abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66808027
Ik val normaal nóóit met de fiets, heb in mijn middelbare schooltijd 5 jaar 42 KM per dag gefietst en fiets sindsdien nog dagelijks in de stad. Nog nooit iets gehad.
Dan ben je niet zo bang meer

Wat zielig dat ze ziekjes lijkt trouwens... Beterschap daar!
  Jubileum moderator zaterdag 7 maart 2009 @ 20:26:21 #152
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66808037
Tel even op hoeveel ml hij totaal heeft gedronken Djeez en bel even met het ziekenhuis voor overleg?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_66808122
Ik zou even bellen, gewoon voor de zekerheid! En ff checken of hij nog wel genoeg plast
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:31:48 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66808203
Ik zou nu bellen Djeez... beter een keer te vaak dan te weinig!
pi_66808218
Niet elke fles 50cc, soms wel meer. Maar lang niet de 130cc die hij moet hebben.
Pfff, lastig hoor. Het kan toch niet aan de flessen liggen?! 2 verschillende flessen. Waarvan 1 papspeen. En de andere de difraxfles. Die wisselen we af. Lijkt me erg vreemd dat ze tegelijkertijd kapot gaan. Valt ook niks aan te zien. En als je ze op de kop houd, komt er wel iets uit.

Zucht. Ben ook wel bang als we bellen dat ze ons slechte ouders vinden om nu al te bellen.

Plassen doet hij meer dan genoeg.
  Jubileum moderator zaterdag 7 maart 2009 @ 20:33:32 #156
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66808271
Je bent een slechte ouder als je niet belt Ingrid, je bent een goede moeder als je belt om om hulp/raad/advies te vragen als je het zelf niet meer weet.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 7 maart 2009 @ 20:37:10 #157
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66808402
Ingrid, je kunt beter tig keer teveel bellen dan 1 keer te weinig. Niemand zal je daarom een slechte ouder vinden
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:37:35 #158
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_66808422
ik zou toch even bellen. Heb je geen andere spenen in huis? Ik had altijd wel een stuk of 6 overal liggen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_66808682
Ja, hebben we wel. 1001 flessen en spenen. Door die nutriton wil bijna geen enkele speen.
Nu weer gewisseld met een oude fles van Kim. Ik had ze laatst allemaal gesteriliseerd en in een doos opgeborgen. Dus die kon ik zo pakken.
Maar ik vind het zo raar dat die 2 verschillende flessen ineens niet meer willen, tegelijkertijd.

Djeez denkt dat hij minder goed kan zuigen ineens. Minder zuigkracht. Hij sliep ook veel vandaag. Verder is het zo'n leuk, lief, schattig vrolijk mannetje. Alles gaat verder heel goed. Nog wel spugen, maar dat was in het ziekenhuis ook. We willen maandag wel graag naar umcg, hopelijk weten we dan meer over de operatie.
Maar niet ten koste van alles natuurlijk.
pi_66808793
Klinkt idd alsof het niet aan de speen ligt.
  Redactie Frontpage zaterdag 7 maart 2009 @ 20:48:43 #161
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_66808873
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:46 schreef freecell het volgende:
Klinkt idd alsof het niet aan de speen ligt.
Idd. Lijkt mij dat hij te weinig zuigkracht heeft. Noem het gek, maar is net een stofzuiger. Als die vol zit, zuigt hij ook minder hard. Maar hij is net gespoeld, dus daar ligt het niet aan.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:49:24 #162
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_66808898
misschien een stom idee, maar je kan ook uit een kopje proberen. Cupfeeding heet dat. Je houd je kindje wat rechtop en brengt het gupje tegen zijn lippen. Je zal zijn dat hij de melk als een poesje op likt.
pi_66809210
Tis gelukt. Wel een niet super frisse fles. (wel schoongemaakt en gesteriliseerd) Hangt een rare lucht in nog. Komt vast omdat hij 3 jaar op zolder in een doos lag.
Dus maar eens kijken waar we die kunnen kopen. Het is de bfree. Wel een megagrote fles, maar ja moet wat.
Ligt het dan toch aan die andere flessen. Raar hoor!
We kijken het dus nog aan. Als het erger wordt, bellen we. En anders vragen we het maandag.

Bedankt voor de tips!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 21:00:55 #164
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_66809291
Jen heeft ook een duidelijke voorkeur, die ook fijn steeds veranderd. Welk merk gebruiken ze in het ziekenhuis?
pi_66809300
Ingrid, ik heb nog een bfree fles liggen, heb hem 2 dagen gebruikt voor Merel, je mag 'm wel van me hebben! Kan 'm wel naar je opsturen, hoef er verder niets voor!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66809383
Wat lief Fuente! Maar ik denk dat de verzendkosten even duur zijn. Zal straks eens opzoeken.
Als het meevalt, dan heel graag!

Tico, in het ziekenhuis van die plastic wegwerpflesjes. En toen dus de 2 flesjes die we van huis mee hadden genomen.
pi_66809406
Hoef geen verzendkosten hoor, geen probleem, ik pm je wel ffies!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66809525
Superlief Fuente!

Hij slaapt nu lekker bij papa op schoot. Helemaal tevreden.
pi_66809939
ik zou ook gewoon bellen hoor Ingrid. Beter een keer te veel dan te weinig!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 21:41:50 #170
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_66810545
Draaien jullie de dop/ring/speen er niet te strak op?
Dat is iets wat veel ouders (onbewust) vaak wel doen maar wat je juist beter niet kan doen. Via de ring moet er namelijk nog lucht ín de fles kunnen komen anders zuigt de fles vacuum.

Ik heb zelf ooit van die Difrax-fessen gehad met zo'n ventiel in de bodem maar zelfs die gaf bij ons niet genoeg lucht in de fles. Laatst ook het probleem met het zoontje van vrienden van ons.. Veel "klikken" met zijn tong en vrijwel nog geen enkele keer een fles in één keer leeg gedronken. Nu de speen een stuk losser op de fles en hij drinkt een stuk beter zijn flessen.

Kunnen jullie trouwens niet wat van die ziekenhuisflesjes mee krijgen? k heb toen bij Wilyan wel twee megekregen.
(vraag me maar niet waarom ik zou het écht niet meer weten! )
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_66811133
Die nutriton is gewoon erg vervelend voor baby's, de voeding is dan vaak erg dik. Seb moet altijd best hard zuigen om het eruit te krijgen, wij gebruiken de difrax flessen. Kan me voorstellen dat bij bepaalde flessen/spenen hij er niet genoeg zuigkracht voor heeft.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Redactie Frontpage zaterdag 7 maart 2009 @ 22:02:59 #172
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_66811187
Nou, dat losser draaien doe ik nooit weer. Had ik laatst gedaan met die Difrax, maar meneer dronk niet alles op. Zette ik de fles neer, kom ik er even later achter dat de tafel en de papieren erop zeiknat waren. Was dat ding dus gaan lekken, want ik was het ventiel vergeten...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_66811344
Nee, dat mocht niet, want die kun je niet uitkoken.
Te strak denk ik niet, maar kunnen we de volgende keer testen. En anders de bfree fles. Die ging net ineens wel goed. volgens ziekenhuis wilde die trouwens niet.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:11:43 #174
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_66811407
Dat hebben wij dus (o.a.) ook gehad Djeez!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_66811427
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:02 schreef Djeez het volgende:
Nou, dat losser draaien doe ik nooit weer. Had ik laatst gedaan met die Difrax, maar meneer dronk niet alles op. Zette ik de fles neer, kom ik er even later achter dat de tafel en de papieren erop zeiknat waren. Was dat ding dus gaan lekken, want ik was het ventiel vergeten...
Dat is mij ook overkomen die melk ging door de kamer.
ti amo più di ieri ma meno di domani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')