die wortels zijn nog best lekker ook!
Ik sprongquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[..]
Als je nu niet spring... Als je nu niet springt... Als je nu niet springt ben je een homofiel
quote:Seksualiteit - hetero
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:18 schreef djayzz het volgende:
![]()
Ik heb gisteren van mijn neuroloog te horen gekregen dat ik dat toch geen epilepsie heb![]()
Betekent dat ik vanaf 22 april weer mag auto rijden, en dat ik me niet druk hoef te maken over medicijnen enzo![]()
Dus: djayzz is heel erg blij
Bonus: djayzz heeft nieuwe pc besteld, en die is vrijdag gereed voor gebruik
Sja wat is veel als je nog maar 23 bentquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij heb jij heel veel ervaring met relaties.
die zijn zooooooooo lekkerquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Volgende keer cherry tomaatjesOf druiven, die eet ik een hoop
Thxn! Dat is inderdaad heel goed nieuwsquote:
Doe dan maar druiven.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Volgende keer cherry tomaatjesOf druiven, die eet ik een hoop
Het lijkt mij dan ook niet meer dan logisch dat dat ook niet bij de ander op zijn bord komt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:23 schreef Duimelot het volgende:
wat die porche betreft, kijk als hij die van ZIJN spaargeld wil kopen is prima, maar hoe zit het met het onderhoud daarna, de kosten van verzekring enzo, gaat hij dat ook allemaal zelf doen of wordt dat dan een gezamelijke kostenpost....
enig overleg vooraf is dus toch dan wel an de orde
Daar snoep ik dagelijks 200 gram van wegquote:
Als je maar 500k op je rekening hebt staan. En delen he.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Thxn! Dat is inderdaad heel goed nieuws![]()
Kan helaas niet in een porsche gaan rijden vanaf 22 april.
Bij meer dan 0 verbaas je mequote:Op woensdag 4 maart 2009 16:26 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Sja wat is veel als je nog maar 23 bent
dat bedoel ik!quote:
A match made in heaven.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar snoep ik dagelijks 200 gram van wegHeerlijk
Positive thinking!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:28 schreef Howl het volgende:
Aargh. Ik krijg net te horen dat er vanavond een belangrijke meeting van mijn werk is. En ik was dat helemaal vergeten. In ieder geval hoef ik vanavond dus geen eten klaar te maken.![]()
tvp
de oudste bedoel jequote:Op woensdag 4 maart 2009 16:30 schreef JonKeL het volgende:
[..]
De langste was 4 jaar.
Je mond staat open
Heeft ie alleen zichzelf mee.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach hij verzint tenminste geen vriendin
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach hij verzint tenminste geen vriendin
Heb ik nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je maar 500k op je rekening hebt staan. En delen he.
Wat een goede grappppp!!!!!!quote:
Beetje nonchalant zitten, toupetje recht en toeteren maarquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heb ik niet![]()
Heb wel een Peugeot 306 cabriotelt dat ook!
Zo rond 22 april is het heerlijk weer om de kap eraf te halen en weer te gaan rijden
wie zegt dat die niet allang heeft plaatsgevondenquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
A match made in heaven.
Hoe staat het met een ontmoeting tussen de twee verloofden.
Ik kreeg een glimlachquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:33 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de 0 hoe strakker om de lul he
K*t toupetje vergetenquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Beetje nonchalant zitten, toupetje recht en toeteren maar
Nou als het aan mij ligt....quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
A match made in heaven.
Hoe staat het met een ontmoeting tussen de twee verloofden.
Je hebt nog ffquote:
Alles onder de 1 is nog kraakbeen.. en alles boven de 2 rekt mee... alleen tussen de 1 en 2 moet je dus oppassenquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:33 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de 0 hoe strakker om de lul he
Om zijn grap?quote:
Kan ook zijn omdat jij date met Rivalquote:
Wat ben jij nou allemaal aant doen?quote:
Wat ben ik nu allemaal aan t doen? Haha, hoezo?quote:
Ik zou daar inderdaad maar om lachen ja.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kan ook zijn omdat jij date met Rival.
Je komt telkens binnen en bent meteen weer weg...quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat ben ik nu allemaal aan t doen? Haha, hoezo?
want dat is hilarisch?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou daar inderdaad maar om lachen ja.
Okquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou daar inderdaad maar om lachen ja.
Ik??quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wie zegt dat die niet allang heeft plaatsgevonden
Dat ik met rival date? Jazeker.quote:
Duhquote:
Ben blij dat jij lol-momentje hebt gehad door mijquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heb ik niet![]()
Heb wel een Peugeot 306 cabriotelt dat ook!
Zo rond 22 april is het heerlijk weer om de kap eraf te halen en weer te gaan rijden
Ow, je bedoelt dat ik jou vandaag niet mijn undevoted attention geef?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je komt telkens binnen en bent meteen weer weg...
Idd, moet alleen nog iemand vinden waarmee ik hem kan delen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor mij wel hoor.Jij moet er in rijden.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Duh![]()
Net zoiets wanneer jij date met Jonkel.
Ik ga waarschijnlijk naar de eerste.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:42 schreef JoeyT het volgende:
Naar welke film zal ik gaan?
The curious case of... Of The wrestler...?
Case.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:42 schreef JoeyT het volgende:
Liefquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ben blij dat jij lol-momentje hebt gehad door mij
Wrestler heb je gezien?quote:
CCquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:42 schreef JoeyT het volgende:
In de Arena?quote:
Misschien te persoonlijk, sorry.quote:
Gemeenquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, je bedoelt dat ik jou vandaag niet mijn undevoted attention geef?![]()
Ik ben idd druk bezig. Vanmorgen een gesprek gehad voor een mogelijke job voor de gemeente. Daarnaast ook nog op een andere job gereplied (dat moet hier altijd a la minute) èn ik was nog bezig met mijn concept voor een andere klant
Dus vandaar
Nog geen idee.quote:
Als ik ga, wordt het hoogstwaarschijnlijk de ArenA ja.quote:
Wrestler gezien?quote:
Ik zit daar vooraan in mn eentje beetje met popcorn te schietenquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nog geen idee.
[..]
Als ik ga, wordt het hoogstwaarschijnlijk de ArenA ja.
oh was meer nee ik kan niet ontkennen dat er geen date is geweestquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien te persoonlijk, sorry.![]()
Nam even aan dat dat wel zou gebeuren, door jullie verloofgedrag enz.
Volgens mij valt het wel mee met die gemeenheid van mijquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gemeen. Maar vandaag zijn ze al;lemaal wel liever tegen me
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zit daar vooraan in mn eentje beetje met popcorn te schieten.
En d efriemelstatus?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh was meer nee ik kan niet ontkennen dat er geen date is geweest
Nee, heb ze beide niet gezien, maar laat me in deze leiden door de mediaquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wrestler gezien?
CC moet ik alleen de laatste 40 minuten nog zien. Maar ik vind Brad wel erg geil.
Dan zitten wij achteraan m&m's naar je hoofd te gooienquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zit daar vooraan in mn eentje beetje met popcorn te schieten.
Ik zit sowieso niet vooraan inderdaad! Wij?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan zitten wij achteraan m&m's naar je hoofd te gooien
ik heb mijn zin 3x moeten lezen voor ik m geplaatst heb en nog twijfel ik aan de juistheid van wat er staatquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
En d efriemelstatus?
Ow wacht, dubbele ontkenning
Dan draai ik me om en vang ik ze op met mn mondquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan zitten wij achteraan m&m's naar je hoofd te gooien
ohnee, dat ging ik niet meer doenquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zit sowieso niet vooraan inderdaad! Wij?
Hehehe ok.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, heb ze beide niet gezien, maar laat me in deze leiden door de media![]()
Inderdaad, ik dacht al..quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ohnee, dat ging ik niet meer doen
dus volgende vraag,quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
En d efriemelstatus?
Ow wacht, dubbele ontkenning
Hehe, dan ga je lekker naar Wrestlerquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:49 schreef JoeyT het volgende:
The Wrestler wordt getypeerd als PAC dus denk dat dat wel iets voor mij is.
Alternatieve Cinema van Pathé : Mooie films die vertellen
PAC speelt in op de groeiende behoefte naar kwaliteitsfilms. PAC selecteert mooie films die iets extra's brengen; met diepgang, adembenemende achtergronden en een verhaal dat lang blijft hangen.
Ja wat ik al zeg the CC moet ik alleen nog de laatste 40 min zien. Dus zou ik alleen gaan om Brad in opperste geilheid te zien.quote:
Sssshhhhhttt... Rival leest meequote:Op woensdag 4 maart 2009 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
huh gaan nouk en snuit nou weer daten?
ik snap er niks van
Zou ik ook moeten doenquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Met denken ben ik ook al gestopt!
Dat is ook een mooi alternatief hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja wat ik al zeg the CC moet ik alleen nog de laatste 40 min zien. Dus zou ik alleen gaan om Brad in opperste geilheid te zien.
Snuit wil niet meer met mij datenquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
huh gaan nouk en snuit nou weer daten?
ik snap er niks van
Lekker Belangrijk.quote:
jij wel met hem dusquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snuit wil niet meer met mij datenIk zou het daarom ook niet onder die noemer plaatsen, maar goed..
Nee, ik date met jou, ga jij met een ander zoenen...quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snuit wil niet meer met mij datenIk zou het daarom ook niet onder die noemer plaatsen, maar goed..
Daarom zeg ik, ik plaats het niet onder de noemer daten.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij wel met hem dus
en rival dan?
maar jullie gaan vanavond wel samen naar de film?
Geillllllquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, ik date met jou, ga jij met een ander zoenen...Dus wij daten niet meer.. alleen nog maar bruut wilde seks
quote:
Rhu wat een vragenquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij wel met hem dus
en rival dan?
maar jullie gaan vanavond wel samen naar de film?
logische vragen tochquote:
Je moet niet alles geloven wat je hier leestquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:59 schreef rhubarbje het volgende:
ik snap er niks meer van
ik ga wel ff de was ophangen of zo
Sommige dingen moet je ook gewoon niet willen begrijpenquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:59 schreef rhubarbje het volgende:
ik snap er niks meer van
ik ga wel ff de was ophangen of zo
?quote:
dat dan weer wel?! ik snap het niet meer! niet zoenen wel neuken... waar moet het heen met deze wereld?quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:00 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het is maar net waar je je druk om maakt.
en ook niet alles lezen wat je gelooft?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je hier leest
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
en ook niet alles lezen wat je gelooft?
Naar een wereld zonder relaties, alleen bruut wilde seksquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat dan weer wel?! ik snap het niet meer! niet zoenen wel neuken... waar moet het heen met deze wereld?
Richting hemel zo te lezenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat dan weer wel?! ik snap het niet meer! niet zoenen wel neuken... waar moet het heen met deze wereld?
Zoenen is te intiemquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nicequote:Op woensdag 4 maart 2009 17:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Naar een wereld zonder relaties, alleen bruut wilde seks
vanavond?! jij en ik?!quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Naar een wereld zonder relaties, alleen bruut wilde seks
quote:
Met ik bedoelt hij zichzelf he... NIet meteen persoonlijk opvattenquote:
quote:
Dat dacht ik dus alquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:03 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Van horen zeggen natuurlijk, wat dacht jij dan.
Plagiaat! Deels dan..quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus al.
Je moet niet alles geloven wat ze zeggen
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Met ik bedoelt hij zichzelf he... NIet meteen persoonlijk opvatten.
Dat weet ik lieverd.quote:
Beter goed stelen dan slecht verzinnenquote:
De grote vraag blijft nu op wiens schoot Nouk gaat zitten bij CCquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:05 schreef Nouk84 het volgende:
Nou ik ga vanavond naar CC en nu ga ik naar huis!
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:05 schreef Nouk84 het volgende:
Dat geloof ik niet!quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus al.
Je moet niet alles geloven wat ze zeggen
Veel plezierquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:05 schreef Nouk84 het volgende:
En de nog grotere vraag is hoe hard degene dan in elkaar geslagen wordt door de neger die achter hun zit.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De grote vraag blijft nu op wiens schoot Nouk gaat zitten bij CC
Ik ga niet op een schoot zitten, gewoon op een stoel.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De grote vraag blijft nu op wiens schoot Nouk gaat zitten bij CC
Ik ben ze niet, dus mij moet je dan wel weer geloven.quote:
Oeh heet dat nu een 'stoel'.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga niet op een schoot zitten, gewoon op een stoel.
dan is de grote vraag naast wiequote:Op woensdag 4 maart 2009 17:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga niet op een schoot zitten, gewoon op een stoel.
Ben jij dan diegene die mij en mijn leven kan sturenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben ze niet, dus mij moet je dan wel weer geloven.
Oke nu worden we TE intiem....quote:
Nou ik klop mezelf niet graag op de schouderquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:10 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ben jij dan diegene die mij en mijn leven kan sturen![]()
Wat een cliffhanger...quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dan is de grote vraag naast wie
Ik doe met je mee. Hoe harder hoe meer kans dat de vrouwen om wijn en piemels gaan roepenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oke nu worden we TE intiem....
Bier en tietuuuhhhh.
Slechte dag op het werk of wachtte er iets leuks op je thuis?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is lang geleden dat ik zo blij ben geweest om thuis te komen van mn werk
Hey vakantieganger!quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Slechte dag op het werk of wachtte er iets leuks op je thuis?
Dat vroeg ik me nou ook af... ik hoop het laatste!quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb 6 UUR LANG (!!!!!!) zitten copy-pasten en "verzoek tot dossieroverdracht" zitten tikken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
OMG!! arme jijquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb 6 UUR LANG (!!!!!!) zitten copy-pasten en "verzoek tot dossieroverdracht" zitten tikken.
Pfff
Ik zeg: fijne avond herenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:11 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik doe met je mee. Hoe harder hoe meer kans dat de vrouwen om wijn en piemels gaan roepen
Ludootje! Amigo! Hoe is het?quote:
Pff, das zeker erg zegquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb 6 UUR LANG (!!!!!!) zitten copy-pasten en "verzoek tot dossieroverdracht" zitten tikken.
Pfff
Ja, dat vond ik eigenlijk ook...quote:
heel de bende uit het raam gooien zou ik zeggen! maar is het nu wel klaar of moet je morgen hetzelfde kutklusje doen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik eigenlijk ook...
Ik kreeg er een beetje de neiging van om dingen kapot te gooien ofzo
Heh, kan ik me voorstellen, vooral als je alleen maar strand, bikini's en cocktails gewend bent!quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ludootje! Amigo! Hoe is het?
Het is mij te koud hier, brrrr.
Nee, het is klaarquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heel de bende uit het raam gooien zou ik zeggen! maar is het nu wel klaar of moet je morgen hetzelfde kutklusje doen?
wat moest je bij de gyn doen dan? hopelijk niets al te heftigs?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en vanmorgen moest ik naar de gynaecoloog en toen ik thuis kwam had ik mn jas net opgehangen en stond er iemand aan de deur van de NUON.
Die ik heel vriendelijk heb verteld dat ik net thuis was en vrij op ...
Leuke dag vandaag![]()
Hehe, ik zit ook weer op kantoor as we speakquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heh, kan ik me voorstellen, vooral als je alleen maar strand, bikini's en cocktails gewend bent!![]()
Prima hier! Lichtelijk gaar van werk, maar dat hoort er schijnbaar bij
Dat zij er ruim 50 per uur, oftewel bijna 1 per minuut. En dan gaan de pauzes er ook nog van afquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, het is klaar
318 dossiers nagelopen, dus ben erg nuttig geweest
Morgen ander werk gelukkig
Dat zonder meer! Even lekker bijkletsen!quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, ik zit ook weer op kantoor as we speak
Het moet maar snel weer warm wordenParkpop enzo kwamen vanmiddag hier al langs. Heb ik zin in
Maar we moeten nog maar eerder een biertje doen
Controlequote:Op woensdag 4 maart 2009 17:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat moest je bij de gyn doen dan? hopelijk niets al te heftigs?
wel cool van je dat je die nuon kerel weer buiten hebt geschopt
murm trots op jb
Ik heb een half uur pauze gehad, verder niet echt, alleen om koffie te halen ofzo.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat zij er ruim 50 per uur, oftewel bijna 1 per minuut. En dan gaan de pauzes er ook nog van af![]()
Ik ben al blij als ik op werk 7 cases per uur behandel!
Was het ook zo'n vent die opmerkingen maakte dat je "zo'n mooie baarmoederhals hebt"?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ControleMaar alles zag er goed uit, over twee weken de uitslag.
En als ik niet zo moe was geweest, had ik het hele verhaal afgeluisterd ws
Ik ben niet zo assertief
Nee, het was een vrouw en ik denk niet dat ie erg mooi isquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Was het ook zo'n vent die opmerkingen maakte dat je "zo'n mooie baarmoederhals hebt"?
Had een vriendin van mij
You have got to be shitting mequote:Op woensdag 4 maart 2009 17:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Was het ook zo'n vent die opmerkingen maakte dat je "zo'n mooie baarmoederhals hebt"?
Had een vriendin van mij
goed zoquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ControleMaar alles zag er goed uit, over twee weken de uitslag.
En als ik niet zo moe was geweest, had ik het hele verhaal afgeluisterd ws
Ik ben niet zo assertief
Ik denk dat ik met 3/4 wel wat moest doen, maar het is toch een fijn gevoel als je er twee achter elkaar mag overslaan danquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
goed zo
heb je vandaag iig ook geoefend met assertief zijnje komt er nog wel...gewoon blijven oefenen!
ow leuk dossiers waar je alleen even naar hoef te kijken. wij moeten er ook altijd wat mee doen en dat is best irritant
Het vergt toch een bepaalde instelling om gynaecoloog te worden. Dat soort mensen zien waarschijnlijk de ware schoonheid van de cervix, en kunnen uren naar de ranke lijnen van de labia minora pudendi staren zonder zich te vervelen...quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, het was een vrouw en ik denk niet dat ie erg mooi is
Helaas...quote:
Ik wil dingen vertellen die duidelijk TMI zijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Het vergt toch een bepaalde instelling om gynaecoloog te worden. Dat soort mensen zien waarschijnlijk de ware schoonheid van de cervix, en kunnen uren naar de ranke lijnen van de labia minora pudendi staren zonder zich te vervelen...
[..]
Helaas...
Wel thuis!quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:29 schreef Belsezar het volgende:
Ik ga naar huis mensjes! Eerste werkdag zit er weer op voor mij!
Misschien tot later en anders een fijne avond!
haha iddquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met 3/4 wel wat moest doen, maar het is toch een fijn gevoel als je er twee achter elkaar mag overslaan dan
Awww, had me er net zo op verheugd!quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil dingen vertellen die duidelijk TMI zijn
Dus doe ik et niet
5 dagen ookquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Soms duren 3 dagen echt veeeel te lang
heb hem gister ook gespeeld, hij viel me tegenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:49 schreef Feitosa het volgende:
HAWX demo op PSN.![]()
Nu nog ff wachten op de postbode voor de volledige versie.
Toffe game, zeker voor iemand die "dankzij" lenzen geen f16 piloot kon worden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heb hem gister ook gespeeld, hij viel me tegen
ik vond de ace combat serie op de ps2 beter geloof ik.. lang geleden dat ik andere spelletjes in dat genre gespeeld heb.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:51 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Toffe game, zeker voor iemand die "dankzij" lenzen geen f16 piloot kon worden.
Hier heb ik echt op gewacht en deze al gepreordered.
Eerst wilde al niemand haar meer zien, nu is het al zover dat niemand nog met haar in één topic wil zitten.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:07 schreef Thrar het volgende:
hmm, nouk heeft iedereen weggejaagd zo te zien
Ik heb die demo op de XBox gedownload, en ik vind het wel een toffe game. Wel erg wennen, vliegen met assistance off.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:51 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Toffe game, zeker voor iemand die "dankzij" lenzen geen f16 piloot kon worden.
Hier heb ik echt op gewacht en deze al gepreordered.
Wat let je?quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
yupz, een film, draait in mn favo bios!
Tuschinski 21.15quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
yupz, een film, draait in mn favo bios!
Ik kreeg even een associatie met Blood In, Blood Out. En die vond ik niet zo. Maar ik ben jou niet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
Macht, geld en bloed: dat zijn de dingen waar de inwoners van de provincies Napels en Caserta elke dag mee worden geconfronteerd. Ze hebben haast geen keus en zijn altijd gedwongen de regels van het 'systeem' te gehoorzamen, de Camorra. Slechts enkele gelukkigen kunnen aan een normaal leven denken. Vijf verhalen worden in deze gewelddadige setting met elkaar verwoven.
Utrecht... Beetje jammerquote:
Ik hou er wel van om tussen de mensen te zittenquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:56 schreef Feitosa het volgende:
Tegenwoordig is mijn thuisbios eerder met films dan de bios en dan in HD.
Je zit vaak in het buurthuis te kienen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik hou er wel van om tussen de mensen te zitten.
Misschien een idee. Draaien ze daar ook films?quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:59 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je zit vaak in het buurthuis te kienen?
Nee we gaan allemaal naar de filmquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:15 schreef Ludootje het volgende:
Wat is het trouwens rustig hier! Iedereen seks met elkaar aan't hebben of zo?
Volgens mij gaan The curious case, Gomorra en The Wrestler bekeken worden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Een goede klassieker, zoals Caligula of zo?
Wat een verschikkelijke film was dat zeg.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Een goede klassieker, zoals Caligula of zo?
gezellig hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nog niet, vertrek over een kwartiertje
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nog niet, vertrek over een kwartiertje
Je weet wel. Met die beelden en dat geluid.quote:
Die sig.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je weet wel. Met die beelden en dat geluid.
Gewoon doen. Moeite waard.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:33 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb gewoon niet zo'n zin om de deur uit te gaan
Klootzak dat ik benquote:
Wat goed!quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:37 schreef automatic_ het volgende:
Wow! automatic_ was stroomloos en heeft uit verveling moeten leren
Kijk zo hoort het. Jij kan erom lachen. Sedan was weer aan t jankenquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:37 schreef JoeyT het volgende:
Ik twijfel nog of ik voor t eerst in mn leven in mn eentje naar de bios ga. Lijkt me zo intens alleen weinig na te praten.
quote:
gewoon doen na praten doe je hier, ga je naar dezelfde film als snuit en nouk en wie gaan er nog?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gewoon doen. Moeite waard.![]()
Ik twijfel nog of ik voor t eerst in mn leven in mn eentje naar de bios ga. Lijkt me zo intens alleen weinig na te praten.
Ik werd meteen gestraftquote:
Ik dacht hetzelfde..quote:
Easy there dawg, its just a little kittenquote:
Snuit gaat sowieso naar een andere film dan ikquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gewoon doen na praten doe je hier, ga je naar dezelfde film als snuit en nouk en wie gaan er nog?
Gestraft?quote:
Snuit gaat naar Gomorra in Utrecht en Nouk wilde naar TCC in de Arena.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gewoon doen na praten doe je hier, ga je naar dezelfde film als snuit en nouk en wie gaan er nog?
Ja, omdat ik opstandig ben en niet wil lerenquote:
Ja is dat leuk. Kan ook gewoon samen gaan. Maar t lijkt me best spannend alleen.quote:
Hahaquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, omdat ik opstandig ben en niet wil leren
oooh volgens mij krijg ik een stijvequote:Op woensdag 4 maart 2009 19:41 schreef dawg het volgende:
[..]
In de zak bij Joe samen met Sedan, daar is vanalles mee mis.
Ik zal me gedragen. Denk ik.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Easy there dawg, its just a little kitten
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat jij dat niet doet, nog nooit hebt gedaan. Gezien je grote mond hier altijd.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja is dat leuk. Kan ook gewoon samen gaan. Maar t lijkt me best spannend alleen.
Ohquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:42 schreef Duimelot het volgende:
ok kan hij dus zelfs kiezen welke film
ik bedoel niet dezelfde bios mensen
gewoon wel leren!quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, omdat ik opstandig ben en niet wil leren
Ik laat me er ook niet door tegenhouden, maar ben een sociaal dier. Doe sowieso erg weinig alleenquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat jij dat niet doet, nog nooit hebt gedaan. Gezien je grote mond hier altijd.
je zit anders avond aan avond in je eentje aan de pcquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik laat me er ook niet door tegenhouden, maar ben een sociaal dier. Doe sowieso erg weinig alleen.
quote:
Oh ja, jij fokt zelfs met je huisgenoten.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik laat me er ook niet door tegenhouden, maar ben een sociaal dier. Doe sowieso erg weinig alleen.
Ik zie achter de PC zitten ook niet als iets doenquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je zit anders avond aan avond in je eentje aan de pc
Om de beurt wel te verstaanquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh ja, jij fokt zelfs met je huisgenoten.
Good enoughquote:
Neequote:
kijkt op klokje.... avond!quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zie achter de PC zitten ook niet als iets doen.
Bovendien is avond na avond niet waar. Dag na dag wel
Ik heb zo'n saai levenquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kijkt op klokje.... avond!
en sja dan doe je niet erg veel zo in je leven geloof ik
dus strak plan doe wat en ga naar de bios
zo had ik het eigenlijk nog niet bekeken!quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:41 schreef dawg het volgende:
[..]
In de zak bij Joe samen met Sedan, daar is vanalles mee mis.
Pssst dat is niet iets om stoer over te doen.quote:
ik afentoe, hoef ik me tenminste niet te schamen dat ik de grootste bak popcorn pak en die voor de film begonnen is al half op hebquote:
waarom niet?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pssst dat is niet iets om stoer over te doen.
Omdat het niet stoer is.quote:
Dat dan weer nietquote:
Ga je?quote:
Waar lees je dat dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom dat minder stoer zou zijn dan met iemand samen gaan
Bek lutser.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijk zo hoort het. Jij kan erom lachen. Sedan was weer aan t janken.
Ik zou niet weten waarom iets stoer moet zijn om te doen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom dat minder stoer zou zijn dan met iemand samen gaan
ja maar bij de bios hier hebben ze zo'n lekkere popcorn met echte boter......quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:59 schreef Ludootje het volgende:
Ik ga überhaupt bijna nooit meer naar de bios... Internet![]()
ik zag ze dan ook vliegenquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom iets stoer moet zijn om te doen.Zeker voor een vrouw niet.
Oja vergetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oja vergeten. Sorry poesje
En dan zeggen ze dat sommige grappen oud worden. Blijft gewoon leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oja vergeten. Sorry poesje
Hou gewoon je fucking kanker grafbek dicht stomme kutkneus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, ook weer gehad voor vandaag.
sommige mensen hebben t gewoon nodig, t gevoel hebben een ander met opzet te kwetsen om er lol aan te beleven....quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat sommige grappen oud worden. Blijft gewoon leuk.
Oja weer vergeten.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hou gewoon je fucking kanker grafbek dicht stomme kutkneus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
jaaaaaaaaaaaaaa ben aan t w88 tot ik weer kan gaan, heb die glijmiddel van ze nodig die is zooooo fijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leuk, vlieg je ook wel eens naar ladiesnight?![]()
Is gezellig.
Ik de laatste paar jaar niet meer, maar dat komt meer omdat er weinig films uitkomen die me interesseren.quote:
Ik denk het ja.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sommige mensen hebben t gewoon nodig, t gevoel hebben een ander met opzet te kwetsen om er lol aan te beleven....
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oja weer vergeten.
Stakker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je beperkt je onnodig.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik de laatste paar jaar niet meer, maar dat komt meer omdat er weinig films uitkomen die me interesseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |