Het staat genoteerd, ik ga even zoeken op de site van de HTM!quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:51 schreef laziness het volgende:
Maar Syrena, volgens mij moet lijn 1 er ook op loopafstand in de buurt komen..
En anders tram 9, halte Riouwstraat.
Misschien is er wel een admin zo lief om de quote even weg te halen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:47 schreef k_i_m het volgende:
Ik probeerde het net nog even,en hij vond nog twee pagina's (die nu dus weg zijn) en twee linkjes naar fok, omdat ik daar een foto had geplaatst en de tekst bij het quoten het adres van mijn homepeedzj liet zien.
Tram 10 stopt alleen aan de zijkant van Hollands Spoor, dat is nog een stukje lopen. Bij Centraal stopt ie echt voor de deur. Tram 10 stopt zowel bij HS als Centraal voor de deur ook. Ze veranderen die routes vaker dan goed isquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het staat genoteerd, ik ga even zoeken op de site van de HTM!
Ik had al bedacht om dan uit voorzorg steeds maar op Holland Spoor uit te stappen, maar als ik in Utrecht overstap dan komt ie daar niet. En Utrecht heeft mijn voorkeur want dan kan ik 2 uur blijven zitten.
Ik kom d'r wel..............uiteindelijk
Ik kan ook een fiets eh... lenenquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:58 schreef laziness het volgende:
[..]
Tram 10 stopt alleen aan de zijkant van Hollands Spoor, dat is nog een stukje lopen. Bij Centraal stopt ie echt voor de deur. Tram 10 stopt zowel bij HS als Centraal voor de deur ook. Ze veranderen die routes vaker dan goed isTram 9 stopt bij beide stations pal voor de deur. Tram 1 komt alleen bij Hollands Spoor en niet bij Centraal.
Succes!
oja, dat is wel een goeie!quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Misschien is er wel een admin zo lief om de quote even weg te halen.![]()
Dank voor de PM.
Dat ze daarover gevallen zijn zeg.![]()
Daar wil je niet werken.
Ik had dat vroeger ook áltijd. Snel honger, nadat ik (te)veel had gegeten. Misschien iets met je bloedsuiker? Of een oprekkende/inkrimpende maag? (Dat laatste verzin ik nu ter plekke hoor, maar klinkt wel plausibelquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:11 schreef Tinkepink het volgende:*honger*
Hoe is het mogelijk, na zo een lunch.
Geen idee wat de reden was (beide vermoed ik), maar een meegenomen kiwi was mijn redding. Zit nu weer vol.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had dat vroeger ook áltijd. Snel honger, nadat ik (te)veel had gegeten. Misschien iets met je bloedsuiker? Of een oprekkende/inkrimpende maag? (Dat laatste verzin ik nu ter plekke hoor, maar klinkt wel plausibel)
Eet jij geen zuivel bij de rabarber? Ik heb altijd geleerd dat dat "moet" om stroeve tanden en afbraak van calcium te voorkomen. Maar misschien is dat een fabeltje hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:28 schreef Greys het volgende:
Lijstje van vandaag (mits ik me er aan kan houden nog de rest van de dag)
D: lekkerbekje, cranberry-rabarber, paar krieltjes
Het is uit een potjequote:Op woensdag 4 maart 2009 16:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Eet jij geen zuivel bij de rabarber? Ik heb altijd geleerd dat dat "moet" om stroeve tanden en afbraak van calcium te voorkomen. Maar misschien is dat een fabeltje hoor.
Weet je toevallig ook hoe lang je rabarber kunt bewaren in de vriezer? Ik heb nog een bakje liggen van afgeloepn zomer.
heb jij een familielid die Marieke heet, geneeskunde gestudeerd heeft en nu met d'r vriend in in EHV woont, of op wereldreis is?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:15 schreef zwahiel het volgende:
ghehe:
[..]
Leuk! Google! (en googlebooks!) 286 hits.
En op zwahiel: 2.870 hits
Thank CL!
Is dat lekkere rabarber? Vind het altijd zo'n gedoe om klaar te maken en dan is een potje natuurlijk een prima alternatief.quote:
Dat is lekkerquote:
Ik ook hoor! Waarom eet je alleen groente bij je D? Geen kritiek, just curious!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ow, tutjeIs er toch iemand die al die lijstjes echt léést!
Het is uit de Verwenfruit serie. Het is echt om je vingers bij op te eten, ik eet zo een potje leeg als tussendoortjequote:Op woensdag 4 maart 2009 16:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is dat lekkere rabarber? Vind het altijd zo'n gedoe om klaar te maken en dan is een potje natuurlijk een prima alternatief.
Het zal niet bedorven zijn, hooguit gevriesdroogd.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:30 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je toevallig ook hoe lang je rabarber kunt bewaren in de vriezer? Ik heb nog een bakje liggen van afgeloepn zomer.
Ja die! Echt mjammie! En die appel-peer-kaneel is ook zo heerlijk en die mango-passievrucht ook. Maar de cranberry-rabarber blijft favoriet!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat is lekker. Zeker als je het een klein beetje opwarmt ... hmmmm warme rabarbercompote (ja toch, dat is toch compote?)
Ik lees ook altijd alle lijstjes!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ow, tutjeIs er toch iemand die al die lijstjes echt léést!
Ik ga pas om 8 uur spinnen, dat betekent dat ik pas om half 10 gedoucht en wel op de bank zit. Dan heb ik weinig trek meer in echt eten. Dus eet ik, afhankelijk van wat mijn meneer koopt, een hele stronk gestoomde broccoli met chilisaus, of een pond boontjes met mayo&mosterd. Ranzige combi's FTWquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ook hoor! Waarom eet je alleen groente bij je D? Geen kritiek, just curious!
Rabarber moet je sowieso niet eten voor de pitamientjesquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is uit de Verwenfruit serie. Het is echt om je vingers bij op te eten, ik eet zo een potje leeg als tussendoortjeRabarber met cranberry smaakje. Echt lekker! En ik heb geleerd dat het een fabeltje is dat alle vitamientjes enzo er uit zijn als het eenmaal in een potje zit.
Je hebt ook appelcompote met mango en passievrucht![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik vind dat ook lekker: sperzieboontjes die ik dan dip in een sausje, als ware het frietjes!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ga pas om 8 uur spinnen, dat betekent dat ik pas om half 10 gedoucht en wel op de bank zit. Dan heb ik weinig trek meer in echt eten. Dus eet ik, afhankelijk van wat mijn meneer koopt, een hele stronk gestoomde broccoli met chilisaus, of een pond boontjes met mayo&mosterd. Ranzige combi's FTW![]()
Ik eet dan de rest van de dag wat meer; mijn ontbijt was vrij stevig, die hummus tikt ook wel aan, de bolletjes....
Ik dacht altijd dat rabarber een groente wasquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:42 schreef conleche het volgende:
Greyssie: jouw lijstje van vandaag is heel netjes, maar je eet geen enkele groente!!
I knowquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:42 schreef conleche het volgende:
Greyssie: jouw lijstje van vandaag is heel netjes, maar je eet geen enkele groente!!
'Men' kijkt mij altijd heel raar aan als ik zeg dat ik dat eetquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind dat ook lekker: sperzieboontjes die ik dan dip in een sausje, als ware het frietjes!!
Gistermiddag -in Arnhem- was het best druk vond ik.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:41 schreef Muis006 het volgende:
En het was echt "het is woensdagmiddag én recessie" rustig in de stad zeg
whehehe, die dingen zijn als aanvulling, niet ter vervangingquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
I know
Maar ik heb een Supradyn bruistablet waar alles in zit! Toch?
En rabarber. Ik zal morgen wat komkommer en tomaatjes meenemen naar het werk en morgenavond sperzieboontjes roerbakken ofzo. Brrrrr, groenten
Truffeltje toch!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
I know
Maar ik heb een Supradyn bruistablet waar alles in zit! Toch?
En rabarber. Ik zal morgen wat komkommer en tomaatjes meenemen naar het werk en morgenavond sperzieboontjes roerbakken ofzo. Brrrrr, groenten
Ja, ik vind het ook zo'n vreemd fenomeen. Dat mensen hun hand snel op de knip houden om de 'problemen voor te zijn'. Maar met onze marktwerking is het juist helemaal niet slim om weinig uitgaven te doenquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gistermiddag -in Arnhem- was het best druk vond ik.
En dat van de recessie vind ik altijd zo raar: de gewone mensen die nog niet werkeloos is moet op dit moment zelfs meer geld in zijn/haar portemonnee hebben dan vorig jaar. En het is nog steeds niet zo dat 20% van de nederlanders werkloos is. Laat je niet gekmaken door de media
(wat er verder niets aan afdoet dat het echt niet goed gaat met de economie. het merendeel van de nederlanders is er echter nog niet door geraakt).
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gistermiddag -in Arnhem- was het best druk vond ik.
En dat van de recessie vind ik altijd zo raar: de gewone mens die nog niet werkeloos is moet op dit moment zelfs meer geld in zijn/haar portemonnee hebben dan vorig jaar. En het is nog steeds niet zo dat 20% van de nederlanders werkloos is. Laat je niet gekmaken door de media
(wat er verder niets aan afdoet dat het echt niet goed gaat met de economie. het merendeel van de nederlanders is er echter nog niet door geraakt).
Ik ook.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:41 schreef conleche het volgende:
Ik lees ook altijd alle lijstjes!
En dat snap ik inderdaad nog minderquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook zo'n vreemd fenomeen. Dat mensen hun hand snel op de knip houden om de 'problemen voor te zijn'. Maar met onze marktwerking is het juist helemaal niet slim om weinig uitgaven te doen![]()
Is dat een beetje een kwaliteitsstad? Ik ga zaterdag bij een open dag kijken van een opleiding in Velp.quote:
volgens moblo niet en volgens adelante (en mij) wel.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:52 schreef neen het volgende:
[..]
Is dat een beetje een kwaliteitsstad? Ik ga zaterdag bij een open dag kijken van een opleiding in Velp.
Paar minuutjes blancheren!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:51 schreef Greys het volgende:
Co, die sperzieboontjes met dip.... (niet lachen)... eet je dat koud of warm en moet je ze dan eerst koken of eet je dat zó en...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |