abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66808027
Ik val normaal nóóit met de fiets, heb in mijn middelbare schooltijd 5 jaar 42 KM per dag gefietst en fiets sindsdien nog dagelijks in de stad. Nog nooit iets gehad.
Dan ben je niet zo bang meer

Wat zielig dat ze ziekjes lijkt trouwens... Beterschap daar!
  Jubileum moderator zaterdag 7 maart 2009 @ 20:26:21 #152
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66808037
Tel even op hoeveel ml hij totaal heeft gedronken Djeez en bel even met het ziekenhuis voor overleg?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_66808122
Ik zou even bellen, gewoon voor de zekerheid! En ff checken of hij nog wel genoeg plast
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:31:48 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66808203
Ik zou nu bellen Djeez... beter een keer te vaak dan te weinig!
pi_66808218
Niet elke fles 50cc, soms wel meer. Maar lang niet de 130cc die hij moet hebben.
Pfff, lastig hoor. Het kan toch niet aan de flessen liggen?! 2 verschillende flessen. Waarvan 1 papspeen. En de andere de difraxfles. Die wisselen we af. Lijkt me erg vreemd dat ze tegelijkertijd kapot gaan. Valt ook niks aan te zien. En als je ze op de kop houd, komt er wel iets uit.

Zucht. Ben ook wel bang als we bellen dat ze ons slechte ouders vinden om nu al te bellen.

Plassen doet hij meer dan genoeg.
  Jubileum moderator zaterdag 7 maart 2009 @ 20:33:32 #156
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66808271
Je bent een slechte ouder als je niet belt Ingrid, je bent een goede moeder als je belt om om hulp/raad/advies te vragen als je het zelf niet meer weet.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 7 maart 2009 @ 20:37:10 #157
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66808402
Ingrid, je kunt beter tig keer teveel bellen dan 1 keer te weinig. Niemand zal je daarom een slechte ouder vinden
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:37:35 #158
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_66808422
ik zou toch even bellen. Heb je geen andere spenen in huis? Ik had altijd wel een stuk of 6 overal liggen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_66808682
Ja, hebben we wel. 1001 flessen en spenen. Door die nutriton wil bijna geen enkele speen.
Nu weer gewisseld met een oude fles van Kim. Ik had ze laatst allemaal gesteriliseerd en in een doos opgeborgen. Dus die kon ik zo pakken.
Maar ik vind het zo raar dat die 2 verschillende flessen ineens niet meer willen, tegelijkertijd.

Djeez denkt dat hij minder goed kan zuigen ineens. Minder zuigkracht. Hij sliep ook veel vandaag. Verder is het zo'n leuk, lief, schattig vrolijk mannetje. Alles gaat verder heel goed. Nog wel spugen, maar dat was in het ziekenhuis ook. We willen maandag wel graag naar umcg, hopelijk weten we dan meer over de operatie.
Maar niet ten koste van alles natuurlijk.
pi_66808793
Klinkt idd alsof het niet aan de speen ligt.
  Redactie Frontpage zaterdag 7 maart 2009 @ 20:48:43 #161
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_66808873
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:46 schreef freecell het volgende:
Klinkt idd alsof het niet aan de speen ligt.
Idd. Lijkt mij dat hij te weinig zuigkracht heeft. Noem het gek, maar is net een stofzuiger. Als die vol zit, zuigt hij ook minder hard. Maar hij is net gespoeld, dus daar ligt het niet aan.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:49:24 #162
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_66808898
misschien een stom idee, maar je kan ook uit een kopje proberen. Cupfeeding heet dat. Je houd je kindje wat rechtop en brengt het gupje tegen zijn lippen. Je zal zijn dat hij de melk als een poesje op likt.
pi_66809210
Tis gelukt. Wel een niet super frisse fles. (wel schoongemaakt en gesteriliseerd) Hangt een rare lucht in nog. Komt vast omdat hij 3 jaar op zolder in een doos lag.
Dus maar eens kijken waar we die kunnen kopen. Het is de bfree. Wel een megagrote fles, maar ja moet wat.
Ligt het dan toch aan die andere flessen. Raar hoor!
We kijken het dus nog aan. Als het erger wordt, bellen we. En anders vragen we het maandag.

Bedankt voor de tips!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 21:00:55 #164
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_66809291
Jen heeft ook een duidelijke voorkeur, die ook fijn steeds veranderd. Welk merk gebruiken ze in het ziekenhuis?
pi_66809300
Ingrid, ik heb nog een bfree fles liggen, heb hem 2 dagen gebruikt voor Merel, je mag 'm wel van me hebben! Kan 'm wel naar je opsturen, hoef er verder niets voor!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66809383
Wat lief Fuente! Maar ik denk dat de verzendkosten even duur zijn. Zal straks eens opzoeken.
Als het meevalt, dan heel graag!

Tico, in het ziekenhuis van die plastic wegwerpflesjes. En toen dus de 2 flesjes die we van huis mee hadden genomen.
pi_66809406
Hoef geen verzendkosten hoor, geen probleem, ik pm je wel ffies!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66809525
Superlief Fuente!

Hij slaapt nu lekker bij papa op schoot. Helemaal tevreden.
pi_66809939
ik zou ook gewoon bellen hoor Ingrid. Beter een keer te veel dan te weinig!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 21:41:50 #170
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_66810545
Draaien jullie de dop/ring/speen er niet te strak op?
Dat is iets wat veel ouders (onbewust) vaak wel doen maar wat je juist beter niet kan doen. Via de ring moet er namelijk nog lucht ín de fles kunnen komen anders zuigt de fles vacuum.

Ik heb zelf ooit van die Difrax-fessen gehad met zo'n ventiel in de bodem maar zelfs die gaf bij ons niet genoeg lucht in de fles. Laatst ook het probleem met het zoontje van vrienden van ons.. Veel "klikken" met zijn tong en vrijwel nog geen enkele keer een fles in één keer leeg gedronken. Nu de speen een stuk losser op de fles en hij drinkt een stuk beter zijn flessen.

Kunnen jullie trouwens niet wat van die ziekenhuisflesjes mee krijgen? k heb toen bij Wilyan wel twee megekregen.
(vraag me maar niet waarom ik zou het écht niet meer weten! )
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_66811133
Die nutriton is gewoon erg vervelend voor baby's, de voeding is dan vaak erg dik. Seb moet altijd best hard zuigen om het eruit te krijgen, wij gebruiken de difrax flessen. Kan me voorstellen dat bij bepaalde flessen/spenen hij er niet genoeg zuigkracht voor heeft.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Redactie Frontpage zaterdag 7 maart 2009 @ 22:02:59 #172
3926 crew  Djeez
pi_66811187
Nou, dat losser draaien doe ik nooit weer. Had ik laatst gedaan met die Difrax, maar meneer dronk niet alles op. Zette ik de fles neer, kom ik er even later achter dat de tafel en de papieren erop zeiknat waren. Was dat ding dus gaan lekken, want ik was het ventiel vergeten...
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_66811344
Nee, dat mocht niet, want die kun je niet uitkoken.
Te strak denk ik niet, maar kunnen we de volgende keer testen. En anders de bfree fles. Die ging net ineens wel goed. volgens ziekenhuis wilde die trouwens niet.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:11:43 #174
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_66811407
Dat hebben wij dus (o.a.) ook gehad Djeez!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_66811427
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:02 schreef Djeez het volgende:
Nou, dat losser draaien doe ik nooit weer. Had ik laatst gedaan met die Difrax, maar meneer dronk niet alles op. Zette ik de fles neer, kom ik er even later achter dat de tafel en de papieren erop zeiknat waren. Was dat ding dus gaan lekken, want ik was het ventiel vergeten...
Dat is mij ook overkomen die melk ging door de kamer.
pi_66811450
He, dat heb ik dus gemist he.
  Redactie Frontpage zaterdag 7 maart 2009 @ 22:14:33 #177
3926 crew  Djeez
pi_66811471
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
He, dat heb ik dus gemist he.
Idd, was dan ook de laatste fles...
pi_66811550
ik draai dat ventiel niet meer los, ik draai de speen niet meer zo vast en dat gaat ook prima. Ook niet te los draaien trouwens, dan is je kind nat. (been there...done that)
pi_66819587
Hier draaiden we in t begin ook de fles te vast volgens de kraamhulp...maar nooit echt verschil gemerkt eigenlijk.

Dana is nog steeds ziek, begon gisteravond met 38.4 koorts en heeft nu 39,3 koorts. Ze blijft er redelijk goed onder, eet en drinkt gewoon en is tussen t piepen door nog best vrolijk. (vlekjes zijn trouwens helemaal weg, dus lag mischien aan t badderen)
pi_66823540
Met de bfree ging wel weer goed met de 1e en 2e fles. Net niet helemaal op, maar al stukken beter!
En weer doorgeslapen!

Beterschap voor Dana!
pi_66828100
Beterschap voor Dana!

Hoe gaat het verder met je meisje Bla_Bla_Bla?

En Snakelady, hoe gaat het met Nika?

En hoe gaat het met jullie pitbullbaby ET & Swets?
pi_66828278
Dana beterschap, snel beter worden hoor.
Ingrid wat goed van Tyler

We kunnen Seb toch beter maatje 62 aan geven kwam ik vanmorgen achter. 56 truitjes beginnen echt aan de kleine kant te worden. Mijn mannetje groeit goed

Estrys hier dus... zucht
pi_66829353
Even een vraagje over slaapzakken. Hoe zit dat met die maten? Ik wil graag voor de vakantie voor Seb slaapzakken kopen maar ik weet niet hoe dat zit met maten. Het gaat met lengtematen volgens mij, of niet? Ik heb er 1 van 70 cm gekregen van iemand maar die is te groot. Ik zie ze van 60 cm die hij zoals ik in kan schatten met zijn bovenlijf goed past maar waar hij volgens mij in de lengte niet in kan.
pi_66829454
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:26 schreef Estrys het volgende:
Even een vraagje over slaapzakken. Hoe zit dat met die maten? Ik wil graag voor de vakantie voor Seb slaapzakken kopen maar ik weet niet hoe dat zit met maten. Het gaat met lengtematen volgens mij, of niet? Ik heb er 1 van 70 cm gekregen van iemand maar die is te groot. Ik zie ze van 60 cm die hij zoals ik in kan schatten met zijn bovenlijf goed past maar waar hij volgens mij in de lengte niet in kan.
slaapzakken hebben idd lengtematen. Er zijn slaapzakken die aan de onderkant drukknopen of touwtjes hebben om ze zo kleiner te maken.
Eventueel kan je de armsgaten wat smaller maken door er een steekje in te zetten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 8 maart 2009 @ 16:38:23 #185
105850 Fuente
mamamuts
pi_66829720
Merel is nog steeds niet helemaal lekker, veel dunne luiers, en ze slaapt veel. Ze is wel lekker blij als ze wakker is, dus ik maak me er niet zo'n zorgen om.
Sara
Merel
Ukje
  zondag 8 maart 2009 @ 17:05:49 #186
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_66830528
Dakota, denk je goed om je zelf!!!!

Fijn dat het met de bfree flessen goed gaat Ingrid

Merel, beterschap hoor
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_66833512
Onze babyfoon is kapot. Ding is 2 maanden oud en heeft 100 euro gekost En op vakantie in een hotel lijkt me een babyfoon toch wel handig. Morgen maar eens bellen met Philips, maar ik denk dat we een tijdelijke moeten kopen en als die Philips het weer doet dan gaat er een op marktplaats dan maar.
Ik ga morgen eens kijken naar slaapzakken, dank je voor de tip vicky
pi_66835789
Balen Estrys dat hij nu echt kapot is
Mooi dat Tyler weer wat beter drinkt

Leander net in bed gestot met koorts (38,4) en dat is voor hem behoorlijk hoog, aangezien hij normaal vrij laag zit. hij was huilerig en met behoorlijke traan-oogjes, maar verder komt hij niet ziek over, eet ook uitstekend.
Zijn oogjes maar even gedruppeld met mama-melk en lekker in bed gestopt!
Kijken hoe het morgen gaat!
  zondag 8 maart 2009 @ 19:53:55 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66835880
Estrys, volgens mij zijn ze ook te huren bij Babyrent, dat zou mss een betere optie zijn als je nog af moet wachten wat Philips zegt...
Of je kan evt. in het V&A topic hier vragen of iemand er eentje te leen heeft voor eventjes. Je weet nooit.
  zondag 8 maart 2009 @ 20:44:34 #190
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_66837782
Gaan jullie wel eens zwemmen met babies? Het was errug leuk , maar zowel dochter als moeder waren naderhand gesloopt . Dat gedoe met omkleden, warm, nat, plakkerig, onhandig, wie eerst, aangekleed, wegkruipen, achterna rennen met bh half aan, weer nat, afdrogen, zweten,.... pfffff.... Eindelijk buiten, frisse lucht!!! Maar wel voldaan, en rozig .
  zondag 8 maart 2009 @ 20:49:56 #191
223453 Guuzewuus
pi_66838012
Beterschapskusjes voor de zieke kindjes .

En wat balen van die babyfoon zeg. Ik zou ook echt niet zonder kunnen .
pi_66838386
Hij doet het nog wel, alleen hoor je geen baby meer maar hele harde ruis op het moment dat hij aan gaat doordat de baby geluid maakt. En daarna gaat hij uit zichzelf uit. Ik bel morgen eerst even met Philips, eens kijken wat ze zeggen.
  zondag 8 maart 2009 @ 21:07:38 #193
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_66838744
ahw voor de zieke kindjes.. volgens mij is Elin ook niet helemaal lekker.. erg hangerig en wordt steeds wakker van haar eigen zachte huiltjes.
Ik heb haar zelf opgemeten vandaag en volgens mij is ze 62 cm !!!
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_66838885
groeien ze ineens hard he koot
  zondag 8 maart 2009 @ 21:10:46 #195
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_66838900
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:58 schreef Estrys het volgende:
Hij doet het nog wel, alleen hoor je geen baby meer maar hele harde ruis op het moment dat hij aan gaat doordat de baby geluid maakt. En daarna gaat hij uit zichzelf uit. Ik bel morgen eerst even met Philips, eens kijken wat ze zeggen.
Het kan zijn dat de babyfoon niet kapot is, maar dat seb even geluid maakte, waardoor de babyfoon aansloeg, en weeer ophield met geluid maken, waardoor de babyfoon nog wel eventjes denkt dat er iets is, terwijl seb zich enkel heeft omgedraaid (bij wijze van spreken).
die van ons geeft ook regelmatig harde ruis, maar doet het verder prima (geen phiilips, trouwens)

maar je kan sowieso idd ff bellen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_66839169
quote:
Op zondag 8 maart 2009 21:10 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Het kan zijn dat de babyfoon niet kapot is, maar dat seb even geluid maakte, waardoor de babyfoon aansloeg, en weeer ophield met geluid maken, waardoor de babyfoon nog wel eventjes denkt dat er iets is, terwijl seb zich enkel heeft omgedraaid (bij wijze van spreken).
die van ons geeft ook regelmatig harde ruis, maar doet het verder prima (geen phiilips, trouwens)

maar je kan sowieso idd ff bellen
Die van ons gaat na die harde ruis compleet uit en dan moet je zelf weer op de power knop drukken. Ik dacht toen hij laatst huilde al, heej hij gaat ineens een stuk zachter huilen, maar de babyfoon was dus uitgegaan en hoorde ik hem vanuit zijn kamertje. Hij gaat dus ook uit wanneer het huilen heel hard is, fijn maar lijkt me niet de oplossing om Seb stil te krijgen, haha. Het is ook niet de gewone ruis die hij heeft wanneer Seb heel even een geluidje heeft gemaakt. Ook wanneer je op de talk knop drukt gaat hij uit. en met uit bedoel ik ook echt uit.

Dat kan toch wel he, in een hotel kind op de kamer laten slapen en zelf met babyfoon in de eetzaal beneden gaan eten? Het idee vind ik nu dus niks maar waarschijnlijk als ik daar ben dat het wel mee valt, Doen we gewoon net of we een heel groot huis hebben

[ Bericht 4% gewijzigd door Estrys op 08-03-2009 21:27:14 ]
pi_66839805
Freecell, fijn dat jullie goed nieuws hebben wat betreft het hartruisje!

Beterschap voor de zieke/koortsige babietjes!
En Dakota; beetje oppassen he!? Ik zou voor de zekerheid toch nog even navragen bij de HA.

Estrys, herkenbaar hoor, Amber vertrouw ik geheel toe aan m'n vader en stiefmoeder, maar mijn eigen moeder zowieso niet, daar hoef ik zeker niet over te twijfelen wegens haar psychische problemen, maar m'n schoonouders voelt ook moeilijk; zowieso wonen ze op een boot die niet in goede staat is.
M'n vader en stiefmoeder hebben ook een volledige uitzet bij hun thuis; maargoed, Amber is daar ook 2 dagen in de week.

En chocolade, tjah, daar kwam de moeder van m'n stiefmoeder ook al mee aan; Amber kreeg aan aardbei; trok een zuur gezicht; dat ik hem ook gewoon in de suiker moest dopen; dus ik en mijn stiefmoeder meteen in koor; nou ehm nee! En toen de chocolade; dat die kleintjes daar zo lekker van kunnen smullen. Gelukkig denkt m'n stiefmoeder er wel hetzelfde over als ik.

Amber slaapt sinds een week dus netjes op d'r kamertje en dat gaat goed! De hele nacht door weer, enkele keer snachts even wakker, maar dan speentje erbij, en ze slaapt gewoon weer door.
Ze gaat weer zoals vanouds tusen 19:00 en 20:00 op bed, ik maak d'r dan voor de zekerheid nog even wakker voor wat melk als ik zelf naar bed ga, en dan slaapt ze door tot 07:00-08:00.
Verder gaat alles z'n gangetje, ze heeft van de week weer een sprongetje gehad volgend mij. Ze wordt echt steeds meer een klein meisje ipv babietje. Een lekker vrolijk meisje is het
En een eigen willetje, ze doet nog steeds stijf de lippen op elkaar als ze de fles voorgeschoteld krijgt, ze wil het gewoon zelf doen, al is het dan nog maar een paar druppies. Gelukkig loopt de borstvoeding gewoon door en de borst wil ze wel graag.

Ik zet de Amber-in-bed foto's even in het fototopic.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  zondag 8 maart 2009 @ 22:25:45 #198
105850 Fuente
mamamuts
pi_66842416
Wat fijn dat Amber zo goed slaapt!

Ik moet even een leuk filmpje van Merel laten zien hoor
Sara
Merel
Ukje
pi_66845147
Leuk filmpje! Lief die brabbels.
  maandag 9 maart 2009 @ 08:27:09 #200
223453 Guuzewuus
pi_66849762
Freecell, ik heb helemaal gemist dat je naar het ziekenhuis moest met leander . Wat fijn dat alles goed is, een pak van je hart waarschijnlijk. Ik kan me voorstellen dat je koppijn krijgt van zo'n dag en daarna nog drie dagen. Neem de tijd om lekker even bij te komen hoor .
  maandag 9 maart 2009 @ 08:29:51 #201
223453 Guuzewuus
pi_66849784
Merel, wat ben je een snoepje . Rammelderammelderammel .
  maandag 9 maart 2009 @ 08:30:14 #202
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_66849791
Wat een die Merel

Mijn ligt alweer in zijn bed, hij zat zo uitgebreid te gapen!
  maandag 9 maart 2009 @ 08:51:49 #203
223453 Guuzewuus
pi_66850080
Mijn dochter heeft tegenwoordig twee staartjes . Hoe boeiend is dat Ze ziet er héél olijk en wijs uit .
pi_66850154
guuzewuus wat leuk. ik doe het ook wel eens bij de oudste en zodra we in de auto zitten ,is het eruit.
bij de jongste gaat het nog niet. wel 1 staartje op het hoofd maar dat ziet er niet uit.

merel

marie lekker toch

ik moet dadelijk het cadeau kopen voor mijn jongste wat is dat moeilijk zeg. ik weet gewoon niet wat.
mama van 3 kids!
  maandag 9 maart 2009 @ 09:17:04 #205
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66850605
Estrys, Lennon slaapt al 3 weken ofzo in een slaapzaak maat 70. Bovenin past het goed en het stuk wat over is, stop ik gewoon in aan het voeteneinde... 60 cm wordt denk ik wel heel krap.

Wat een lief filmpje van Merel

Succes, Popples... is het voor de verjaardag?

Wij hebben Lennon gisteren een fles met 150 cc aangeboden 's avonds, mooi niet dat hij die opdronk. Hij heeft nog gewoon genoeg aan wat hij nu krijgt. Probeer het zo nog wel een keertje hahaha, we hopen dat als hij iets meer krijgt hij nog iets langer doorslaapt zodat we na de fles ook meteen op kunnen staan.
Make love, not war ☮
pi_66850884
Diaan kan je hem overdag niet wat meer geven, was er laatst niet iemand die zei dat ze doorslapen op wat ze over de hele dag krijgen (en niet alleen op de laatste fles?)
  maandag 9 maart 2009 @ 09:37:52 #207
114177 Diaan73
pi_66851091
quote:
Op maandag 9 maart 2009 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
Diaan kan je hem overdag niet wat meer geven, was er laatst niet iemand die zei dat ze doorslapen op wat ze over de hele dag krijgen (en niet alleen op de laatste fles?)
Ja dat was ik.... hahaha dat had mijn wijkverpleegkundige gezegd. Ik ga het vandaag proberen hoor....

[ Bericht 5% gewijzigd door Diaan73 op 09-03-2009 10:09:05 ]
Make love, not war ☮
pi_66851211
wat jammer dat hij nu niet doorslaapt diaan. hopelijk doet hij het wel snel weer.

ja het is voor haar verjaardag. ze krijgt van opa en oma duplo heb ik voor hun gekocht anders krijgen ze toch weer troep. van mijn ouders krijgen ze kleding en haar verjaardagstaart.
van schoonzus en schoonbroer weet ik niet wat ze krijgt, van mijn zusje en haar vriendje ook niet.
dus wat wij gaan kopen weet ik nog niet. moeilijk als je al een meisje hebt.
en ik koop gewoon te veel op de rommelmarkten volgens mij. tja ik ook niets laten liggen.
van die grote insteek kralen voor de oudste nog geen 20 cent ja dat laat ik niet liggen. de vaatwasser in en schoon is het. hier is het een speelgoed paleis hoor ik vaker, en nog vind ik dat ze te weinig hebben
mama van 3 kids!
pi_66851341
quote:
Op maandag 9 maart 2009 09:37 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ja dat was ik.... hahaha dat had mijn wijkverpleegkundige gezegd. Ik ga het vandaag proberen hoor....:Y
Succes!
Koen heeft ook een tijd nog tegen 5 uur gewoon honger en dat was zo'n rottijd (te laat om nog te gaan slapen omdat de wekker om kwart voor 7 gaat)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2009 09:49:11 ]
pi_66851741
Wat goed dat Amberzo goed slaapt in dr eigen bedje

Stella met 2 staartjes, hihi schattig!

Bedankt voor de beterschapswensen. Het gaat alweer wat beter, ze heeft geen koorts meer, maar is wel nog erg verkouden en je merkt aan dr dat ze zich met vlagen niet zo lekker voelt. Maar ik ben blij dat de koorts weg is
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:44 schreef mrien het volgende:
Hoe gaat het verder met je meisje Bla_Bla_Bla?
Verder gaat alles prima met Dana komende week weer naar t CB, ben benieuwd hoeveel ze gegroeit is. Volgens een van de opa's was ze wat smaller geworden in dr gezichtje. Is ook niet gek nu ze veel actiever speelt als voorheen.
Ze probeerd echt te kruipen als je dr op dr buikje legt, ben benieuwd wanneer dat echt lukt

En hoe is met Lotte?
  maandag 9 maart 2009 @ 10:13:24 #211
114177 Diaan73
pi_66851921
Popples, poppen hebben ze natuurlijk ook al genoeg? Ik ben dol op poppen, al was ik dat vroeger toen ik klein was niet.... Hmmm lastig... een loopauto? Ze hebben hele leuke voor meisjes.

Ow Lennon slaapt wel goed door hoor 's nachts, hij krijgt om kwart over 11 de laatste fles en komt dan meestal tussen half 6 en 6 weer. We willen hem graag nog een uurtje later hebben... het is dus gewoon een luxeprobleem. Hij heeft trouwens net 150 cc helemaal opgedronken, tot de laatste druppel
Make love, not war ☮
pi_66852510
Oeh staartjes

En hoppa voor het drinken van Lennon!

Leander ziek. Koorts, hangerig, zielig, veel slapen en vannacht 3x drinken en veel huilen ipv lekker doorslapen.

En ik heb het idee dat hij ook hooikoorts heeft, kan dat bij zo'n hummel? Ik kreeg jeuk aan mijn ogen toen de Els en de Hazelaar begonnen met bloeien en Leander heeft sindsdien rode oogjes, niest veel en heeft echt last van zijn ogen (veel in wrijven, ook als hij écht niet moe is)
Misschien even de huisarts bellen Want ik vind het wel sneu, al anderhalve week rode traanoogjes...
  maandag 9 maart 2009 @ 10:37:56 #213
223453 Guuzewuus
pi_66852587
Dat zou ik dan maar doen Freecell. Moeilijk in te schatten bij die kleintjes hè.
pi_66853028
Lastig in te schatten Freecell. Huisarts kan nooit kwaad.

Wij gaan zo naar umcg. Eerst naar de poli kinderchirurg, en paar uur later naar poli maagdarm arts. Toch wel spannend hoor. Hopelijk is hij genoeg aangekomen, ookal drinkt hij niet alle flessen leeg en spuugt hij soms. Het spugen is wel minder met de medicatie. En horen we wanneer de operatie is.
Hij is wel al een paar dagen erg verkouden. Vaag, wij zijn het allemaal niet.
Dus misschien mede daardoor minder drinken. Hij moet ook veel hoesten en niezen.
  maandag 9 maart 2009 @ 11:01:22 #215
114177 Diaan73
pi_66853234
Freecell, ik zou ook eens de arts bellen of evt. wachten totdat je weer naar CB moet, maar dat duurt misschien te lang.

Ingrid, het kan ook zijn dat Tyler moet wennen aan de stofjes in huis en daardoor wat vaker niest. Lennon niesde in het begin ook heel veel en nu af en toe nog steeds. Heel veel succes straks in UMCG, spannend hoor!!!
Make love, not war ☮
  maandag 9 maart 2009 @ 12:16:15 #216
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_66855377
Diaan, wij hebben hier ook een luxeprobleem hoor, meneer krijgt meestal zo tussen 9 en 11 de laatste fles en dan is hij vaak rond half 5 wakker, en dat is voor ons ook net zo'n rottijd, want onze wekker gaat juist om 6 uur. Ik had afgelopen vrijdag overlegd met de wvk en die zei: doe maar een eetlepel nutrix door de laatste fles... Wij doen met de hoop wat langer door te slapen... werd 'ie om 4 uur al wakker!!!
Gisteravond heb ik er anderhalve schepje van gemaakt, maar meneertje dronk niet de hele fles leeg dus het was evengoed half 5 vanmorgen...
We gaan ook vanmiddag nog even een andere speen halen, hoe zit dat eigenlijk met die spenen? Wij hebben van avent nr. 1 spenen en daar drinkt hij goed uit, niet te snel en niet te langzaam... Maar wanneer ga je over naar een stand 2 speen?
Maar voor als hij nutrix door de fles heeft, sowieso een pap-speen halen of een stand 2 of 3 speen?
(hoort misschien beter in het flesvoedingtopic of niet?)
pi_66855670
nutrix door de fles bij een kind wat nog geen 4 maanden is Wat een absurd advies van de wvk.
Je weet dat ook bij flesvoeding bijvoeden vanaf 6 maanden de voorkeur heeft??
  maandag 9 maart 2009 @ 12:31:09 #218
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_66855774
Freecell Kaith was 8 maanden toen ze van het een op andere moment snipverkouden leek te worden, haar oogjes dicht gingen zitten en wij om negen uur bij de HAP belandde. Die arts was helemaal verbaasd over het feit dat zo'n jong kindje dus last leek te hebben van hooikoorts. Ketotifen meegekregen en gegeven en diezelfde week een test gehad in het zh en inderdaad predicaat hooikoorts en sindsdien ketotifen en geen last meer van de pollen en dergelijke... Nu last van haar amandelen maar dat in het peutertopic.
  maandag 9 maart 2009 @ 12:35:14 #219
105850 Fuente
mamamuts
pi_66855862
Hier ook ketotifen voor een allergie-meiske. Sara heeft het sinds ze 1 is (ketotifen dan, omddat het voor het eerste jaar de kans op wiegedood vergroot). Maar goed, ze was inderdaad een maand of 7 toen ze heel allergisch reageerde op buiten-zijn.

Marie, nutrix zou ik ook echt nog niet doen denk ik! Merel heeft ook een tijd tot 5 uur geslapen (vannacht ook weer) maar ze gaat langzaam aan steeds meer doorslapen tot 7 uur.
Sara
Merel
Ukje
  maandag 9 maart 2009 @ 12:39:44 #220
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_66855987
Dan doen we dat maar niet meer... wat raar dan eigenlijk van mijn wvk dat ze zo'n advies geeft!
  maandag 9 maart 2009 @ 12:47:53 #221
114177 Diaan73
pi_66856188
Rijstebloem mag toch ook vanaf 4 maanden? Ik kan me herinneren dat Twan dat ook al kreeg toen hij 4 maanden was. Maar Marie, misschien kun je ook net als wij overdag het aantal cc een keer verhogen... Ik heb wel gemerkt dat Lennon vanmorgen langer heeft geslapen dan normaal. Meestal slaapt hij een uurtje/anderhalf uur smorgens, maar nu bijna 2,5 uur. Zou dat dan toch komen door de 30 cc extra? Hij krijgt zo weer 120 cc en met de fles van half 5 weer 150 cc. Eens kijken hoe dat gaat. Creatief met melk
Make love, not war ☮
  maandag 9 maart 2009 @ 12:50:30 #222
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_66856264
Hij krijgt nu 5 flessen van 180, ik zal eens kijken of we de fles van half 7 (scheelt nog wel eens qua tijd) 200 cc kunnen geven... En dan om half 11 180.
Idd creatief met melk!
pi_66856365
Wat een gepuzzel met die flessen he?! Hebben jullie al voeding voor hongerige baby's geprobeerd voor de avondvoeding? Dat werkte bij ons heel goed. Is volgens mij gewone fv maar dan met toegevoegde rijstebloem...
Verder beterschap voor alle zieke babietjes...
(en eigenlijk een klein beetje tvp)..
pi_66856372
Ow wat zou ik willen dat Seb door ging slapen, hij komt meestal echt precies vier uur na de laatste voeding, je kan er de klok op gelijk zetten. Vannacht was het een keer vijf uur na de laatste, maar toen was het vanochtend weer zowat drie kwartier eerder dan normaal. Nog een probleem: ik ben 's nachts echt zo chagrijnig als ik eruit moet voor de fles, niet te filmen. Kan er echt niks aan doen, vind het zo vervelend voor Seb en voor mijn man die het dan te verduren krijgt. En nou hoef ik nog niet eens te gaan werken ' s ochtends. Ik vrees het ergste over twee weken...
pi_66856478
Eigenlijk mag ik maar in mijn handjes knijpen dat Milanese alle nachtvoedingen (en vroege ochtend) doet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')