Geknetter vindt plaats in de luier. No worries, hij slaapt nogquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:04 schreef Estrys het volgende:
hmm, ik hoor me toch een geknetter vanuit de wipstoel achter me....
Je hebt verschillende systemen om de maxicosi erin te zetten, met een soort stellage (babymee ofzo) of gewoon met een gordel die aan de vloer van de bak zit (hebben wij). Als je zo'n stellage hebt, kunnen ze vrijwel direct mee vanaf 4 maanden mee. Met gordel hobbelt het wat en wordt aangeraden pas vanaf een maand of 3/4. Je hebt trouwens ook babyschelpen, dan kan het ook al heel snel. Baby erin zetten is hoe dan ook niet moeilijk. Met 1 kind erin kun je ook een boel boodschappen kwijt, met 1 kind en baby wat minder.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:04 schreef Guuzewuus het volgende:
Wat gaaf, zo'n bakfiets. Ik zou die ook graag een kopen ooit
. Vanaf hoe oud mogen babietjes daarin? En is het makkelijk om de maxicosi erin vast te maken? Plaats eens een foto, als je wilt
.
voor alle nachtbrakende babies.
Was het maar zo'n feest. daarna hoorde ik wheeeeeeeeeehehe (x3) de vertaling: JA WAKKER, ETEN NUquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:05 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Geknetter vindt plaats in de luier. No worries, hij slaapt nog.
Oh hihi, das duidelijke taal, dat welquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:15 schreef Estrys het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. daarna hoorde ik wheeeeeeeeeehehe (x3) de vertaling: JA WAKKER, ETEN NU
Nee, een gordel op de bodem, laten installeren door de maker van de bakfiets, 't mannetje in Haarlem. Ik zal een fotoreportage van de eerste keer maken!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:16 schreef Guuzewuus het volgende:
Vertel je dan hier hoe het was?![]()
En met foto en constructiegegevens enzo. Wat hebben jullie erin? Een babyschelp?
Ja doequote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:19 schreef cattie het volgende:
[..]
Nee, een gordel op de bodem. Ik zal een fotoreportage van de eerste keer maken!![]()
(Met Ive is het trouwens ideaal, zo'n bakfiets.)
oe dan is het niet fijn fietsen nee als je steeds moet tegensturen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:51 schreef Marie79 het volgende:
Ik heb een driewieler, tweewieler lijkt me trouwens ook wel eng (iets met evenwicht enzo en om kunnen vallen)
Bla, het was meer dat ik dat straatje met die klinkers niet lekker vond fietsen, moest steeds tegensturen om niet in de goot te rijden...
Och arme Dana! Heeft ze vannacht dan wel in haar eigen bedje geslapen? (omdat je schreef gisteravond)
Zo sneu dat ze verkouden is...voor Dana! (en neem er zelf ook maar 1 hoor Bla)
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:28 schreef Dakota het volgende:
bweuh ik werd ontzettend ziek wakker vanmorgen..trillen en ik had het echt heel erg warm
Elin laten drinken en toen ik vervolgens terugliep niet naar de slaapkamer ben ik flauw gevallenof eigenlijk bewusteloos want mn vriend vond me zo 10 minuten later ..tanden door de lip en mn kin aan gort. En nu voel ik me ineens weer prima
Volgens mij een beetje uitdroging door bv en weinig drinken ofzo.. raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |