abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 maart 2009 @ 09:05:15 #126
108648 cattie
lieve moeder
pi_66791573
Seb lekker aan het slapen!
Fee is nog steeds erg verkouden, slapen gaat 's nachts daarom niet altijd even goed, helaas.

Marie, aflopende wegen zijn idd niet fijn met een driewielige bakfiets, maar het went vanzelf wel. En het is ideaal!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 09:05:20 #127
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_66791575
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 09:04 schreef Estrys het volgende:
hmm, ik hoor me toch een geknetter vanuit de wipstoel achter me....
Geknetter vindt plaats in de luier. No worries, hij slaapt nog .
  zaterdag 7 maart 2009 @ 09:07:19 #128
223453 Guuzewuus
pi_66791589
Zelf had ik de maxi-cosi achterop de fiets. Stella vond het overheerlijk Zo heerlijk dat ze toen ze eenmaal voorop mocht nogsteeds liever achterin de maxicosi wilde ; lekker warm, met voetenzak en regen-/windkap, maar babietjes mogen er pas vanaf vier maanden in, op die manier.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 09:07:58 #129
108648 cattie
lieve moeder
pi_66791594
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 09:04 schreef Guuzewuus het volgende:
Wat gaaf, zo'n bakfiets . Ik zou die ook graag een kopen ooit . Vanaf hoe oud mogen babietjes daarin? En is het makkelijk om de maxicosi erin vast te maken? Plaats eens een foto, als je wilt .

voor alle nachtbrakende babies.
Je hebt verschillende systemen om de maxicosi erin te zetten, met een soort stellage (babymee ofzo) of gewoon met een gordel die aan de vloer van de bak zit (hebben wij). Als je zo'n stellage hebt, kunnen ze vrijwel direct mee vanaf 4 maanden mee. Met gordel hobbelt het wat en wordt aangeraden pas vanaf een maand of 3/4. Je hebt trouwens ook babyschelpen, dan kan het ook al heel snel. Baby erin zetten is hoe dan ook niet moeilijk. Met 1 kind erin kun je ook een boel boodschappen kwijt, met 1 kind en baby wat minder.

edit, dat babymee is hetzelfde als waarin je de baby achterop de fiets doet.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 09:11:41 #130
223453 Guuzewuus
pi_66791623
Ik heb zo'n babymee (achterop de fiets gehad dus), maar door de flinke vering die daarin zit, is het pas echt relaxed fietsen vanaf dat ze een maand of 5 à 6 zijn. Daarvoor vond ik echt dat Stella eigenlijk teveel hobbelde en fietste ik zoveel mogelijk over glad asfalt. Misschien werkt die vering anders in zo'n bakfiets? Ik zie ook niet direct voor me hoe je dat dan zou moeten bevestigen trouwens. Maar zo'n babyschelp is misschien wel wat idd.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 09:13:22 #131
108648 cattie
lieve moeder
pi_66791639
We hebben Fee nog niet in de bakfiets gehad. Ik ga het volgende week een keer proberen, kijken hoe erg het schud. We hebben schuimrubber op de bodem van de bakfiets gedaan, zodat het niet zo zal schudden.
pi_66791657
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 09:05 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Geknetter vindt plaats in de luier. No worries, hij slaapt nog .
Was het maar zo'n feest. daarna hoorde ik wheeeeeeeeeehehe (x3) de vertaling: JA WAKKER, ETEN NU
ti amo più di ieri ma meno di domani
  zaterdag 7 maart 2009 @ 09:16:19 #133
223453 Guuzewuus
pi_66791661
Vertel je dan hier hoe het was?
En met foto en constructiegegevens enzo . Wat hebben jullie erin? Een babyschelp?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 09:16:52 #134
223453 Guuzewuus
pi_66791667
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 09:15 schreef Estrys het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest. daarna hoorde ik wheeeeeeeeeehehe (x3) de vertaling: JA WAKKER, ETEN NU
Oh hihi, das duidelijke taal, dat wel .
  zaterdag 7 maart 2009 @ 09:19:06 #135
108648 cattie
lieve moeder
pi_66791686
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 09:16 schreef Guuzewuus het volgende:
Vertel je dan hier hoe het was?
En met foto en constructiegegevens enzo . Wat hebben jullie erin? Een babyschelp?
Nee, een gordel op de bodem, laten installeren door de maker van de bakfiets, 't mannetje in Haarlem. Ik zal een fotoreportage van de eerste keer maken!
(Met Ive is het trouwens ideaal, zo'n bakfiets.)
  zaterdag 7 maart 2009 @ 09:19:46 #136
223453 Guuzewuus
pi_66791695
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 09:19 schreef cattie het volgende:

[..]

Nee, een gordel op de bodem. Ik zal een fotoreportage van de eerste keer maken!
(Met Ive is het trouwens ideaal, zo'n bakfiets.)
Ja doe .
pi_66791734
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 08:51 schreef Marie79 het volgende:
Ik heb een driewieler, tweewieler lijkt me trouwens ook wel eng (iets met evenwicht enzo en om kunnen vallen )
Bla, het was meer dat ik dat straatje met die klinkers niet lekker vond fietsen, moest steeds tegensturen om niet in de goot te rijden...

Och arme Dana! Heeft ze vannacht dan wel in haar eigen bedje geslapen? (omdat je schreef gisteravond)
Zo sneu dat ze verkouden is... voor Dana! (en neem er zelf ook maar 1 hoor Bla)
oe dan is het niet fijn fietsen nee als je steeds moet tegensturen.

Ja ze heeft wel in de eigen bedje geslapen, maar was echt om t uur ofzo aan t huilen.
En nu zag ik dat ze wat 2 vlekjes en een paar vlekjes op de benen had...even in de gaten houden of t er meer worden. Ze heeft geen koorts gelukkig. Als de vlekjes erger worden moet ik dan naar de huisartsenpost? weet iemand dat hier?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 10:36:27 #138
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_66792716
Ik zal foto's maken vandaag! Hij ligt nu nog in de wagen te slapen en we gaan zo eerst boodschappen doen...
Ik heb trouwens ook zoiets wat Cattie zegt, ik zet de maxi cosi op de bodem en dan gaan de gordels er zo overheen. Schuimrubber is trouwens wel een idee, dan hobbelt het toch ietsjes minder...

Kunnen die vlekjes niet iets van 5e of 6e ziekte o.i.d. zijn??? (ik weet het ook niet hoor, ik denk dat als ik bij Maarten vlekjes zou zien in het weekend die er niet horen, ik de huisartsenpost wel even zou bellen)
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_66792789
owja, bellen kan natuurlijk ook evt. Voor nu lijken de vlekjes juist minder te worden, dus ik kijk t nog even aan. Ze is verder ook niet suf ofzo.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 10:43:04 #140
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_66792828
Bij ons moeten we altijd bellen voordat je mag komen bij de huisartsenpost...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_66793147
ah, oke, klinkt logisch ook
ben nog niet zo helder hihi
pi_66799170
bweuh ik werd ontzettend ziek wakker vanmorgen..trillen en ik had het echt heel erg warm
Elin laten drinken en toen ik vervolgens terugliep niet naar de slaapkamer ben ik flauw gevallen of eigenlijk bewusteloos want mn vriend vond me zo 10 minuten later ..tanden door de lip en mn kin aan gort. En nu voel ik me ineens weer prima Volgens mij een beetje uitdroging door bv en weinig drinken ofzo.. raar
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_66799620
Jeumig Koot doe je wel voorzichtig? wel goed op jezelf passen hoor!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66799634
Ik vind een bakfiets er altijd heel gaaf uitzien, maar ik ben bang dat het zo zwaar trapt! Of is dat niet zo?

Dakota, jeetje zeg, doe je wel voorzichtig!!!!

Bla, ik zou bij onbekende vlekjes altijd even de HA bellen denk ik...beterschap voor je meiske!

Merel slaapt echt door, al 3 nachtjes tot 7 uur 's morgens, laatste fles krijgt ze ook zo rond 19:30 uur, echt heerlijk
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66801580
Dakota, kijk je wel uit?! Anders maar even laten nakijken hoor!

Merel Lekker hoor! Tyler nu voor de 2e keer van 00.15 tot 7.45
Nu nog alle flesjes goed leegdrinken en we zijn helemaal blij.
pi_66801788
Wat fijn Fuente en Ingrid!
Lotte wordt de laatste dagen weer 's avonds wakker, rond 9 uur..
Wel gezellig, daar niet van
Gisteravond hebben we dus maar met z'n 3-tjes op de bank naar Xfactor gekeken, wij met een bakje chips, Lotte met een rijstwafeltje
pi_66805138
Wow Koot
Als je dat nog een keer flikt ff de huisarts bellen hoor!

hier een tevreden gozertje die net heel veel erwten met aardappel heeft gegeten
En wij hebben ook een baby-mee achterop de fiets, vanaf een maand of 4 in gebruik, maar het gaat eigenlijk vanaf het begin al heel goed. En hij schud nu meer heen en weer dan toen hij klein was Spant nu meer aan met zijn buikspieren om alles goed te kunnen zien. En hij valt heel vaak in slaap achterop de fiets
pi_66806029
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 15:28 schreef Dakota het volgende:
bweuh ik werd ontzettend ziek wakker vanmorgen..trillen en ik had het echt heel erg warm
Elin laten drinken en toen ik vervolgens terugliep niet naar de slaapkamer ben ik flauw gevallen of eigenlijk bewusteloos want mn vriend vond me zo 10 minuten later ..tanden door de lip en mn kin aan gort. En nu voel ik me ineens weer prima Volgens mij een beetje uitdroging door bv en weinig drinken ofzo.. raar
Wel oppassen hoor!!
pi_66807275
Ik vind dat doodeng Freecell! Ben altijd bang dat ik dan zou vallen met zo'n ukje.
Wat een lekker eetmonstertje is Leander!

Merel spuugt veel vandaag, had ook erg dunne luiers dus ik denk dat ze een virusje te pakken heeft. Ze slaapt ook meer dan normaal, ik laat d'r maar even lekker, dan maar weer uit het ritme.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage zaterdag 7 maart 2009 @ 20:22:27 #150
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_66807911
Nou, ik ben bang dat Tyler maandag moet blijven. Sinds vandaag drinkt hij gewoon bijna niks meer. Bij alle flessen vandaag zo'n 50cc gedronken. Nu om 20.00 uur slechts 10cc. Wat raden jullie aan, morgen bellen met het ziekenhuis of maandag met het UMCG overleggen, als hij voor controle komt?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')