Dat doet hij iedere nachtquote:Op maandag 9 maart 2009 13:02 schreef p_iglet het volgende:
Estrys, kan je man er dan af en toe niet uit?
Ik heb me er absoluut op ingesteld voordat Seb er was dat ik gebroken nachten zou hebben, maar ik had niet gedacht dat het me zo'n moeite zou kosten. Dat valt me van mijzelf tegen, niet van mijn kind.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:11 schreef p_iglet het volgende:
diaan, het is ook geen persoonlijke aanval naar niemand niet.
Maar wel een trent die ik op het ogenblik zie en persoonlijk echt niet snap.
Als je aan kinderen begint dan weet je dan ze 's nachts wakker worden de eerste tijd, en dat die tijd beste even kan duren.
Uit onderzoek is ook heeeel duidelijk gebleken dat kinderen die flesvoeding krijgen op latere leeftijd een veel grotere kans hebben op overgewicht dan kinderen die minimaal een jaar borstvoeding op verzoek kregen.
Nou dat dus. Dat is een discussie zonder einde. Het is niet voor iedereen mogelijk om bv te geven en sommige mensen willen het gewoon niet. Ieder zijn ding. Het is ook niet alsof 'wij' flessenmoeders onze kinderen maar volproppen zodat we kunnen slapen etc.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:22 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik heb me er absoluut op ingesteld voordat Seb er was dat ik gebroken nachten zou hebben, maar ik had niet gedacht dat het me zo'n moeite zou kosten. Dat valt me van mijzelf tegen, niet van mijn kind.
En sorry dat ik het zeg maar die laatste opmerking word ik zo doodmoe van, weer een " borstvoeding-is-echt-beter-feit waardoor alle moeders die de fles geven in de verdediging springen. Ja borstvoeding is het beste voor je kind, maar soms gaat het gewoon niet, punt. En wij zeggen altijd: als het niet gaat zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat.Ik snap wel dat je het zo waarschijnlijk niet bedoeld hebt, maar toch, verse moeders hebben lange tenen.
![]()
Nou ik voelde het ook niet al een persoonlijke aanval op mij, maar wel op "ons" flessenmoeders.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:11 schreef p_iglet het volgende:
diaan, het is ook geen persoonlijke aanval naar niemand niet.
Maar wel een trent die ik op het ogenblik zie en persoonlijk echt niet snap.
Als je aan kinderen begint dan weet je dan ze 's nachts wakker worden de eerste tijd, en dat die tijd beste even kan duren.
Uit onderzoek is ook heeeel duidelijk gebleken dat kinderen die flesvoeding krijgen op latere leeftijd een veel grotere kans hebben op overgewicht dan kinderen die minimaal een jaar borstvoeding op verzoek kregen.
Nou, ik voel me een stuk beter nu ik weet dat ik bij die 2% hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 13:33 schreef Ticootje het volgende:
Om niet een stok in het hoendehok te gooien, 98% van de vrouwen is gewoon in staat haar eigen kind te voeden... De problemen die veel moeder doen afhaken zijn meestal goed op te lossen.
Jij hebt het puur over lichamelijke voedingsproblemen? Andere zaken spelen natuurlijk ook een rol, misschien een veel grotere rol zelfs. Ik denk echt dat het het beste voor het kind is als moeder zich er ook goed bij voelt.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:33 schreef Ticootje het volgende:
Om niet een stok in het hoendehok te gooien, 98% van de vrouwen is gewoon in staat haar eigen kind te voeden... De problemen die veel moeder doen afhaken zijn meestal goed op te lossen.
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:39 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Jij hebt het puur over lichamelijke voedingsproblemen? Andere zaken spelen natuurlijk ook een rol, misschien een veel grotere rol zelfs. Ik denk echt dat het het beste voor het kind is als moeder zich er ook goed bij voelt.
Leef en laat leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |