Idd. Lijkt mij dat hij te weinig zuigkracht heeft. Noem het gek, maar is net een stofzuiger. Als die vol zit, zuigt hij ook minder hard. Maar hij is net gespoeld, dus daar ligt het niet aan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:46 schreef freecell het volgende:
Klinkt idd alsof het niet aan de speen ligt.
Dat is mij ook overkomenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:02 schreef Djeez het volgende:
Nou, dat losser draaien doe ik nooit weer. Had ik laatst gedaan met die Difrax, maar meneer dronk niet alles op. Zette ik de fles neer, kom ik er even later achter dat de tafel en de papieren erop zeiknat waren. Was dat ding dus gaan lekken, want ik was het ventiel vergeten...
Idd, was dan ook de laatste fles...quote:
slaapzakken hebben idd lengtematen. Er zijn slaapzakken die aan de onderkant drukknopen of touwtjes hebben om ze zo kleiner te maken.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:26 schreef Estrys het volgende:
Even een vraagje over slaapzakken. Hoe zit dat met die maten? Ik wil graag voor de vakantie voor Seb slaapzakken kopen maar ik weet niet hoe dat zit met maten. Het gaat met lengtematen volgens mij, of niet? Ik heb er 1 van 70 cm gekregen van iemand maar die is te groot. Ik zie ze van 60 cm die hij zoals ik in kan schatten met zijn bovenlijf goed past maar waar hij volgens mij in de lengte niet in kan.
Het kan zijn dat de babyfoon niet kapot is, maar dat seb even geluid maakte, waardoor de babyfoon aansloeg, en weeer ophield met geluid maken, waardoor de babyfoon nog wel eventjes denkt dat er iets is, terwijl seb zich enkel heeft omgedraaid (bij wijze van spreken).quote:Op zondag 8 maart 2009 20:58 schreef Estrys het volgende:
Hij doet het nog wel, alleen hoor je geen baby meer maar hele harde ruis op het moment dat hij aan gaat doordat de baby geluid maakt. En daarna gaat hij uit zichzelf uit. Ik bel morgen eerst even met Philips, eens kijken wat ze zeggen.
Die van ons gaat na die harde ruis compleet uit en dan moet je zelf weer op de power knop drukken. Ik dacht toen hij laatst huilde al, heej hij gaat ineens een stuk zachter huilen, maar de babyfoon was dus uitgegaan en hoorde ik hem vanuit zijn kamertje.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:10 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Het kan zijn dat de babyfoon niet kapot is, maar dat seb even geluid maakte, waardoor de babyfoon aansloeg, en weeer ophield met geluid maken, waardoor de babyfoon nog wel eventjes denkt dat er iets is, terwijl seb zich enkel heeft omgedraaid (bij wijze van spreken).
die van ons geeft ook regelmatig harde ruis, maar doet het verder prima (geen phiilips, trouwens)
maar je kan sowieso idd ff bellen
Ja dat was ik.... hahahaquote:Op maandag 9 maart 2009 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
Diaan kan je hem overdag niet wat meer geven, was er laatst niet iemand die zei dat ze doorslapen op wat ze over de hele dag krijgen (en niet alleen op de laatste fles?)
quote:Op maandag 9 maart 2009 09:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat was ik.... hahahadat had mijn wijkverpleegkundige gezegd. Ik ga het vandaag proberen hoor....:Y
Verder gaat alles prima met Danaquote:Op zondag 8 maart 2009 15:44 schreef mrien het volgende:
Hoe gaat het verder met je meisje Bla_Bla_Bla?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |