Ben ook te spreken over T-mobilequote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:39 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Sowieso is KPN fail. Vodabaas. Die hebben pas internet, ik hijs met m'n PDAnet via op mijn iPhone downloads binnen op 250kb/s.
Nee, ik heb er 1 van T-mobilequote:Op woensdag 11 maart 2009 08:27 schreef de_boswachter het volgende:
Bio:
Wanneer ik bijv. zou kiezen voor T-Mobile bij 2Call dan krijg ik toch niet zo'n lelijk branded ding of wel ?
Of bestaan die niet bij de iPhone ?
Waauw! geweldige interface.quote:Op woensdag 11 maart 2009 07:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben ook te spreken over T-mobile![]()
Trouwens, wat een thema zeg![]()
![]()
http://www.iphoneclub.nl/(...)oor-je-iphone-cydia/
Nee nog niet, hij is er namelijk nog niet hequote:Op woensdag 11 maart 2009 08:50 schreef Intocable het volgende:
[..]
Waauw! geweldige interface.
Heb je hem al geprobeerd Bellerophon?
Ah okequote:Op woensdag 11 maart 2009 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee nog niet, hij is er namelijk nog niet heMisschien volgende week
@Condor, volgens mij gaat dat via je gehele pakket, dus geen sms bundel los
Hij is er nog niet en hij lijkt kansloos veel op een interface wat zo iets van Windows zou kunnen zijnquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:50 schreef Intocable het volgende:
[..]
Waauw! geweldige interface.
Heb je hem al geprobeerd Bellerophon?
Maar het is altijd leuk om het even uit te proberenquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij is er nog niet en hij lijkt kansloos veel op een interface wat zo iets van Windows zou kunnen zijn![]()
En bekijk dat filmpje maar eens goed. Bij het openen van een categorie heb je hier en daar laadtijden. Iets waar je nu totaal geen last van hebt.
Internet kan wel beter zijn bij Vodafone, maar het bereik is echt dramatisch tegenwoordig. En nee, ik ben niet de enige. Steeds meer mensen in mijn omgeving hoor ik daarover. Ben je aan het bellen valt ineens het gesprek wegquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:39 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Sowieso is KPN fail. Vodabaas. Die hebben pas internet, ik hijs met m'n PDAnet via op mijn iPhone downloads binnen op 250kb/s.
grappig, ik had dat net meer bij KPN.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Internet kan wel beter zijn bij Vodafone, maar het bereik is echt dramatisch tegenwoordig. En nee, ik ben niet de enige. Steeds meer mensen in mijn omgeving hoor ik daarover. Ben je aan het bellen valt ineens het gesprek weg. Ik word er echt schijtziek van, en ik heb dan ook besloten dat dit mijn laatste paar maandjes gaan worden bij Vodafone.
http://www.belzaak.nl/mobiel_internet/vergelijk/snelheid/quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:39 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Geloof me, je verslaving zal het overwinnenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:00 schreef Stofje het volgende:
Ik heb eergisteren de Iphone besteld bij T-Mobile. 28,50 per maand, + 9,95 onbeperkt sms'en + 14,95 onbeperkt internet. Dat internet is dan gratis, dat zou ik pas op m'n vacature te zien krijgen, zei de belmevrouw van T-Mobile. Het duurt nog een paar dagen voordat ik 'm krijg en dat zijn gewoon dagen twijfel. Ik wil helemaal niet zoveel uitgeven aan een telefoon, maar wellicht overwint uiteindelijk m'n Iphone verslaving het. Als ik Bio's relaas zo hoor, komt dat vast goed.
Ik snap het echt niet hoor. Heeft Apple één van de meest bruikbare, intuitieve interfaces op een mobieltje ooit gemaakt, zijn er weer van die prutsers die er een windows-like-skin met bijbehorende vertraging overheen moeten leggen. Te bizar gewoon.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij is er nog niet en hij lijkt kansloos veel op een interface wat zo iets van Windows zou kunnen zijn![]()
En bekijk dat filmpje maar eens goed. Bij het openen van een categorie heb je hier en daar laadtijden. Iets waar je nu totaal geen last van hebt.
Hm, das jammer.. Ik heb iPhone al een tijdje maar had hem nog met m'n oude (T-mobile) abo en sinds deze maand dan met speciale iPhone abo (laagste) maar merk nu al dat ik niet uitkom met SMSen en teveel belminuten over houquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee nog niet, hij is er namelijk nog niet heMisschien volgende week
@Condor, volgens mij gaat dat via je gehele pakket, dus geen sms bundel los
Excuses. Ik heb nog even verder research gedaan, en mijn vorige post (tabel) zegt niet zo heel veel:quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:39 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ja ik, alleen heb ik de 2g los gekocht. Abonnement loopt nog van een andere mobiel + Eindeloos online van hiquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Excuses. Ik heb nog even verder research gedaan, en mijn vorige post (tabel) zegt niet zo heel veel:
http://www.vergelijkmobielinternet.nl/vergelijk-internet-gsm.html
Echter wanneer ik bijvoorbeeld prijzen van de vers. aanbieders vergelijk dan merk ik dat T-Mobile best prijzig is, Vodafone ook trouwen t.o.v. Hi.
Is er hier niemand met Eindeloos Online van Hi in combinatie met de iPhone ?
Je ziet toch dat Hi maar 128kbit biedt. Dat is gewoon weinig.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Excuses. Ik heb nog even verder research gedaan, en mijn vorige post (tabel) zegt niet zo heel veel:
http://www.vergelijkmobielinternet.nl/vergelijk-internet-gsm.html
Echter wanneer ik bijvoorbeeld prijzen van de vers. aanbieders vergelijk dan merk ik dat T-Mobile best prijzig is, Vodafone ook trouwen t.o.v. Hi.
Is er hier niemand met Eindeloos Online van Hi in combinatie met de iPhone ?
Voor hoelang tot ze de rem erop gooien?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:39 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik heb er dus geen reet verstand van, maar ik krijg Web n Walk 1 mbps:quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:32 schreef Repeat het volgende:
[..]
Je ziet toch dat Hi maar 128kbit biedt. Dat is gewoon weinig.
quote:Bij Web'n'Walk plus heb je ook de beschikking over enkele tv zenders.
Op dit moment zijn dat Nederland1 en 3, RTL4, SBS6 en MTV.
Wellicht zullen er op een later tijdstip nog meer zenders worden toegevoegd.
Welke rem?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:32 schreef Repeat het volgende:
[..]
[..]
Voor hoelang tot ze de rem erop gooien?
Dat zeg ikquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:32 schreef Repeat het volgende:
[..]
[..]
Voor hoelang tot ze de rem erop gooien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |