Jup, werk nergens voorlopigquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee Euc, terug in Nederland?![]()
Waar werk je nu?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja eeuwig stom dat je voor de waarheid zeggen je een note krijgt.
Die mensen moeten er ook zijn, anders is het niet tof meerquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:29 schreef DarkElf het volgende:
oh t was allemaal in een ver ver verleden..
gelukkig zijn er altijd mensen die zulke dingen onthouden
SC # 245 We typen ons de rantjesquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:29 schreef DarkElf het volgende:
oh t was allemaal in een ver ver verleden..
gelukkig zijn er altijd mensen die zulke dingen onthouden
Waarschijnlijk wel ja!quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:34 schreef DarkElf het volgende:
zo, de postbode heeft net een enorme doos gebracht met daarin het cadeau voor mijn neefje die eind maart 2 wordt![]()
alleen de doos zal ie al leuk vinden denk ik
iddquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja!Wat dat betreft zijn baby's net katten
Nou het is al klaar....quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:31 schreef freecell het volgende:
Oeh Kres, wel ff voor en na foto's maken hè?
Ik wil dat vandaag voorbij is
Ik zie net dat ik er 27 heb.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:55 schreef Tezz het volgende:
Ik heb nul notes. Terwijl ik toch echt niet altijd braaf ben!
Stond ook nergens.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:03 schreef kres het volgende:
[..]
Nou het is al klaar....
Before foto's zijn er niet maar kan wel ff kijken voor after foto...
Waarom moet de dag al om zijn dan? (ben ff iets te druk om alles terug te lezen... sorry)
Ahhh gossie toch ...quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Stond ook nergens.
omdat ik moe ben en er zat van
Hoe krijg je dat voor elkaar dan ?quote:
Geevnie,quote:
Strijken gewoon negerenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:32 schreef Tezz het volgende:
Hier is dochterlief net naar boven vertrokken. Ik ga nog een strijken en dan plof ik op de bank!
Ik heb ze nooit ingezien, maar een leuk modje heeft wel eens wat gelekt. Ik kan het zo niet reproduceren, maar er stonden wel geinige dingen tussen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:13 schreef kres het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan ?
Ik heb er geen een.... Ik ben heel lief![]()
Fijn zeg, dat dat kan met de babyfoon! Ik heb het nooit gedurfd moet ik zeggen. Dan zat ik bij de buren in de achtertuin aan de thee zenuwachtig te wezen, terwijl ik, als ik in mijn eigen achtertuin had gezeten maar liefst anderhalve meter dichterbij had gezeten. Ben altijd zo'n zenuwpees geweest wat mijn kind betreft...quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Strijken gewoon negeren
Hier ligt nr 1 (oppas-uk) in bed met de babyfoon, lekker makkelijk, wonen een portiek verderop, dus ik leg hem 's avonds in zijn eigen bedje en heb dan de verantwoording tot zijn papa of mama beltMeestal tegen 23:00
Nr. 2 ligt in de box in zijn pyjama, gevoed en wel. begint nu te piepen, dus gaat er ook in
En dan is het rust in huize BB
(alhoewel, tara is nog wakker)
Ik zou het zelf ook niet zo doenquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Fijn zeg, dat dat kan met de babyfoon! Ik heb het nooit gedurfd moet ik zeggen. Dan zat ik bij de buren in de achtertuin aan de thee zenuwachtig te wezen, terwijl ik, als ik in mijn eigen achtertuin had gezeten maar liefst anderhalve meter dichterbij had gezeten. Ben altijd zo'n zenuwpees geweest wat mijn kind betreft...
Jij hebt 2 notes, 1 dat je een leuke user bent en 1 dat je een ban aangevraagd had. Gok ik zo. Puur natte vinger werk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:32 schreef freecell het volgende:
Die mensen moeten er ook zijn, anders is het niet tof meer
Oe Lein, wat vreselijk! Hopelijk gaat alles goed en komt hij van zijn klachten af! Heel veel sterkte!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en ik kom even pruilen. M'n paps heeft een blauwe plek tussen zn hersenvlies en schedel, dus die wordt morgen geopereerd. 6 weken geleden op zn achterhoofd gevallen en nu kreeg ie veel last. So far dagje Amsterdam met Isabeau
Golfen. Hij ging golfen. En gleed uit over een bevroren stuk van de green en knalde op zn achterhoofdquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:08 schreef kaasplankje het volgende:
Hij moet voortaan maar een helm opzetten als hij gaat schaatsen
Oh Ja dat had je gezegdquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Golfen. Hij ging golfen. En gleed uit over een bevroren stuk van de green en knalde op zn achterhoofd
Ja, ik kom ze regelmatig zo tegen op de golfbaan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:14 schreef kaasplankje het volgende:
Golfer weet mss wel of je ook helmen hebt om mee te golfen, ik draag ook zelden een helm btw
Jij was die in het geel zwart he ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
Lekker Boriszzzz!!!!!!
Ben naar toneel.Helaas niet zoenen deze week.
Het is volkomen normaal dat je nerveus bent hoor Lein! Het is gewoon 'eng' als er iets mis is met je bolletje. Of het nu om een blauwe plek gaat of niet! Maar het komt 100% weer in orde en dan heeft je pa gewoon nergens geen last meer van!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Ach het goede nieuws is wel dat ie in ieder geval nog hersens heeft![]()
Haha galgenhumorBen best nerveus nu
Okee, regisseur wilde wel de zoenscene doen, maar mijn tegenspeelster schoot de hele tijd in de lach waardoor we niet gezoend hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
Lekker Boriszzzz!!!!!!
Ben naar toneel.Helaas niet zoenen deze week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |