Vind het juist grappig om een woord hoog te krijgen 6000 fokkers moet toch lukkenquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:12 schreef Casparovvv het volgende:
Om een beetje hoog te komen zal je niet alleen de stemmen van fokkers nodig hebben, maar ook die van Amerikanen zodra dat woord een beetje hoger staat. Om bijvoorbeeld bovenaan komen te staan de afgelopen 24 uur, heb je ruim 6000 stemmen nodig. Misschien is een controversieel, ongefundeerd nieuwsbericht beter.
que?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:29 schreef Homp_Vet het volgende:
Ack ack.
zelfde hier teveel moeitequote:Op woensdag 4 maart 2009 11:33 schreef Casparovvv het volgende:
Ja, pff, dan moet ik een account maken
2 sec werk naam verzinnen en wwquote:
Ok dan.. *zucht*quote:
Ja herkennen van cijfers is wel een beetje too much to ask.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ok dan.. *zucht*
Och jee.. ook nog een registratiemailtje ontvangen.. pfff...
En je moet ook nog eens letters en cijfers herkennen en overtypen. Man, ik ben bekaf. Even liggen.
Ach ik heb het nu gedaan. Heb mezelf maar beloond met wat kwark.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja herkennen van cijfers is wel een beetje too much to ask.
que?quote:
I forked itquote:
dat is goed met uw guitige avatarquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:40 schreef Stoeprand het volgende:
Het spijt me, maar ik moet hier even een tvp plaatsen. Sorry.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 06:15 schreef Salvad0R het volgende:
Het woord moet groffer!
Laten we Nigger doen ofzo!
Mag je zelf doen, gaat wel lopen denk ik maar niet onder gadgetquote:Op donderdag 5 maart 2009 06:15 schreef Salvad0R het volgende:
Het woord moet groffer!
Laten we Nigger doen ofzo!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |