Euc-je!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ja idd.. Komt echt enorm vaag over dit.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:05 schreef golfer het volgende:
Ik heb een beetje moeite met aasgieren die claims gaan leggen na een ramp.
Neuh, denk het niet, nog geen limo gezien.......quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zeg, is Het familiediner van de EO bezig hier of zo
Ik bloed, kijk tot hier, vrouw ook hoofd, dik, kind ziek, crash half 11 ik kouwe schuur tot 3 uur.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:13 schreef MissHobje het volgende:
Ja idd.. Komt echt enorm vaag over dit.
Die man is vast hard op zijn hoofd gevallen
ooooohhhhhh jij kijkt ze ook , die programma'squote:Op donderdag 5 maart 2009 00:15 schreef krakkemieke het volgende:
Neuh, denk het niet, nog geen limo gezien.......
Ik mag niet klagen.quote:
Ik klaag niet, ik heb vette pijnstillers, dus ik kan lopen.quote:
Dank je.quote:Op donderdag 5 maart 2009 07:48 schreef Isabeau het volgende:
k_man, oprecht gecondoleerd en ook namens Leintjeuh. Mag ik zo brutaal zijn om te vragen waaraan de collega (in de 30!!) is overleden? Het klinkt plots. Lijkt me zwaar om zo direct geconfronteerd te worden met verdriet en sterfelijkheid.
Eens met jou eigenlijk welquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:55 schreef DarkElf het volgende:
zometeen eens boodschappies doen, iig schijnt de zon! t gaat steeds meer de goeie kant op met het weer. (zei ze ook ietwat hoopvol)
over discussies via een forum; ik ben er zowat mee opgehouden om dat te doen, kost veel energie en t levert weinig op... mensen zeggen dingen die verkeerd zijn/ overkomen en als je er naar vraagt krijg je of nooit een antwoord op je vraag waarom iemand iets zegt of een hoop smilies want ineens is t grappig bedoeld of het ligt aan jou , mensen zijn ineens ook een stuk harder dan irl en typen dingen die ze in je gezicht zelden zullen zeggen op die manier. (en als je dát zegt ben jij degene die dingen verzint) ... Als je er wel op ingaat begint het geneuzel pas echt; Je kan op elk woord gepakt worden (hele posts worden ontleed) en tis veel makkelijker om ontwijkend te zijn dan irl want mensen zien alleen wat er getypt ist, ze zien niet de bijbehorende gezichtsuitdruking, de intonaties ..... in een gesprek kan je veel makkelijker aanvoelen hoe en wat, is de communicatie sneller en directer en hoef je je idd niet door een smiliewoud te banen voor je "snapt"waar iemand je (zogenaamd??) wilt zeggen..
nou ja, dat dusen nu ga ik boodschappen doen
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:55 schreef DarkElf het volgende:
zometeen eens boodschappies doen, iig schijnt de zon! t gaat steeds meer de goeie kant op met het weer. (zei ze ook ietwat hoopvol)
over discussies via een forum; ik ben er zowat mee opgehouden om dat te doen, kost veel energie en t levert weinig op... mensen zeggen dingen die verkeerd zijn/ overkomen en als je er naar vraagt krijg je of nooit een antwoord op je vraag waarom iemand iets zegt of een hoop smilies want ineens is t grappig bedoeld of het ligt aan jou , mensen zijn ineens ook een stuk harder dan irl en typen dingen die ze in je gezicht zelden zullen zeggen op die manier. (en als je dát zegt ben jij degene die dingen verzint) ... Als je er wel op ingaat begint het geneuzel pas echt; Je kan op elk woord gepakt worden (hele posts worden ontleed) en tis veel makkelijker om ontwijkend te zijn dan irl want mensen zien alleen wat er getypt ist, ze zien niet de bijbehorende gezichtsuitdruking, de intonaties ..... in een gesprek kan je veel makkelijker aanvoelen hoe en wat, is de communicatie sneller en directer en hoef je je idd niet door een smiliewoud te banen voor je "snapt"waar iemand je (zogenaamd??) wilt zeggen..
nou ja, dat dusen nu ga ik boodschappen doen
quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik bier en tieten wil postuh dan doe ik dat gewoon jah.
Ik wilde net zeggen: doe mij het koekjequote:Op donderdag 5 maart 2009 13:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En die krakeling is ook nie gek!
wtf, wat heb ik de laatste tijd verkeerd gedaan dan.quote:FOK!usernotes
Je hebt 22 notes gekregen van onze moderators.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
wtf, wat heb ik de laatste tijd verkeerd gedaan dan.
Schokkendquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:48 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb geen notes
DE wel; die heeft een keer iemand (ik noem geen namen) 'paardenkop met hooihaar' genoemd
These pretzels are making me thirsty!quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik bier en tieten wil postuh dan doe ik dat gewoon jah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2009 13:58:13 ]
Rellen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
WTF. Ik heb twee notes, tegenwoordigWat zou ik gedaan hebben
Note erbij, klonen mag niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Rellen?
Of het zijn positieve notes, dat had ik met mijn andere username
Ow sorryquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Note erbij, klonen mag niet.
RIP Monotomy
Ik rel zelden. Ik zou me online absoluut niet het imago van grofgebekte gifkikker aan willen metenquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Rellen?
Of het zijn positieve notes, dat had ik met mijn andere username
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |