Beste lezer,quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:50 schreef koningdavid het volgende:
Beste TS,
Ik vind uw klacht terecht.
Groeten,
koningdavid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
Dit had je anders kunnen formuleren...quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:55 schreef pisnicht het volgende:
flikker allemaal een eind op stelletje kneuzen.
quote:Beste lezers,
De nieuwe stijl waarin deze posts aangeboden worden spreken mij niet zo aan. Graag zou ik hebben dat u de de deur gebruikt waarvoor deze bedoeld is en zo vriendelijk willen zijn dit topique te verlaten.
Met vriendelijke groet,
pisnicht
Geacht managementteamlid HW,quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:15 schreef HeatWave het volgende:
Geachte medeleden van het FOK!-Forum managementteam,
vinden jullie het ook zo fijn om lid te zijn van het managementteam?
Mvg,
Managementteamlid HW
Geacht FOK! Managementteam lid Cybey,quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:25 schreef Cybey het volgende:
Beste lezers,
Graag wil ik mij aansluiten bij de mening van koningdavid betreft dit onderwerp. Toch moet mij van het hart dat het typen van een correct antwoord in deze nieuwe stijl meer tijd in beslag neemt dan het bedenken van een korte maar krachtige semi-syntactische zin waarin de semantische waarde snel benadrukt wordt.
Echter is het vriendelijkheidsgehalte bijzonder hoog op deze manier.
Met vriendelijke groet,
Cybey
Geachte JohnnyKnoxville,quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
L.S.
Na wat strubbelingen mijnerzijds, waarvoor ik u gaarne doorverwijs naar: [FO][BUG] Eén topic wordt niet volledig weergegeven , kan ik wederom ten volste genieten van dit topic.
Het doet mij deugd te zien welk een civilisatie in omgangsvormen Veldmuis teweeg heeft gebracht. Bij deze wil ik hem dan ook voordragen voor een lintje.
Met vriendelijke groet,
hoogachtend,
in opdracht,
verblijf ik,
JohnnyKnoxville.
Beste ts, dit zijn geen hoofdletters, maar kapitalen. Alleen de V mag door als hoofdletter omdat die het begin van een nieuwe zin markeert.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:47 schreef veldmuis het volgende:
Beste lezer,
Tegenwoordig staat Marktplaats vol met allemaal nieuwe spullen. NIEUW IN DOOS, ONGEBRUIKT, en dat tegen prijzen die hoger zijn dan bij een gemiddelde webshop.
Sorry, maar als ik een nieuwe dinges zoek ga ik niet op Marktplaats zoeken. Als ik voor weinig geld opgelicht wens te worden, dan ga ik wél naar Marktplaats om daar iets leuks uit te zoeken.
Marktplaats is daardoor verkut. VERKUT ja, met hoofdletters.
Groetjes,
veldmuis
Geachte Heer/mevrouw VMquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:14 schreef veldmuis het volgende:
Beste lezer, en in het bijzonder de leden van het FOK! managementteam,
Het doet mij, topicstarter van dit geweldig sfeervolle topic, enorm deugd te zien dat het door u allen gewaardeerd wordt.
In afwachting van het lintje,
verblijf ik,
achter mijn computer,
Groetjes,
veldmuis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |