Kan me alleen niet voorstellen dat er Brabanders zijn die serieus voor ajakkes zouden zijn. Volgens mij zijn die stiekem voor w2/rkc/psv/helmond sport, maar durven dat niet toe te geven to hun bovenslootse vrienden, en is het ook nog mooi dat ze ons ermee op stang jagenquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hahaha
zeg dat wel jah
als ajax fan je rekeningnummer eindigend op 020 is ook leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Kan me alleen niet voorstellen dat er Brabanders zijn die serieus voor ajakkes zouden zijn. Volgens mij zijn die stiekem voor w2/rkc/psv/helmond sport, maar durven dat niet toe te geven to hun bovenslootse vrienden, en is het ook nog mooi dat ze ons ermee op stang jagen
ben dan ook geen brabander... maar schoonmaakmiddel? 't is 'n held!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jah dat is ook weer ....quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:42 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ben dan ook geen brabander... maar schoonmaakmiddel? 't is 'n held!
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Kan me alleen niet voorstellen dat er Brabanders zijn die serieus voor ajakkes zouden zijn. Volgens mij zijn die stiekem voor w2/rkc/psv/helmond sport, maar durven dat niet toe te geven to hun bovenslootse vrienden, en is het ook nog mooi dat ze ons ermee op stang jagen
Dat je ajax niet eens normaal kan spellen zegt genoeg over je volwassenheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoofdletter!quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat je ajax niet eens normaal kan spellen zegt genoeg over je volwassenheid
Ja!quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:55 schreef SwiffMeister het volgende:
Er is een hele categorie hier op Fok! over voetbal, moet het nu hier ook alweer over dat stomme spelletje gaan?
Ik kan dat welquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat je ajax niet eens normaal kan spellen zegt genoeg over je volwassenheid
Jahquote:
Die jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:06 schreef aardappel het volgende:
ik had dat thunderbird eiland ook![]()
[ afbeelding ]
Vrouwen, je kan er alleen maar mee spelen.quote:
die ja! Daar zaten ook knopjes achter met geluidjes.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:06 schreef aardappel het volgende:
ik had dat thunderbird eiland ook![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |