Freecell, fijn dat jullie goed nieuws hebben wat betreft het hartruisje!
Beterschap voor de zieke/koortsige babietjes!
En Dakota; beetje oppassen he!? Ik zou voor de zekerheid toch nog even navragen bij de HA.
Estrys, herkenbaar hoor, Amber vertrouw ik geheel toe aan m'n vader en stiefmoeder, maar mijn eigen moeder zowieso niet, daar hoef ik zeker niet over te twijfelen wegens haar psychische problemen, maar m'n schoonouders voelt ook moeilijk; zowieso wonen ze op een boot die niet in goede staat is.
M'n vader en stiefmoeder hebben ook een volledige uitzet bij hun thuis; maargoed, Amber is daar ook 2 dagen in de week.
En chocolade, tjah, daar kwam de moeder van m'n stiefmoeder ook al mee aan; Amber kreeg aan aardbei; trok een zuur gezicht; dat ik hem ook gewoon in de suiker moest dopen; dus ik en mijn stiefmoeder meteen in koor; nou ehm nee! En toen de chocolade; dat die kleintjes daar zo lekker van kunnen smullen. Gelukkig denkt m'n stiefmoeder er wel hetzelfde over als ik.
Amber slaapt sinds een week dus netjes op d'r kamertje en dat gaat goed! De hele nacht door weer, enkele keer snachts even wakker, maar dan speentje erbij, en ze slaapt gewoon weer door.
Ze gaat weer zoals vanouds tusen 19:00 en 20:00 op bed, ik maak d'r dan voor de zekerheid nog even wakker voor wat melk als ik zelf naar bed ga, en dan slaapt ze door tot 07:00-08:00.
Verder gaat alles z'n gangetje, ze heeft van de week weer een sprongetje gehad volgend mij. Ze wordt echt steeds meer een klein meisje ipv babietje. Een lekker vrolijk meisje is het

En een eigen willetje, ze doet nog steeds stijf de lippen op elkaar als ze de fles voorgeschoteld krijgt, ze wil het gewoon zelf doen, al is het dan nog maar een paar druppies. Gelukkig loopt de borstvoeding gewoon door en de borst wil ze wel graag.
Ik zet de Amber-in-bed foto's even in het fototopic.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae