Lego:quote:
dat is gewoon:quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
En hoe zit het me lekkere leuke vrouwen die van lego houden? Die ontbreken nog in je rijtje
LOLquote:
Tja, zijn wel meer gave dingen van lego gemaaktquote:
haha, hoe kan het ook anders hequote:
Die Tilburgers ook allemaal weer ....quote:
ik had ook al gelezen op nu.nlquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:05 schreef automatic_ het volgende:
Levensgevaarlijke achtervolging
BERGEN OP ZOOM - Agenten van de Zeeuwse politie hebben na een levensgevaarlijke achtervolging een 21-jarige automobilist uit Bergen op Zoom opgepakt omdat hij met 194 km/u over de A58 scheurde.
Agenten van de verkeersdienst zagen de personenauto met hoge snelheid rijden en zetten een achtervolging in. Een meting wees uit dat de bestuurder een snelheid van 194 km/u reed. Daarom zijn de agenten voor de bestuurder gaan rijden en hebben hem een stopteken gegeven.
De snelheidsduivel volgde de agenten tot op de vluchtstrook maar draaide daarna de hoofdrijbaan weer op en ging er met hoge snelheid vandoor. Bij de daaropvolgende achtervolging liepen de snelheden weer op tot 180 km/u. Tijdens deze levensgevaarlijke achtervolging raakte de jonge bestuurder bijna in een slip vanwege zijn hoge snelheid
Nadat hij de snelweg had verlaten, haalde hij twee automobilisten in terwijl er een tegenligger aankwam. Deze moest sterk uitwijken om een aanrijding te voorkomen. Hierna voerde de snelheidsduivel zijn snelheid weer op tot 110 km/u.
De man wist de politie af te schudden, maar even later troffen de agenten de auto verlaten aan. Inmiddels had de meldkamer van politie Zeeland het signalement en de auto doorgegeven aan alle politieauto's in de regio. De 21-jarige kon aan de hand van het signalement worden aangehouden en is verhoord en ingesloten
=======
Het is dat er staat dat het een 21-jarige is, anders had ik existenz ervan verdacht
Ahhh hihi.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:10 schreef toma het volgende:
Net m'n eerste bekeuring binnen gehad
64 km/h op de ringbaan west.
van hartequote:Op donderdag 5 maart 2009 13:10 schreef toma het volgende:
ik kan er minder om lachen, als arme student zijnde. Kan m'n geld wel beter besteden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
van hartedan komen er nog wel meer binnen
kreeg deze week er 4 binnen van 4x 19¤
don't do the crime if you can't do the time (or pay the fine!)quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:14 schreef toma het volgende:
[..]
ik kan er minder om lachen, als arme student zijnde. Kan m'n geld wel beter besteden.
64 maar ...quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:10 schreef toma het volgende:
ik nog steeds niks binnen gehad.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
van hartedan komen er nog wel meer binnen
kreeg deze week er 4 binnen van 4x 19¤
helemaal waar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
don't do the crime if you can't do the time (or pay the fine!)
ik denk door zo'n mobiel ding want ik weet precies waar ze staan op de Ringbaan West.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
64 maar ...
kan makkelijk harder daar.
Maar door flitspaal of mobiele flitser ?
ze staan regelmatig nu net naast dat bord van u rijdt te hard bij de rooipannen!quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:19 schreef toma het volgende:
[..]
helemaal waar.
[..]
ik denk door zo'n mobiel ding want ik weet precies waar ze staan op de Ringbaan West.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |