ja eeuwig stom dat je voor de waarheid zeggen je een note krijgt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:48 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb geen notes
DE wel; die heeft een keer iemand (ik noem geen namen) 'paardenkop met hooihaar' genoemd
Jup, werk nergens voorlopigquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee Euc, terug in Nederland?![]()
Waar werk je nu?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja eeuwig stom dat je voor de waarheid zeggen je een note krijgt.
Die mensen moeten er ook zijn, anders is het niet tof meerquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:29 schreef DarkElf het volgende:
oh t was allemaal in een ver ver verleden..
gelukkig zijn er altijd mensen die zulke dingen onthouden
SC # 245 We typen ons de rantjesquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:29 schreef DarkElf het volgende:
oh t was allemaal in een ver ver verleden..
gelukkig zijn er altijd mensen die zulke dingen onthouden
Waarschijnlijk wel ja!quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:34 schreef DarkElf het volgende:
zo, de postbode heeft net een enorme doos gebracht met daarin het cadeau voor mijn neefje die eind maart 2 wordt![]()
alleen de doos zal ie al leuk vinden denk ik
iddquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja!Wat dat betreft zijn baby's net katten
Nou het is al klaar....quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:31 schreef freecell het volgende:
Oeh Kres, wel ff voor en na foto's maken hè?
Ik wil dat vandaag voorbij is
Ik zie net dat ik er 27 heb.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:55 schreef Tezz het volgende:
Ik heb nul notes. Terwijl ik toch echt niet altijd braaf ben!
Stond ook nergens.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:03 schreef kres het volgende:
[..]
Nou het is al klaar....
Before foto's zijn er niet maar kan wel ff kijken voor after foto...
Waarom moet de dag al om zijn dan? (ben ff iets te druk om alles terug te lezen... sorry)
Ahhh gossie toch ...quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Stond ook nergens.
omdat ik moe ben en er zat van
Hoe krijg je dat voor elkaar dan ?quote:
Geevnie,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |