Dat is lang geleden!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:16 schreef djayzz het volgende:
Hoi allemaal! Ik ben ook weer van de partij
Echt veel zou er bij mij niet te overleggen zijn. Als ik een porsche of elke andere willekeurige auto wil kopen en ik heb zelf dat geld ervoor, dan doe ik dat. Dan kan de ander hoog of laag springen, maar dat die wagen er komt is een ding dat zeker isquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet??? Zeg alleen dat zoiets in overleg gaat bij samenwonen.![]()
Jullie lezen teveel tussen de regels, het staat er niet.
Idd, even uit de running geweest vanwege andere prioriteiten, zie mijn post hierbovenquote:
Een mededeling of zoals jij zegt "op de hoogte brengen" noem ik geen overleg.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:18 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Echt veel zou er bij mij niet te overleggen zijn. Als ik een porsche of elke andere willekeurige auto wil kopen en ik heb zelf dat geld ervoor, dan doe ik dat. Dan kan de ander hoog of laag springen, maar dat die wagen er komt is een ding dat zeker is![]()
Als je met overleg bedoelt dat ik haar van te voren op de hoogte breng, ja dan word er wel overleg gepleegd
Terechtquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:18 schreef djayzz het volgende:
Dus: djayzz is heel erg blij
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:16 schreef djayzz het volgende:
Hoi allemaal! Ik ben ook weer van de partij
Als je nu niet spring... Als je nu niet springt... Als je nu niet springt ben je een homofielquote:Ik luister naar:
Celine Dion, Shania Twain, Kylie Minogue
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:18 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Echt veel zou er bij mij niet te overleggen zijn. Als ik een porsche of elke andere willekeurige auto wil kopen en ik heb zelf dat geld ervoor, dan doe ik dat. Dan kan de ander hoog of laag springen, maar dat die wagen er komt is een ding dat zeker is![]()
Als je met overleg bedoelt dat ik haar van te voren op de hoogte breng, ja dan word er wel overleg gepleegd
Gelukkig heb ik dat zelf ookquote:
Volgende keer cherry tomaatjesquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
damn die wortels zijn nog best lekker ook!
Ik sprongquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[..]
Als je nu niet spring... Als je nu niet springt... Als je nu niet springt ben je een homofiel
quote:Seksualiteit - hetero
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:18 schreef djayzz het volgende:
![]()
Ik heb gisteren van mijn neuroloog te horen gekregen dat ik dat toch geen epilepsie heb![]()
Betekent dat ik vanaf 22 april weer mag auto rijden, en dat ik me niet druk hoef te maken over medicijnen enzo![]()
Dus: djayzz is heel erg blij
Bonus: djayzz heeft nieuwe pc besteld, en die is vrijdag gereed voor gebruik
Sja wat is veel als je nog maar 23 bentquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij heb jij heel veel ervaring met relaties.
die zijn zooooooooo lekkerquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Volgende keer cherry tomaatjesOf druiven, die eet ik een hoop
Thxn! Dat is inderdaad heel goed nieuwsquote:
Doe dan maar druiven.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Volgende keer cherry tomaatjesOf druiven, die eet ik een hoop
Het lijkt mij dan ook niet meer dan logisch dat dat ook niet bij de ander op zijn bord komt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:23 schreef Duimelot het volgende:
wat die porche betreft, kijk als hij die van ZIJN spaargeld wil kopen is prima, maar hoe zit het met het onderhoud daarna, de kosten van verzekring enzo, gaat hij dat ook allemaal zelf doen of wordt dat dan een gezamelijke kostenpost....
enig overleg vooraf is dus toch dan wel an de orde
Daar snoep ik dagelijks 200 gram van wegquote:
Als je maar 500k op je rekening hebt staan. En delen he.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Thxn! Dat is inderdaad heel goed nieuws![]()
Kan helaas niet in een porsche gaan rijden vanaf 22 april.
Bij meer dan 0 verbaas je mequote:Op woensdag 4 maart 2009 16:26 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Sja wat is veel als je nog maar 23 bent
dat bedoel ik!quote:
A match made in heaven.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar snoep ik dagelijks 200 gram van wegHeerlijk
Positive thinking!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:28 schreef Howl het volgende:
Aargh. Ik krijg net te horen dat er vanavond een belangrijke meeting van mijn werk is. En ik was dat helemaal vergeten. In ieder geval hoef ik vanavond dus geen eten klaar te maken.![]()
tvp
de oudste bedoel jequote:Op woensdag 4 maart 2009 16:30 schreef JonKeL het volgende:
[..]
De langste was 4 jaar.
Je mond staat open
Heeft ie alleen zichzelf mee.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach hij verzint tenminste geen vriendin
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach hij verzint tenminste geen vriendin
Heb ik nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je maar 500k op je rekening hebt staan. En delen he.
Wat een goede grappppp!!!!!!quote:
Beetje nonchalant zitten, toupetje recht en toeteren maarquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heb ik niet![]()
Heb wel een Peugeot 306 cabriotelt dat ook!
Zo rond 22 april is het heerlijk weer om de kap eraf te halen en weer te gaan rijden
wie zegt dat die niet allang heeft plaatsgevondenquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
A match made in heaven.
Hoe staat het met een ontmoeting tussen de twee verloofden.
Ik kreeg een glimlachquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:33 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de 0 hoe strakker om de lul he
K*t toupetje vergetenquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Beetje nonchalant zitten, toupetje recht en toeteren maar
Nou als het aan mij ligt....quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
A match made in heaven.
Hoe staat het met een ontmoeting tussen de twee verloofden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |