Kan me alleen niet voorstellen dat er Brabanders zijn die serieus voor ajakkes zouden zijn. Volgens mij zijn die stiekem voor w2/rkc/psv/helmond sport, maar durven dat niet toe te geven to hun bovenslootse vrienden, en is het ook nog mooi dat ze ons ermee op stang jagenquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hahaha
zeg dat wel jah
als ajax fan je rekeningnummer eindigend op 020 is ook leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Kan me alleen niet voorstellen dat er Brabanders zijn die serieus voor ajakkes zouden zijn. Volgens mij zijn die stiekem voor w2/rkc/psv/helmond sport, maar durven dat niet toe te geven to hun bovenslootse vrienden, en is het ook nog mooi dat ze ons ermee op stang jagen
ben dan ook geen brabander... maar schoonmaakmiddel? 't is 'n held!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jah dat is ook weer ....quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:42 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ben dan ook geen brabander... maar schoonmaakmiddel? 't is 'n held!
[..]
Kan me alleen niet voorstellen dat er Brabanders zijn die serieus voor ajakkes zouden zijn. Volgens mij zijn die stiekem voor w2/rkc/psv/helmond sport, maar durven dat niet toe te geven to hun bovenslootse vrienden, en is het ook nog mooi dat ze ons ermee op stang jagen
Dat je ajax niet eens normaal kan spellen zegt genoeg over je volwassenheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoofdletter!quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat je ajax niet eens normaal kan spellen zegt genoeg over je volwassenheid
Ja!quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:55 schreef SwiffMeister het volgende:
Er is een hele categorie hier op Fok! over voetbal, moet het nu hier ook alweer over dat stomme spelletje gaan?
Ik kan dat welquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jahquote:
Die jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:06 schreef aardappel het volgende:
ik had dat thunderbird eiland ook![]()
[ afbeelding ]
Vrouwen, je kan er alleen maar mee spelen.quote:
die ja! Daar zaten ook knopjes achter met geluidjes.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:06 schreef aardappel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:06 schreef aardappel het volgende:
[ afbeelding ]
Mogguhquote:
Je hapt altijd zo lekkerquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 07:37 schreef theKiD het volgende:
Enne btw, de echte Thunderbirds was van ver voor jullie tijd allemaalAls in de jaren 60 that is
![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
[..]
hihihihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoiets ja, ik was nog kleinnnnquote:Op donderdag 5 maart 2009 07:46 schreef theKiD het volgende:
Volgens mij half jaren 90 tot ong 99... Aangezien het ook een beetje aan me voorbij is gegaan...
klopt, die afleveringen heb ik ook gezienquote:Op donderdag 5 maart 2009 07:37 schreef theKiD het volgende:
GI-Joe en Lego was imo veel leuker dan heel die thunderbirds![]()
Enne btw, de echte Thunderbirds was van ver voor jullie tijd allemaalAls in de jaren 60 that is
![]()
Legoquote:Op donderdag 5 maart 2009 07:37 schreef theKiD het volgende:
GI-Joe en Lego was imo veel leuker dan heel die thunderbirds![]()
![]()
TIETEN !!!quote:
Lego =quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Lego![]()
En wat past de titel fantastisch bij het thema van het topic, speelgoed
(en de thunderbirds komen inderdaad uit de jaren 60 maar in de jaren 90 (en ook in de jaren 80 dus je hebt geen excuus KiD) werden de originele afleveringen herhaald)
Lego:quote:
dat is gewoon:quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
En hoe zit het me lekkere leuke vrouwen die van lego houden? Die ontbreken nog in je rijtje
LOLquote:
Tja, zijn wel meer gave dingen van lego gemaaktquote:
haha, hoe kan het ook anders hequote:
Die Tilburgers ook allemaal weer ....quote:
ik had ook al gelezen op nu.nlquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:05 schreef automatic_ het volgende:
Levensgevaarlijke achtervolging
BERGEN OP ZOOM - Agenten van de Zeeuwse politie hebben na een levensgevaarlijke achtervolging een 21-jarige automobilist uit Bergen op Zoom opgepakt omdat hij met 194 km/u over de A58 scheurde.
Agenten van de verkeersdienst zagen de personenauto met hoge snelheid rijden en zetten een achtervolging in. Een meting wees uit dat de bestuurder een snelheid van 194 km/u reed. Daarom zijn de agenten voor de bestuurder gaan rijden en hebben hem een stopteken gegeven.
De snelheidsduivel volgde de agenten tot op de vluchtstrook maar draaide daarna de hoofdrijbaan weer op en ging er met hoge snelheid vandoor. Bij de daaropvolgende achtervolging liepen de snelheden weer op tot 180 km/u. Tijdens deze levensgevaarlijke achtervolging raakte de jonge bestuurder bijna in een slip vanwege zijn hoge snelheid
Nadat hij de snelweg had verlaten, haalde hij twee automobilisten in terwijl er een tegenligger aankwam. Deze moest sterk uitwijken om een aanrijding te voorkomen. Hierna voerde de snelheidsduivel zijn snelheid weer op tot 110 km/u.
De man wist de politie af te schudden, maar even later troffen de agenten de auto verlaten aan. Inmiddels had de meldkamer van politie Zeeland het signalement en de auto doorgegeven aan alle politieauto's in de regio. De 21-jarige kon aan de hand van het signalement worden aangehouden en is verhoord en ingesloten
=======
Het is dat er staat dat het een 21-jarige is, anders had ik existenz ervan verdacht
Ahhh hihi.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:10 schreef toma het volgende:
Net m'n eerste bekeuring binnen gehad
64 km/h op de ringbaan west.
van hartequote:Op donderdag 5 maart 2009 13:10 schreef toma het volgende:
ik kan er minder om lachen, als arme student zijnde. Kan m'n geld wel beter besteden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
van hartedan komen er nog wel meer binnen
kreeg deze week er 4 binnen van 4x 19¤
don't do the crime if you can't do the time (or pay the fine!)quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:14 schreef toma het volgende:
[..]
ik kan er minder om lachen, als arme student zijnde. Kan m'n geld wel beter besteden.
64 maar ...quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:10 schreef toma het volgende:
ik nog steeds niks binnen gehad.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
van hartedan komen er nog wel meer binnen
kreeg deze week er 4 binnen van 4x 19¤
helemaal waar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
don't do the crime if you can't do the time (or pay the fine!)
ik denk door zo'n mobiel ding want ik weet precies waar ze staan op de Ringbaan West.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
64 maar ...
kan makkelijk harder daar.
Maar door flitspaal of mobiele flitser ?
ze staan regelmatig nu net naast dat bord van u rijdt te hard bij de rooipannen!quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:19 schreef toma het volgende:
[..]
helemaal waar.
[..]
ik denk door zo'n mobiel ding want ik weet precies waar ze staan op de Ringbaan West.
ja kan er ook 200 rijden met een goede aanloopquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
64 maar ...
kan makkelijk harder daar.
Maar door flitspaal of mobiele flitser ?
ja weet ik. Zo'n aanhangertje meestal tussen die bomen. Maar ik denk niet dat het daar was.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ze staan regelmatig nu net naast dat bord van u rijdt te hard bij de rooipannen!
nee zon standaard net achter de paalquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:21 schreef toma het volgende:
[..]
ja weet ik. Zo'n aanhangertje meestal tussen die bomen. Maar ik denk niet dat het daar was.
aanloop ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ja kan er ook 200 rijden met een goede aanloop
ow die kan ik over het hoofd hebben gezien. Maar die bekeuring was al van 8 Februari.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nee zon standaard net achter de paal
op zondag? maar dat is wel relaxed snel! kreeg laatst eentje binnen van november!quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:33 schreef toma het volgende:
[..]
ow die kan ik over het hoofd hebben gezien. Maar die bekeuring was al van 8 Februari.
Ja op zondag. Die dag ben ik gaan mountainbiken in de Drunense duinen. Daarna hadden we nog een paar pilsjes op. Het kan best zijn dat dit de oorzaak was waarom ik die flitspaal over het hoofd heb gezien.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:40 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
op zondag? maar dat is wel relaxed snel! kreeg laatst eentje binnen van november!
ben dan maar blij dat je niet moest blazenquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:42 schreef toma het volgende:
[..]
Ja op zondag. Die dag ben ik gaan mountainbiken in de Drunense duinen. Daarna hadden we nog een paar pilsjes op. Het kan best zijn dat dit de oorzaak was waarom ik die flitspaal over het hoofd heb gezien.
goed dat je dan niet hebt hoeven te blazequote:Op donderdag 5 maart 2009 13:42 schreef toma het volgende:
[..]
Ja op zondag. Die dag ben ik gaan mountainbiken in de Drunense duinen. Daarna hadden we nog een paar pilsjes op. Het kan best zijn dat dit de oorzaak was waarom ik die flitspaal over het hoofd heb gezien.
uhu.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ben dan maar blij dat je niet moest blazen
is volgens mij al te veelquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:47 schreef toma het volgende:
[..]
uhu.
Maar zoveel had ik niet gedronken. Twee of drie pilsjes.
beginners rijbewijs?quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:47 schreef toma het volgende:
[..]
uhu.
Maar zoveel had ik niet gedronken. Twee of drie pilsjes.
ja op het randje denk ik.quote:
Dan is het inderdaad net op het randjequote:Op donderdag 5 maart 2009 13:51 schreef toma het volgende:
[..]
ja op het randje denk ik.
Er ging ongeveer wel 2 uur overheen voordat ik weer in de auto stapte.
dan zat je er echt wel overheen hoor!quote:
er zijn standaardmaten waarmee gemeten wordtquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:19 schreef toma het volgende:
[..]
Een fluitje, frisglas of een vaasje? Daar zit nogal wat verschil in
dus dat is een fluitjequote:Wat is een drankje?
Een drankje is ongeveer:
* 250 ml bier met een normaal alcoholpercentage (5%), standaard maat bierglas.
* 25 ml sterke drank (40%) zoals wodka of whisky.
* 125 ml wijn (12-13%), een klein glas.
Dit is een handige richtlijn, maar vaak bevatten drankjes afwijkende hoeveelheden alcohol.
Ze rekenen niet op glazen, daarom is het blaassysteem "uitgevonden". Globaal klopt het wel wat je zegt, alleen bij iemand met meer lichaamsgewicht like me bijvoorbeeld Tikt een glas bier -in de meeste gevallen- niet zo hard aan als bij iemand die gewoon normaal op gewicht is. Ook lichamelijke gesteldheid speelt hierin een rol. Nogmaals, over de gehele linie heb je wel gelijk, maar je kunt hier niet zo'n "algemene" stelregel opzeggen, als je de condities van de ander niet kent..quote:
als rekenmodel voor jezelf bedoel ik, de politie rekent zo niet, doe het ook niet om te moraliseren ofzo hoor!quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ze rekenen niet op glazen, daarom is het blaassysteem "uitgevonden". Globaal klopt het wel wat je zegt, alleen bij iemand met meer lichaamsgewicht like me bijvoorbeeld Tikt een glas bier -in de meeste gevallen- niet zo hard aan als bij iemand die gewoon normaal op gewicht is. Ook lichamelijke gesteldheid speelt hierin een rol. Nogmaals, over de gehele linie heb je wel gelijk, maar je kunt hier niet zo'n "algemene" stelregel opzeggen, als je de condities van de ander niet kent..
Zo ff gepocht, want ik had net goed nieuws te horen gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |