abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 maart 2009 @ 13:45:18 #251
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_66857990
Guus heb het al aangepast sorry
  maandag 9 maart 2009 @ 13:45:30 #252
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_66858003
quote:
Op maandag 9 maart 2009 13:43 schreef Ynske het volgende:
Ik vind t jammer dat er nu ineens weer zo hard gedaan moet worden over "flessenmoeders".
ik denk niet dat je daar als buitenstaander via een forum over kunt oordelen.

Ik snap wel dat voeden op verzoek beter is dan stugge schema's aan te houden. Maar hey, kinderen groeien toch van de liefde die ze krijgen!
Zelfs dat is tijdgebonden. Mijn oma voedde op schema, mijn moeder ook nog. ... En het dikker worden is iets van nu.
  maandag 9 maart 2009 @ 13:48:02 #253
219033 Mibos2
pi_66858081
Ik vind het jammer dat Tico naar binnenwalst, niets leest en dan inene een beetje achterlijk gaat lopen doen terwijl het de hele discussie niet was en deze nu wel wordt.

Weer terug over naar het topic: doorslapen of niet en/of we daar chagrijnig van worden of niet...

Ik kan er zelf overigens redelijk goed tegen dus misschien scheelt dat ook wel een hoop!!!
pi_66858170
Ik gooi het even over een andere boeg dames:
Had ik al gezegd dat mijn kind toch wel de aller aller aller liefste en knapste is van de hele wereld?

Nog 5 dagen en dan gaat Seb voor het eerst op reis naar het buitenland. Zijn skipak ligt al klaar.
Ik hoop dat het weer een beetje mooi is en de temperatuur een beetje goed, want ik vind het wel moeilijk hoe je zo'n kleintje nou het beste aan kan kleden in de sneeuw.
Met een kruik in de kinderwagenbak als het echt koud is moet het toch wel goed komen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 9 maart 2009 @ 13:51:18 #255
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66858212
quote:
Op maandag 9 maart 2009 13:48 schreef Mibos2 het volgende:
Ik vind het jammer dat Tico naar binnenwalst, niets leest en dan inene een beetje achterlijk gaat lopen doen terwijl het de hele discussie niet was en deze nu wel wordt.

Weer terug over naar het topic: doorslapen of niet en/of we daar chagrijnig van worden of niet...

Ik kan er zelf overigens redelijk goed tegen dus misschien scheelt dat ook wel een hoop!!!
Ik kan er ook wel redelijk goed tegen, maar bij ons is het meer een praktisch iets als ik over 4 weken weer moet werken. Het zou fijn zijn als hij dan tot half 7 ofzo sliep, doet hij dat niet, ook geen probleem... maar je kunt misschien wel proberen.

Wij geven ook niet volgens een strak schema, we laten het afhangen van Lennon, maar hij is erg makkelijk... dus we houden zelf 3 tot 4 uur aan...

Estrys, laatst is mij hier verteld dat je geen kruik in de kinderwagenbak mag leggen ivm gevaar op lekken omdat de kinderwagen hobbelt. Maar ik denk dat als je vaak genoeg controleert het wel goedkomt. Je zou de kinderwagen natuurlijk wel voor kunnen verwarmen, ze liggen er vaak wel erg warm in vind ik.
Make love, not war ☮
  maandag 9 maart 2009 @ 13:53:58 #256
219033 Mibos2
pi_66858305
Estrys mijn ervaring is dat je hem niet te warm aan mmoet kleden maar gewoon met zijn pak onder een dekentje en een muts op was hier voldoende. Heb geen kruiken gebruikt.

Diaan tuurlijk kun je het proberen en ineens doet hij het en dan lig jij wakker (hier tenminste de eerste paar keer)...
pi_66858314
quote:
Op maandag 9 maart 2009 13:50 schreef Estrys het volgende:

Met een kruik in de kinderwagenbak als het echt koud is moet het toch wel goed komen.
Als je de kruik gebruikt die je na de geboorte ook hebt gebruikt moet je goed oppassen met het afkoelen he? Anders krijgt je kleine man het koud omdat de kruik is afgekoeld. Hmm beetje krom staat het er maar je snapt het vast wel
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_66858437
Mijn zoontje kwam tijdens de bv (eerste drie maanden) ongeveer 2 keer per nacht. Omdat ik toen nog verlof had vond ik het niet heel erg maar snakte ik echt wel naar een nacht meer dan 4 uur achter elkaar slapen. Aan de andere kant had het ook wel iets moois en intiems, wij met z'n tweeen (of drieen als pappa ook wakker werd, wat vaak was..) zo in de nacht terwijl de rest van de wereld sliep...
ik kan er nog wel eens met weemoed aan denken terwijl ik toen niet kon wachten tot het afgelopen was.

Na overstappen of flesvoeding sliep hij ongeveer van 19.00 tot 03.30, slurpte dan snel een fles leeg en ging weer door tot een uur of zeven... Als ik zelf dan maar op tijd naar bed ging kon ik nog wel een redelijke nacht maken. Toen ie ongeveer een maand of 6 was hoefde hij pas die nachtvoeding niet meer.
Maar goed, ik heb in die laatste maanden ook wel eens in mezelf lopen vloeken hoor, en verzuchten wanneer dit nu allemaal eens over was. En gelukkig deden mijn man en ik het om en om.
Het hielp bij mij heel erg om tegen mezelf te zeggen dat hij het echt niet express deed, dat hij gewoon honger heeft en lekker even bij me wou zijn en dat het echt echt echt ooit afgelopen zou zijn..
pi_66858468
Oh, het gaat al weer over iets anders haha.
Jullie gaan veel te snel!
pi_66858877
Hmm, Ik heb al vaker een kruik in de bak gehad, maar bedenk me dat het ook niet handig is nou hij al wat groter is geworden want er is al zo weinig ruimte in de Stokke. Maar te warm moet ik inderdaad op lette, maar dat heb ik zo in de gaten want dan gaat hij heel erg protesteren. Vrijdag is het overdag 6 graden daar in het dal zie ik op de vooruitzichten, dus dat is niet anders dan in Nederland.

Een maandje geleden heeft hij een iegen identiteitskaart gekregen, met deze foto (scanner werkt niet dus een foto van een foto) :

Het lijkt wel een heel ander kind

(let ook op de tekst op zijn shirtt, haha, past precies bij het hoofd)
  maandag 9 maart 2009 @ 14:11:43 #261
114177 Diaan73
pi_66858947
quote:
Op maandag 9 maart 2009 13:53 schreef Mibos2 het volgende:
Estrys mijn ervaring is dat je hem niet te warm aan mmoet kleden maar gewoon met zijn pak onder een dekentje en een muts op was hier voldoende. Heb geen kruiken gebruikt.

Diaan tuurlijk kun je het proberen en ineens doet hij het en dan lig jij wakker (hier tenminste de eerste paar keer)...
Dat heb ik nu al soms... dan word ik rond 5 uur/half 6 wakker omdat ik niets hoor... een half uur later komt hij dan... Zoals gezegd, is het ook echt een luxeprobleem. Ik kan bijna elke nacht een nacht van 6 uur maken... en hem zelfs na die voeding meteen terugleggen en dan slaapt hij nog tot een uur of 9 en soms nog later... Heb hem net in bed gelegd en kreeg de een paar mooie lachjes van hem, altijd als er geen fototoestel in de buurt is.
Make love, not war ☮
pi_66859050
Dat had ik ook de eerste nachten dat hij helemaal doorsliep. Automatisch werd ik wakker rond half vier. Ik dacht, ik ga niet meer slapen, hij zal zo wel komen. Niet dus. En toen lag ik me dus zorgen te maken en ben drie keer gaan luisteren of hij nog wel ademde...
  maandag 9 maart 2009 @ 14:14:44 #263
114177 Diaan73
pi_66859070
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:10 schreef Estrys het volgende:

Een maandje geleden heeft hij een iegen identiteitskaart gekregen, met deze foto (scanner werkt niet dus een foto van een foto) :

[ afbeelding ]

Het lijkt wel een heel ander kind

(let ook op de tekst op zijn shirtt, haha, past precies bij het hoofd)
Inderdaad lijkt het zo een heel ander kind... spannend hoor de 1e vakantie met zn 3-tjes..
Make love, not war ☮
pi_66859231
Grappige foto! Blijft raar he dat je die nodig hebt voor zo'n paspoort. Die kleintjes veranderen zo snel.
Ik zag gister nog een filmpje van mijn zoontje van drie maanden terug, ik dacht dat ie er toen heel anders (lees: knapper ) uit zag! Hormonen...
pi_66859281
Er staat 0,54 m op zijn kaart en daar moet hij nog tot 2014 mee doen, haha.

[ Bericht 0% gewijzigd door Estrys op 09-03-2009 14:46:18 ]
  maandag 9 maart 2009 @ 14:19:44 #266
105850 Fuente
mamamuts
pi_66859302
Aaah Estrys, wat een superpasfoto
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66859363
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:19 schreef Fuente het volgende:
Aaah Estrys, wat een superpasfoto
Dat mag ook wel, heeft me wat zweet gekost
  maandag 9 maart 2009 @ 14:21:27 #268
219033 Mibos2
pi_66859378
Seb wat kijk je
pi_66860022
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:19 schreef Estrys het volgende:
Er staat 0,54 cm op zijn kaart en daar moet hij nog tot 2014 mee doen, haha.
  maandag 9 maart 2009 @ 14:39:16 #270
223453 Guuzewuus
pi_66860115
0,54 cm, das een kleine baby . Maar wel übercute .
pi_66860170
Hij is nu 58 cm
  maandag 9 maart 2009 @ 14:42:03 #272
223453 Guuzewuus
pi_66860196
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:41 schreef Estrys het volgende:
Hij is nu 58 cm
0,54 m of 54 cm... toch?

Ik heb ook nog ergens zo'n pasfoto, effe zoeken.
  maandag 9 maart 2009 @ 14:44:32 #273
223453 Guuzewuus
pi_66860287
(5 weken oud)

pi_66860330
ow ja stom, Guus, duh. 0,54 cm is al even geleden

OOO Stella wat een liefie!
  maandag 9 maart 2009 @ 14:46:44 #275
114177 Diaan73
pi_66860369
Wat is eigenlijk ook onzin he? Die pasfoto's van babies op de het paspoort, ik had ook zo eentje van Twan. Ze veranderen zo snel.... en lijken al erg snel niet meer op het kindje dat op de pasfoto staat.
Make love, not war ☮
  maandag 9 maart 2009 @ 14:47:26 #276
223453 Guuzewuus
pi_66860395
Ik was daarna ook nat van het zweet .
pi_66860437
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:46 schreef Diaan73 het volgende:
Wat is eigenlijk ook onzin he? Die pasfoto's van babies op de het paspoort, ik had ook zo eentje van Twan. Ze veranderen zo snel.... en lijken al erg snel niet meer op het kindje dat op de pasfoto staat.
Seb leek er meteen al niet op Toen ik bij de fotograaf buiten kwam
  maandag 9 maart 2009 @ 14:57:59 #278
114177 Diaan73
pi_66860754
Ik heb nog even baby pasfoto's van Twan opgezocht:

van links naar rechts:
5 maanden, 8 maanden en 20 maanden

Make love, not war ☮
pi_66860786
die eerste

Met 5 maanden kunnen ze hun hoofd al omhoog houden, met 5 weken nog niet, dus dat kost aanzienlijk meer zweet.
  maandag 9 maart 2009 @ 15:04:37 #280
114177 Diaan73
pi_66861032
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:58 schreef Estrys het volgende:
die eerste

Met 5 maanden kunnen ze hun hoofd al omhoog houden, met 5 weken nog niet, dus dat kost aanzienlijk meer zweet.
Ja, dat is inderdaad zo... bij die eerste kun je als je goed kijkt nog net mn duim zien rechtsonder

bij Twan op school werden 4 weken geleden schoolfoto's gemaakt en dan mag je ook met broertje/zusje op de foto en ben ik gegaan met Lennon... die was toen 2,5 week, dat viel nog niet mee hahaha, net uit zn slaap en ik moest hem achter zn shirt vasthouden terwijl hij bij Twan op de arm lag. Ben benieuwd hoe die foto is geworden.

en nu ga ik even verder met was opvouwen, dat schiet niet op zo...
Make love, not war ☮
pi_66861920
Amber heeft ook een eigen IDkaart; met de volgende foto;

0,65 m staat er bij Amber op

Ohw, en ze heeft vanmiddag wat verdund sap gedronken uit de tuitbeker!
Ze zit zich steeds zo op het pak sap te verlekkeren, ik denk dat dan maar eens proberen, laten zien dat ik sap in de tuitbeker schonk, water erbij. Drinken, zure gezichten,maar wel mooi drinken!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_66862013
jeetje, over blauwe ogen gesproken
pi_66862064
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:32 schreef Estrys het volgende:
jeetje, over blauwe ogen gesproken
Ja, iets met de spice ofzow (dune ).

Papa is trots dat ze zijn blauwe ogen heeft! Ze zijn in daglicht wel iets lichter, maar ze blijven dus wel blauw!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  maandag 9 maart 2009 @ 16:36:36 #284
223453 Guuzewuus
pi_66864208
Whahaha Twan, lekker bekkie .

En Amber, wat een scheetje .

Leuk hoor. Ik krijg ineens zin om binnenkort weer eens een pasfoto te gaan laten maken. Gewoon voor de leuk .
pi_66866398
kindjes op de pasfoto's
wat een verschil diaan.
wij moeten ook maar eens een paspoort aanvragen

lekker op vakantie estrys.

helaas geen cadeau kunnen vinden. dan maar eens neuzen bij de intertoys ofzo.
zo de dames gaan lekker badderen. kunnen ze daarna naar bed.
mama van 3 kids!
pi_66866803
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 12:48 schreef Dakota het volgende:
Elin heeft ook vaak de hik maar schijnt er geen last van te hebben.
Ze is de afgelopen dagen ook heerlijk rustig op die clusteruurtjes na (ong. 3 uur achter elkaar in de avond) dan wil ze drinken drinken drinken en is wat onrustig. Huilen doet ze eigenlijk nog steeds heel weinig..gelukkig
Jair heeft bijna standaard de hik en vaak pas een half uur of zo na een voeding. Hij lijkt er meestal geen last van te hebben.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_66867676
Oe wat een mooie blauwe ogen

Ik had er helemaal nog niet aan gedacht dat ik ook een ID voor Dana moet aanvragen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 9 maart 2009 @ 18:12:19 #288
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66867784
die pasfoto's
t is ook niet makkelijk om ze een beetje aan die richtlijnen te laten houden.
k hoorde van de week dat die foto gewoon 4 jaar mee gaat op n id
n kind van 4 lijkt toch totaal niet meer op de baby van 4 mnd
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_66868542
quote:
Op maandag 9 maart 2009 18:12 schreef Ynske het volgende:
die pasfoto's
t is ook niet makkelijk om ze een beetje aan die richtlijnen te laten houden.
k hoorde van de week dat die foto gewoon 4 jaar mee gaat op n id
n kind van 4 lijkt toch totaal niet meer op de baby van 4 mnd
dat gaat toch 5 jaar mee?
als ik de foto's bekijk van mijn dames zie je echt niet meer dat hun het waren. alleen de blauwe ogen herken je dan nog maar de rest echt niet..
mama van 3 kids!
pi_66869803
5 jaar gaan ze mee idd; en officieel moet je een nieuw id aanvragen als de pasfoto teveel afwijkt, maar in praktijk doet vrijwel niemand dat. (Ik heb het nog nagevraagd bij de gemeente).

Amber mag in de nazomer weer vliegen als het goed is, ze lijkt er wel nog op, maar is wel al beduidend ouder in d'r gezichtje.
Amber Mae
  maandag 9 maart 2009 @ 19:24:53 #291
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_66870240
Ahh die pasfoto haha!

Ik heb hier een brullende baby in bed liggen, overal wil ze inslapen maar niet in haar bedje.
Het liefst slaapt ze bij ons maar goed dat kan niet altijd en dat willen we dus ook niet aanleren.
Hoe lang laten jullie zo'n kleintje huilen in bed en wat dan? Troosten en terug leggen of niet bij je nemen en het risico lopen dat ze zo overstuur blijft?

Of moet ik er nog niet een al te groot probleem van maken, ze is bijna 6 weken.
pi_66870983
fruppel je kunt haar niet verwennen.
ik had hier een kindje die gewoon moest huilen voor ze sliep. dat was echt vreselijk.
doe gewoon wat goed is voor haar fruppel.
als ze ouder zijn vind ik het anders en overstuur en gewoon huilen is ook een verschil
mama van 3 kids!
pi_66871017
Fruppel wij laten Dana nooit lang liggen als ze huilt. Ik haal haar uit bed om te knuffelen en dan ligt het eraan of ze wel tekenen van slaap vertoont of gewoon te wakker is. Als ze wel echt moe is probeer ik t na een kwartier ofzo nog eens.
Ik krijg t nog steeds niet voor elkaar om haar te laten liggen (vooral ook omdat ze zelden huilt)

en Danique is pas 6 weken, ik denk dat je er dan nog niet zo'n punt van hoeft te maken qua wennen en verwennen.
pi_66871271
quote:
Op maandag 9 maart 2009 19:24 schreef Fruppel het volgende:
Ahh die pasfoto haha!

Ik heb hier een brullende baby in bed liggen, overal wil ze inslapen maar niet in haar bedje.
Het liefst slaapt ze bij ons maar goed dat kan niet altijd en dat willen we dus ook niet aanleren.
Hoe lang laten jullie zo'n kleintje huilen in bed en wat dan? Troosten en terug leggen of niet bij je nemen en het risico lopen dat ze zo overstuur blijft?

Of moet ik er nog niet een al te groot probleem van maken, ze is bijna 6 weken.
Mila is er ook zo eentje 's Nachts heeft ze trouwens geen problemen met inslapen in haar eigen bedje. Overdag wil ze gewoon liever bij mama of papa zijn.. Meestal, als ik écht even mijn handen vrij moet hebben, leg ik haar in bed dan brult ze eventjes en valt ze vanzelf in slaap. Als ze overstuur raakt haal ik haar direct uit bed en mag ze gewoon bij mama zijn, dan proberen we het later nog eens. Je hoort meestal wel een verschil qua huiltje, sommige babies huilen zichzelf gewoon in slaap, sommige babies willen inderdaad echt liever niet in bed liggen.

Overigens, ik probeer haar wel gewoon consequent in bed te leggen, de ene keer lukt het wel, de andere keer niet.

Het "wennen" verhaal heb ik ook mee gezeten maar als je kind totaal overstuur in bed ligt voel je je als moeder toch ook niet echt lekker.. Gewoon kijken wat voor Danique het best werkt!
pi_66871360
Mila heeft trouwens ook iets nieuws ontdekt als ze in bed ligt... Ik leg haar in bed, ze is tien minuten stil, krijst dan een keer, weer tien minuten stil, weer een krijs enzovoort. Op de momenten dat ze stil is ligt ze gewoon te slapen (ik kijk stiekem om het hoekje ), geen idee waarom ze het doet.. Niet echt huilen dus..

Maak me wel een beetje zorgen om haar naveltje.. Hij lijkt een stuk dikker dan normaal en het lijkt wel of er een hoop vocht in zit.. Het is natuurlijk een navelbreukje dus dat het een beetje dik is is normaal maar volgens mij ziet het er echt anders uit dan normaal... Weet alleen niet zo goed wat ik ermee moet
pi_66871417
Amber is nu de 8 maanden gepasseerd, maar ik laat d'r nog steeds niet huilen. Meestal zijn er wel goede redenen dat ze huilt, of is het kwestie van speentje erbij en dan slaapt ze weer (zojuist ook).

Zeker bij een jong babietje kun je nog niet verwennen, en naarmate ze ouder wordt merk je snel genoeg hoe ze in elkaar zit en wat ze nodig heeft.
Amber Mae
pi_66871518
quote:
Op maandag 9 maart 2009 19:55 schreef Llewella het volgende:
Amber is nu de 8 maanden gepasseerd, maar ik laat d'r nog steeds niet huilen. Meestal zijn er wel goede redenen dat ze huilt, of is het kwestie van speentje erbij en dan slaapt ze weer (zojuist ook).
Bedoel je daarmee dat je haar echt helemaal niet laat huilen? Als in: geen minuut? Als ik Mila niet af en toe eventjes zou laten huilen dan zou ik echt continu bij haar moeten zijn, ze huilt (ik kan het eigenlijk niet echt huilen noemen) heel kort zichzelf in slaap eigenlijk standaard doet ze dat..
  maandag 9 maart 2009 @ 20:18:59 #298
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_66872325
Ik heb haar maar niet laten huilen, steeds even naar haar toe gegaan om te kijken. Even uit bed gehaald en geknuffeld, speen terug en weer in bed.
Laten huilen kan ik echt niet, vind het zo zielig en ze word er echt overstuur van.
Zoveel huilt ze verder ook nooit, denk dat dat wel meespeelt.

Volgens mij is de oorzaak van het huilen het feit dat ze steeds haar speen kwijt is.

Iedergeval slaapt ze nu, na een uurtje heen en weer gewandel van mams
Ik ga wel consequent blijven met het in bed leggen want ze heeft de eerste weken eigenlijk alleen 's nachts in bed geslapen en verder alleen beneden in de box/wagenbak of bij ons.
Ben benieuwd hoe het gaat!
pi_66872487
quote:
Op maandag 9 maart 2009 19:58 schreef Raissa het volgende:

[..]

Bedoel je daarmee dat je haar echt helemaal niet laat huilen? Als in: geen minuut? Als ik Mila niet af en toe eventjes zou laten huilen dan zou ik echt continu bij haar moeten zijn, ze huilt (ik kan het eigenlijk niet echt huilen noemen) heel kort zichzelf in slaap eigenlijk standaard doet ze dat..
Wel eventjes, maar ik laat d'r niet over d'r toeren gaan.
Het is eventjes aanhoren hoe ze huilt, of ze niet weer in slaap valt, maar het zal zo rond de (halve) minuut denk zitten dat ik wacht (plus de tijd dat ik naar boven loop, ik ga ook niet rennend en gestressed de trap op ).

Nu weet ik ook wel een beetje hoe ze is, maar in het begin was dat natuurlijk erg zoeken.
En nog steeds is het; huilen -> eerst oorzaken uitsluiten, meestal is er wel een gegronde reden, maar Amber is ook vrij duidelijk wat dat betreft (tegenwoordig heel hard aaaaaaah gillen als ze poepbroek heeft ).

En ik heb in het begin idd wel avonden met d'r op de bank gezeten, veel huilen en cluster voeden, tot we gewoon al vlot heel duidelijk een avondritueel zijn gaan inbouwen, en dat hielp.
Amber Mae
pi_66872659
quote:
Op maandag 9 maart 2009 20:18 schreef Fruppel het volgende:
Ik heb haar maar niet laten huilen, steeds even naar haar toe gegaan om te kijken. Even uit bed gehaald en geknuffeld, speen terug en weer in bed.
Laten huilen kan ik echt niet, vind het zo zielig en ze word er echt overstuur van.
Zoveel huilt ze verder ook nooit, denk dat dat wel meespeelt.

Volgens mij is de oorzaak van het huilen het feit dat ze steeds haar speen kwijt is.

Iedergeval slaapt ze nu, na een uurtje heen en weer gewandel van mams
Ik ga wel consequent blijven met het in bed leggen want ze heeft de eerste weken eigenlijk alleen 's nachts in bed geslapen en verder alleen beneden in de box/wagenbak of bij ons.
Ben benieuwd hoe het gaat!
Ik snap het wel heel goed hoor; tenminste dat had/heb ik zelf dan.
Je krijgt zoveel adviezen omtrent huilen, wel huilen, niet huilen, dingen over verwennen.
Gewoon je eigen intuitie en verstand ook volgen.

Je probeert het als jone moeder toch vooral vaak ook goed te doen, maar wat is goed als alle adviezen weer anders zijn? Dan komt je eigen intuitie en verstand te pas, kijken wat het beste bij jullie werkt.
Amber Mae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')