Dat is lang geleden!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:16 schreef djayzz het volgende:
Hoi allemaal! Ik ben ook weer van de partij
Echt veel zou er bij mij niet te overleggen zijn. Als ik een porsche of elke andere willekeurige auto wil kopen en ik heb zelf dat geld ervoor, dan doe ik dat. Dan kan de ander hoog of laag springen, maar dat die wagen er komt is een ding dat zeker isquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet??? Zeg alleen dat zoiets in overleg gaat bij samenwonen.![]()
Jullie lezen teveel tussen de regels, het staat er niet.
Idd, even uit de running geweest vanwege andere prioriteiten, zie mijn post hierbovenquote:
Een mededeling of zoals jij zegt "op de hoogte brengen" noem ik geen overleg.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:18 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Echt veel zou er bij mij niet te overleggen zijn. Als ik een porsche of elke andere willekeurige auto wil kopen en ik heb zelf dat geld ervoor, dan doe ik dat. Dan kan de ander hoog of laag springen, maar dat die wagen er komt is een ding dat zeker is![]()
Als je met overleg bedoelt dat ik haar van te voren op de hoogte breng, ja dan word er wel overleg gepleegd
Terechtquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:18 schreef djayzz het volgende:
Dus: djayzz is heel erg blij
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:16 schreef djayzz het volgende:
Hoi allemaal! Ik ben ook weer van de partij
Als je nu niet spring... Als je nu niet springt... Als je nu niet springt ben je een homofielquote:Ik luister naar:
Celine Dion, Shania Twain, Kylie Minogue
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:18 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Echt veel zou er bij mij niet te overleggen zijn. Als ik een porsche of elke andere willekeurige auto wil kopen en ik heb zelf dat geld ervoor, dan doe ik dat. Dan kan de ander hoog of laag springen, maar dat die wagen er komt is een ding dat zeker is![]()
Als je met overleg bedoelt dat ik haar van te voren op de hoogte breng, ja dan word er wel overleg gepleegd
Gelukkig heb ik dat zelf ookquote:
Volgende keer cherry tomaatjesquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
damn die wortels zijn nog best lekker ook!
Ik sprongquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[..]
Als je nu niet spring... Als je nu niet springt... Als je nu niet springt ben je een homofiel
quote:Seksualiteit - hetero
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:18 schreef djayzz het volgende:
![]()
Ik heb gisteren van mijn neuroloog te horen gekregen dat ik dat toch geen epilepsie heb![]()
Betekent dat ik vanaf 22 april weer mag auto rijden, en dat ik me niet druk hoef te maken over medicijnen enzo![]()
Dus: djayzz is heel erg blij
Bonus: djayzz heeft nieuwe pc besteld, en die is vrijdag gereed voor gebruik
Sja wat is veel als je nog maar 23 bentquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij heb jij heel veel ervaring met relaties.
die zijn zooooooooo lekkerquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Volgende keer cherry tomaatjesOf druiven, die eet ik een hoop
Thxn! Dat is inderdaad heel goed nieuwsquote:
Doe dan maar druiven.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Volgende keer cherry tomaatjesOf druiven, die eet ik een hoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |