abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:12:46 #151
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_66713733
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:10 schreef Euc- het volgende:

PPPIIIEEEETTTT!!!!!
Euc-je!!!!!!!!!!!!!!!!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_66713737
Euc!!!!!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:13:13 #153
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_66713751
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:05 schreef golfer het volgende:
Ik heb een beetje moeite met aasgieren die claims gaan leggen na een ramp.
Ja idd.. Komt echt enorm vaag over dit.
Die man is vast hard op zijn hoofd gevallen
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_66713792
quote:

PPPIIIEEEETTTT!!!!!
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:12 schreef krakkemieke het volgende:
Euc!!!!!
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:12 schreef golfer het volgende:

Euc-je!!!!!!!!!!!!!!!!
Zeg, is Het familiediner van de EO bezig hier of zo
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:14:41 #155
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_66713793
quote:

[..]

PPPIIIEEEETTTT!!!!!
hey nog 1 !
WB
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_66713812
Laat ik eens een clipje van the Smiths posten.

Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to smash every tooth in your head

Oh ... sweetness, sweetness, I was only joking
When I said by rights you should be bludgeoned in your bed

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2009 00:15:55 ]
pi_66713826
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:14 schreef Bluezz het volgende:

[..]

[..]

[..]

Zeg, is Het familiediner van de EO bezig hier of zo
Neuh, denk het niet, nog geen limo gezien.......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_66713831
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:13 schreef MissHobje het volgende:

Ja idd.. Komt echt enorm vaag over dit.
Die man is vast hard op zijn hoofd gevallen
Ik bloed, kijk tot hier, vrouw ook hoofd, dik, kind ziek, crash half 11 ik kouwe schuur tot 3 uur.

pi_66713850
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:15 schreef krakkemieke het volgende:

Neuh, denk het niet, nog geen limo gezien.......
ooooohhhhhh jij kijkt ze ook , die programma's
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:17:18 #160
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_66713865

Hoe gaat het allemaal hier?
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:18:27 #161
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_66713901
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:17 schreef Euc- het volgende:

Ik mag niet klagen.
van mijn vrouw
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:19:58 #162
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_66713948
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:18 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik mag niet klagen.
van mijn vrouw

als je het kan onderbouwen heeft ze er vast geen problemen mee.
pi_66714026
quote:

Ik klaag niet, ik heb vette pijnstillers, dus ik kan lopen.

En ik kijk die programma's soms Bluezz.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_66714096
quote:

Heb je ff?
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:33:04 #165
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_66714304
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:25 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Heb je PM?
Hee Euc, terug in Nederland?

Waar werk je nu?
Confidence through competence
pi_66716797
Goeiemorgen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_66716863
Een bijzonder goede morgen allemaal kinders!
En speciale groeten aan euc die even hallo komt zeggen! Leuk!

Ik mag zometeen weer naar het werk, altijd gezellig. Nou ja, half dagje en dan heb ik weer weekend dus dat overleef ik vast wel!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_66717025
Goedemorgen allemaal

Eens met de miscommunicatie tegenwoordig in de cul sc en ik sta af en toe best even met mijn ogen te knipperen wat er tegen elkaar gezegd wordt. En het valt me op dat niets uit wordt gepraat. Er wordt gewoon opgehouden met communiceren en mensen gaan semi-grappige afleidingsopmerkingen plaatsen over onnozele dingen. Zoals bier en tieten. Ja, dat zijn onnozele dingen. En waar ik voetbal moet scharen is me nog niet helder, dat gaat voorbij onnozel.

k_man, oprecht gecondoleerd en ook namens Leintjeuh. Mag ik zo brutaal zijn om te vragen waaraan de collega (in de 30!!) is overleden? Het klinkt plots. Lijkt me zwaar om zo direct geconfronteerd te worden met verdriet en sterfelijkheid.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 5 maart 2009 @ 07:59:03 #169
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_66717119
Ik ben vast de enige, maar ik vind de SC op dit moment hoogst interessant.

De paniek die op dit (en andere) forum/fora ontstaat als twee mensen het oneens zijn!
Paniek!
Gesus!
Stel wijven!
Nu allemaal weer lief doen!
Alleen kusjekroel is cool. En iedereen die dat niet doet is vet uncool.
Dus na drie posts moet je erover ophouden ja! Bier! <--- Is de algehele reactie.

Alsof af en toe botsen niet volkomen menselijk is. Laat dat lekker gebeuren. En daarná drink je een biertje en lul je verder over voetbal, wijven, lipstick en het weer. Klaar. Je hebt altijd gulden middenweggers en mensen die er nooit iets uitflappen, maar zowel k_man als steer als golfer zijn dat nu eenmaal alledrie niet. Ik vind dat gewoon wel tof eigenlijk.

O nee hè, begint zij er nog eens even over!! SSSSTTT

En k_man, heel veel sterkte en het zal een rare sfeer zijn nu op kantoor (ik heb dat gelukkig nog nooit meegemaakt).

Allemaal een fijne werkdag!

O en P.S: Ik vond het onderwerp van de discussie ook wel niks mis mee eigenlijk. In hoeverre kun je al dan niet met elkaar meeleven op een forum en in hoeverre moet je daar al dan niet rekening mee houden. Toch best het botsen waard?
Ik bedoel, we vallen hier niet over elkaar heen omdat de een duurdere schoenen heeft gekocht dan de ander.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 05-03-2009 08:10:52 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_66717181
Weet je, je hoeft het helemaal niet altijd met elkaar eens te zijn hoor! Een andere mening delen of andere opvattingen hebben is normaal en zelfs wenselijk. Iedereen heeft immers een ander referentiekader en streeft andere doelen na.

Ik ben het verder helemaal met Dude eens: even slikken en weer doorgaan. Klaar. Dat houdt de wereld spannend op elk niveau (of dat nu een fancy debat, een verjaardagsfeestje of een SC is).
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_66717861
Hoi
pi_66718038
Ik ga er niet op in, want ik heb no time.

Ben nu al moe van het ge*** van 1 collega
pi_66718056
En ik moet nog tot 12 uur met haar
pi_66718062
pi_66718182
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 07:48 schreef Isabeau het volgende:
k_man, oprecht gecondoleerd en ook namens Leintjeuh. Mag ik zo brutaal zijn om te vragen waaraan de collega (in de 30!!) is overleden? Het klinkt plots. Lijkt me zwaar om zo direct geconfronteerd te worden met verdriet en sterfelijkheid.
Dank je.

Hij lag al wel een paar weken in het ziekenhuis, maar we hadden niet het idee dat het levensbedreigend was.

Eergisteren kwam er een updateberichtje op intranet dat het slechter ging. Gisterochtend vroeg kwam één van de managers vertellen dat de behandeling gestopt was en dat het alleen nog wachten was tot het afgelopen zou zijn. Nog geen uur later kwam ie terug om te vertellen dat onze collega was overleden.

Dus ja, onverwacht.. De directe oorzaak was een slecht hart, waaraan door andere dingen niks meer gedaan kan worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2009 09:06:55 ]
pi_66718634
Het was wel maf teruglezen in ieder geval

En ontopic: ik deel een stuk meloen met Leander Vet leuk!
pi_66718986
Wat schattig. En: goedemorgen

Ik heb hoofdpijn Lekker, ik moet de hele dag excellen
En Dude: allemaal leuk en aardig, maar meningsverschillen en ruzietjes via internet, daar kan ik niets mee. Noem mij een autist (of juist niet), maar als ik enkel mbv smileys moet interpreteren hoe iemand iets bedoelt, haak ik snel af.
pi_66719072
Ow bleh CF Succes met excellen dan. (sowieso al iets om hoofdpijn van te krijgen imo )
pi_66719985
k_man, dat is dan snel gegaan voor hem, en er zijn een aantal hartaandoeningen die rond je dertigste fataal kunnen worden. Dan is het hart al veel te verzwakt om eigenlijk nog gered te worden.

CF ik hoop dat die koppijn snel over is, niet fijn om mee te werken

Ik ga zo naar A'dam, weer uit eten Dit keer met een vrouw Gisteravond in DH uit eten geweest en het was allemaal uitstekend verzorgd. Ik heb heerlijk gegeten (dessert viel tegen, Dudok had lekkere taart )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_66721090
zometeen eens boodschappies doen, iig schijnt de zon! t gaat steeds meer de goeie kant op met het weer. (zei ze ook ietwat hoopvol )

over discussies via een forum; ik ben er zowat mee opgehouden om dat te doen, kost veel energie en t levert weinig op... mensen zeggen dingen die verkeerd zijn/ overkomen en als je er naar vraagt krijg je of nooit een antwoord op je vraag waarom iemand iets zegt of een hoop smilies want ineens is t grappig bedoeld of het ligt aan jou , mensen zijn ineens ook een stuk harder dan irl en typen dingen die ze in je gezicht zelden zullen zeggen op die manier. (en als je dát zegt ben jij degene die dingen verzint ) ... Als je er wel op ingaat begint het geneuzel pas echt; Je kan op elk woord gepakt worden (hele posts worden ontleed) en tis veel makkelijker om ontwijkend te zijn dan irl want mensen zien alleen wat er getypt ist, ze zien niet de bijbehorende gezichtsuitdruking, de intonaties ..... in een gesprek kan je veel makkelijker aanvoelen hoe en wat, is de communicatie sneller en directer en hoef je je idd niet door een smiliewoud te banen voor je "snapt"waar iemand je (zogenaamd??) wilt zeggen..

nou ja, dat dus en nu ga ik boodschappen doen

[ Bericht 1% gewijzigd door DarkElf op 05-03-2009 11:14:41 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_66723840
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 10:55 schreef DarkElf het volgende:
zometeen eens boodschappies doen, iig schijnt de zon! t gaat steeds meer de goeie kant op met het weer. (zei ze ook ietwat hoopvol )

over discussies via een forum; ik ben er zowat mee opgehouden om dat te doen, kost veel energie en t levert weinig op... mensen zeggen dingen die verkeerd zijn/ overkomen en als je er naar vraagt krijg je of nooit een antwoord op je vraag waarom iemand iets zegt of een hoop smilies want ineens is t grappig bedoeld of het ligt aan jou , mensen zijn ineens ook een stuk harder dan irl en typen dingen die ze in je gezicht zelden zullen zeggen op die manier. (en als je dát zegt ben jij degene die dingen verzint ) ... Als je er wel op ingaat begint het geneuzel pas echt; Je kan op elk woord gepakt worden (hele posts worden ontleed) en tis veel makkelijker om ontwijkend te zijn dan irl want mensen zien alleen wat er getypt ist, ze zien niet de bijbehorende gezichtsuitdruking, de intonaties ..... in een gesprek kan je veel makkelijker aanvoelen hoe en wat, is de communicatie sneller en directer en hoef je je idd niet door een smiliewoud te banen voor je "snapt"waar iemand je (zogenaamd??) wilt zeggen..

Eens met jou eigenlijk wel
Zo, de ruis om mijn hoofd is verdwenen
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:32:38 #182
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_66724401
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 10:55 schreef DarkElf het volgende:

Je hebt helemaal gelijk.

Maar ik had het over reacties óp een discussie. Niet of je er zelf aan mee doet. Dat moet iedereen lekker zelf weten toch? Net zoals iedereen het wat mij betreft zelf moet weten of je wél ergens op in gaat of aangeeft wat je niet lekker zit. Dat gepaniek van anderen van "oeh, onrust in de roedel! Help! Sus! Blus!", vind ik vreemd. Maar ook wel vermakelijk.

Leeeeeeeeeeefen en latuh leeeefen!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_66724654
-al gevonden..

time for lunch
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 5 maart 2009 @ 13:23:49 #184
55709 Stereotomy
pi_66725947

Als ik bier en tieten wil postuh dan doe ik dat gewoon jah.
  donderdag 5 maart 2009 @ 13:29:08 #185
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_66726084
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

En die krakeling is ook nie gek!
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 5 maart 2009 @ 13:29:10 #186
55709 Stereotomy
pi_66726085
Oh en, ik ben het met een combinatie van bovenstaande eens, er kan best een verhitte discussie op internet plaatsvinden (ik heb 21 notes, vraag maar aan Isa ) maar op een gegeven moment merk je gewoon dat mensen het op dat moment om welke reden dan ook niet eens kunnen worden.

Dan is het beter de optie te agrieën dat disagriement dan het beste is en het over bier en tieten te gaan hebben. En voetbal.
pi_66726496
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:29 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

En die krakeling is ook nie gek!
Ik wilde net zeggen: doe mij het koekje
Al de hele dag honger...

Ik heb zelfs een note voor het beledigen van iemands vader hier op het forum Vage situatie!
  donderdag 5 maart 2009 @ 13:46:55 #188
55709 Stereotomy
pi_66726586
quote:
FOK!usernotes

Je hebt 22 notes gekregen van onze moderators.
wtf, wat heb ik de laatste tijd verkeerd gedaan dan.
pi_66726625
Ik heb geen notes

DE wel; die heeft een keer iemand (ik noem geen namen) 'paardenkop met hooihaar' genoemd
  donderdag 5 maart 2009 @ 13:49:46 #190
55709 Stereotomy
pi_66726688
Oooohoooooo Freecell en dat laat jij zomaar over je heen komen?
pi_66726692
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:46 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

wtf, wat heb ik de laatste tijd verkeerd gedaan dan.
Nergens gescholden oid?

Je hebt 3 notes gekregen van onze moderators.
Uhm.... Eén voor die vader één om dat verhaal te rectificeren en de derde is dan vast een recente toevoeging.
Wat zou er gebeuren als wouter-b zijn notes opvraagt?
pi_66726747
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:48 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb geen notes

DE wel; die heeft een keer iemand (ik noem geen namen) 'paardenkop met hooihaar' genoemd
Schokkend
pi_66726796
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

These pretzels are making me thirsty!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2009 13:58:13 ]
  donderdag 5 maart 2009 @ 13:53:07 #194
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_66726805
Ik had al een hele lange tijd 35 notes en zie nu opeens dat daar een note bij is gekomen. Sta nu dus op 36.
Ben eigenlijk wel benieuwd wie die laatste note heeft gezet en waarom, maar ik ga er echt niet voor betalen om dat te weten te komen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_66726814
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:51 schreef freecell het volgende:

[..]

Schokkend
WTF. Ik heb twee notes, tegenwoordig Wat zou ik gedaan hebben
pi_66726858
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:53 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

WTF. Ik heb twee notes, tegenwoordig Wat zou ik gedaan hebben
Rellen?
Of het zijn positieve notes, dat had ik met mijn andere username
  donderdag 5 maart 2009 @ 13:55:33 #197
55709 Stereotomy
pi_66726873
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:54 schreef freecell het volgende:

[..]

Rellen?
Note erbij, klonen mag niet.

RIP Monotomy
  donderdag 5 maart 2009 @ 13:57:16 #198
47533 gmn
Loved by Tara
pi_66726923
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:55 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Note erbij, klonen mag niet.

RIP Monotomy
Ow sorry
Maar eigenlijk is Freecell een kloon! (zie usernummer)
Carpe diem
pi_66727004
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:54 schreef freecell het volgende:

[..]

Rellen?
Ik rel zelden. Ik zou me online absoluut niet het imago van grofgebekte gifkikker aan willen meten In het echt ben ik direct, op internet vaak ook wel. Maar ik krijg altijd wat plaatsvervangende schaamte van mensen die in het echt wrs best beschaafd zijn, maar zich op Fok! ontzettend grof en bot opstellen 'gewoon omdat het anoniem is'.
pi_66727037
Hoe zie je dan hoeveel notes je hebt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')