abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66770064
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:04 schreef Jojogirl het volgende:
knip
Vraag ik hoe het met Isis gaat en reageer ik niet eens
Wat fijn dat ze zo lekker doorslaapt zeg
Een ukkepukkie inderdaad zeg! En wat fijn dat ze zo makkelijk, lief en vrolijk is

Poeh, moeilijke opmerking. Kan me voorstellen dat dat wel even heftig aankomt..
Ik vind je altijd erg lief over haar schrijven!
pi_66770185
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:07 schreef mrien het volgende:
Fijn Freecell!
Opluchting zeker?

Wat fijn Fuente!
JAAAAA
Maar volgens mij komt die morgen pas echt goed aan, we zijn hier nu allemaal helemaal kapot van de middag
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:23:26 #103
108648 cattie
lieve moeder
pi_66770572
Geweldig freecell!!
pi_66771021
Wat fijn Freecell!

Hier heeft zoonlief het voor het eerst voor elkaar gekregen om van voor tot achter tvan zijn nek tot aan zijn tenen zichzelf onder te poepen. Lekker hoor.. En hij was net in bad geweest
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:39:42 #105
105850 Fuente
mamamuts
pi_66771174
Leander yeeeeey
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66775897
Fijn Freecell!

Zul je altijd zien Estrys.

Tyler heeft voor het eerst thuis wild geplast. Ik sprong net op tijd aan de kant. Ook net na het badje.
Wat hij heerlijk vond. Hij straalde helemaal en maar lachen en brabbelen.
pi_66776611
Mijn dochter doet ook aan projectiel plassen hihi

Maar ze is ziek.. slaapt heel veel, knalgele poeppasta.
Wil niet eten, alleen borstvoeding..
Kijk het nog even aan en anders maar naar de huisartsenpost.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 20:25:15 #108
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_66778565
Hier ook een "veel-poepende-baby". Als hij poept dan zit het vaak van voor tot achter helemaal onder!
Van de week was het zo erg dat hij 2x onder de douche is geweest voor half 8 's morgens... En op het kdv mocht hij in de gootsteen omdat hij weer helemaal onder zat...
Ik had vanmorgen ook een stunt... Tijdens de fles liet hij een hele natte scheet, dus ik gelijk naar boven om hem te verschonen, gelukkig zat alles in de luier... was hij net schoon, nog geen luier om en ja hoor, daar kwam de volgende lading! Dus ik de hydrofiele luier van het aankleedkussen eraf halen, Maarten dus even opgetilt en toen voelde ik wat warms tegen mijn buik... Ach ja, 5 minuten later was alles weer schoon en klaar voor de was!

MamsX sterkte voor je dochter!
Freecel fijn dat alles goed was met Leander!
18-11-2008 Maarten Alexander
  vrijdag 6 maart 2009 @ 20:27:02 #109
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66778628
Fuente, wat fijn dat ze zo lang heeft doorgeslapen.

Freecell, wat een supergoed nieuws

Hier nog niet een zichzelf onderpoepende baby, gelukkig... en ze doen het altijd op de meest geweldige momenten
Make love, not war ☮
  Jubileum moderator vrijdag 6 maart 2009 @ 20:30:35 #110
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66778775
Freecell wat een opluchting, fijn!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_66783012
Marie

Ja, ik ben ook heel opgelucht

Als hun weegschaal en meetding klopt zit er trouwens een flinke knik in zowel lengte als gewicht bij Leander
Even afwachten wat ze bij het cb meten over 2 weken
  vrijdag 6 maart 2009 @ 22:30:30 #112
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_66784306
mooi Freecell!

Maarre is ie te klein ofzo?
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_66785322
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 22:30 schreef Dakota het volgende:
mooi Freecell!

Maarre is ie te klein ofzo?
Nou te klein niet echt hoor Alleen hij maakt nu een knik in de curve van het CB. Maar ik zie net dat hij de borstvoeding.com curve nog wel volgt:
Kijk maar: KLIK

Ik maak me er sowieso niet zo druk om eigenlijk : Hij eet en drinkt goed, slaapt goed, is vrolijk en zijn papa hing (hangt ) ook altijd onder het lijntje
pi_66785348
Hoezo een knik in lengte en gewicht?
Edit: te laat

Volgens het CB zakte Lotte ook opeens wel heel hard, terwijl ze volgens de BV curve juist stijgt..
Ben benieuwd wat we daar woensdag over horen als we weer een afspraak hebben
Manlief wilde de discussie wel met ze aangaan

Tandje nummer 4 is ook door, hopelijk zijn we nu een tijdje van het tanden gedoe af!
pi_66785888
Eigenlijk heel maf dat ze de ene curve wel volgen en de andere niet!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 23:04:40 #116
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_66785905
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 22:52 schreef freecell het volgende:

[..]

Nou te klein niet echt hoor Alleen hij maakt nu een knik in de curve van het CB. Maar ik zie net dat hij de borstvoeding.com curve nog wel volgt:
Kijk maar: KLIK

Ik maak me er sowieso niet zo druk om eigenlijk : Hij eet en drinkt goed, slaapt goed, is vrolijk en zijn papa hing (hangt ) ook altijd onder het lijntje
Dan is het toch goed!!! En wat ik nog wilde zeggen, de ene weegschaal is de andere niet dus zal het misschien juist wel meevallen met "de dip".

Ik heb vanmorgen voor het eerst met Maarten gefietst!
W. en ik hebben een bakfiets gekregen voor onze verjaardagen dit jaar en gisterochtend is hij aangeleverd. Echt een heel geweldig ding, Maarten vond het wel ok denk ik, want hij heeft de heenweg liggen slapen in de maxicosi en op de terugweg lag hij met open ogen te kijken (naar de lucht) en af en toe vielen zijn ogen ook nog dicht, het zal wel heel relaxt hebben gelegen
Alleen wat niet heel prettig fietst is een straatje met klinkers waar het naar de goot toe wat schuin afloopt...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 6 maart 2009 @ 23:07:47 #117
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66786060
heb je een twee of driewieler marie?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_66786138
Marie wat leuk!
pi_66791168
marie wat leuk een bakfiets. lijkt me echt zo heerlijk met je kindje fietsen.

freecell wij hebben telkens ook andere resultaten bij de kinder arts en het cb.
die van mij moest 3 cm gekrompen zijn in 2 weken en ze te veel aangekomen
ik heb me rot gelachen toen.
maar met die van de jongste hebben ze al zoveel fouten gemaakt.

ze word nu nog elke nacht wakker door een doorkomend tandje(vannacht helemaal door de luier) maar krijgt geen fles meer.
dus als ze eenmaal door slaapt dan krijgt ze dan 's avonds na 20.00 niks meer.
maar ze snapt wel dat ze nu niks meer krijgt. dus hopelijk gaat ze snel doorslapen.
mama van 3 kids!
pi_66791300
Wat fijn dat alles in orde is Freecell!!

@Marie, leuk hoor Dana vind een straatje met klinkers juist fijn als ze in de kinderwagen zit, maarja, ik heb dan ook een vreemd kindje hihi

Ze heeft trouwens alweer een onstroken oogje en is weer superverkouden, gisteravond wou ze alleen maar bij mij of mijn vriend liggen en zodra ze dan sliep en ik dr in bed legde was het gillen. echt zo zielig.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 08:51:44 #121
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_66791486
Ik heb een driewieler, tweewieler lijkt me trouwens ook wel eng (iets met evenwicht enzo en om kunnen vallen )
Bla, het was meer dat ik dat straatje met die klinkers niet lekker vond fietsen, moest steeds tegensturen om niet in de goot te rijden...

Och arme Dana! Heeft ze vannacht dan wel in haar eigen bedje geslapen? (omdat je schreef gisteravond)
Zo sneu dat ze verkouden is... voor Dana! (en neem er zelf ook maar 1 hoor Bla)
pi_66791535
Het is hier wel kommer en kwel met de nachten lees ik
Seb kreeg vanmorgen zijn fles maar hij was zo aan het kokhalzen (en aan het poepen) dat het echt niet ging om hem de fles te geven dus heeft hij maar 40 cc op. Dat was half 8, ik denk die komt na een half uurtje wel weer maar na een uur begon hij een beetje moeilijk te doen, luier verschoont en in zijn wipstoel gezet, wil ik een flesje gaan maken...stil, ik kijk ligt meneertje prinsheerlijk in zijn wipper te knorren.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 09:02:45 #123
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_66791558
Dat hadden wij van de weeko ook Estrys! Dan maar even slapen en als hij wakker wordt weer proberen (of als je denkt, nu maak ik je wakker hoor!)
  zaterdag 7 maart 2009 @ 09:04:26 #124
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_66791566
Wat gaaf, zo'n bakfiets . Ik zou die ook graag een kopen ooit . Vanaf hoe oud mogen babietjes daarin? En is het makkelijk om de maxicosi erin vast te maken? Plaats eens een foto, als je wilt .

voor alle nachtbrakende babies.
pi_66791567
hmm, ik hoor me toch een geknetter vanuit de wipstoel achter me....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')