quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt en de mensen worden er soms niet slimmer op
En jij kan heel goed hele slechte grapjes maken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij kan anders heel goed wijzen.
Nee, je deed het niet bewust hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er misleidend is. Alsof uni per definitie iets zegt over - in dit geval - wijsheid.
Eens.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er misleidend is. Alsof uni per definitie iets zegt over - in dit geval - wijsheid.
Post van de maandquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:00 schreef reetveter het volgende:
Kut
Weinig gepraat, weinig verhaallijn = weinig opletten... I'm in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He?quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:02 schreef Emimich het volgende:
WTF, IQM is 32..?
Willen en kunnen zijn twee aparte dingen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee, je wordt er ook niet slimmer, je leert er alleen wat, althans in de meeste gevallen..
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA.
Ik heb overigens mensen van 28 jaar in mijn klas zitten
quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Weinig gepraat, weinig verhaallijn = weinig opletten... I'm in.Dat zei ik ook tegen je moeder vannacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Of gewoon mensen die doorstuderen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:04 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
wauw... zijn jullie dan allemaal zulke autisten dat je op je 30e nóg niet van school af bent ?!!
Dus jij vult je dagen op je 32ste met het posten van pics in de KLB-SC en het opgeilen van tienermeisjes in wederom de KLB-SC?quote:
Idd, ik kan wel, maar wil niet..quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Willen en kunnen zijn twee aparte dingen.
Als het goed is ben ik 27 als ik klaar ben.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:04 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
wauw... zijn jullie dan allemaal zulke autisten dat je op je 30e nóg niet van school af bent ?!!
Ja, jij gebruikt voorbinddildo's?quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen je moeder vannacht.
* Krentenbol. Deelt kuisheidsgordels uit aan alle dames.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
23
[..]
Je moet niet het onmogelijke vragen.
please zeg me dat het alleen maar je vinger wasquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen je moeder vannacht.
I'm living the dream, man.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dus jij vult je dagen op je 32ste met het posten van pics in de KLB-SC en het opgeilen van tienermeisjes in wederom de KLB-SC?
Ik oohooooookquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het goed is ben ik 27 als ik klaar ben.
Dus nog geen 30
Ik las doorsudderenquote:
precies, nog een extra master halen bijvoorbeeldquote:
Nou tof, dan hebben we iets gemeen.quote:
het ware levenquote:
Vieze profiteur aan het werk jij! Jij heb lang genoeg gestudeerd, van mijn belastingcenten, ook van mij ja!quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
precies, nog een extra master halen bijvoorbeeld
Ik zit in het eerste jaar en heb een meisje uit Finland die is 25 jaarquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus nog geen 30
Al zou 24 ook kunnen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou tof, dan hebben we iets gemeen.
wat doe je dan voor opleiding ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus nog geen 30
Ik doe het in deeltijd en mijn baas betaaltquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Vieze profiteur aan het werk jij! Jij heb lang genoeg gestudeerd, van mijn belastingcenten, ook van mij ja!
Hoeren zijn het, bij mij allemaal duitsersquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik zit in het eerste jaar en heb een meisje uit Finland die is 25 jaar![]()
Respect inderdaad!quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:05 schreef IQM het volgende:
I'm living the dream, man.
Wat is daar leuk aanquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik zit in het eerste jaar en heb een meisje uit Finland die is 25 jaar![]()
Deeltijd, de tijd die je nu hier zit zeker, vast een of andere lamme fancy cultuurstudiequote:Op woensdag 4 maart 2009 00:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik doe het in deeltijd en mijn baas betaalt
Daar heb ik er ook 7 van in de klas zitten ofzoquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:08 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hoeren zijn het, bij mij allemaal duitsers
Ga je dat nou elke keer zeggen, zodat ik me lekker oud kan voelen ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:07 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
wat doe je dan voor opleiding ?![]()
wehe ik dacht dat je jonger was
Niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Farmacie. (gewoon medicijnen dusquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook 7 van in de klas zitten ofzo. Welke opleiding doe jij dan?
Kanker dacht dat je veel ouder wasquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je dat nou elke keer zeggen, zodat ik me lekker oud kan voelen ?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:09 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Niet.Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap dat niet, daar ben ik een hbo-er voor.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nah, je leest de context verkeerdquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee.
Ik snap dat niet, daar ben ik een hbo-er voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |