Klopt en de mensen worden er soms niet slimmer opquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:53 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik bash HBO maar uni net zo goed. Het niveau wordt zwaar overtrokken.
Wat voor dingen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe soms ook dingen, ben ik nu een MBO-er?
Ja, 4EBE is verbaasdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, de wijsheid die je overdraagt via het internet![]()
Nou ja, zelfkennis is oke.
quote:
Je hebt me aardig weten te misleiden, laten we het daar op houden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe serieus ik dat eerste moet nemen...
Dingen -dingen.quote:
Kun... je ... naaaaaagaaan....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:57 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, 4EBE is verbaasdda heeft ze nog nooit gezien, zo veel wijsheid
Ik snap niet wat er misleidend is. Alsof uni per definitie iets zegt over - in dit geval - wijsheid.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt me aardig weten te misleiden, laten we het daar op houden.
Ja, ze had geen vrije tijd meer, alle gaatjes, inclusief der portomonnee werden rijkelijk gevuld.quote:
Jij kan anders heel goed wijzen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er misleidend is. Alsof uni per definitie iets zegt over - in dit geval - wijsheid.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt en de mensen worden er soms niet slimmer op
En jij kan heel goed hele slechte grapjes maken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij kan anders heel goed wijzen.
Nee, je deed het niet bewust hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er misleidend is. Alsof uni per definitie iets zegt over - in dit geval - wijsheid.
Eens.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Post van de maandquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:00 schreef reetveter het volgende:
Kut
Weinig gepraat, weinig verhaallijn = weinig opletten... I'm in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He?quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:02 schreef Emimich het volgende:
WTF, IQM is 32..?
Willen en kunnen zijn twee aparte dingen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee, je wordt er ook niet slimmer, je leert er alleen wat, althans in de meeste gevallen..
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA.
Ik heb overigens mensen van 28 jaar in mijn klas zitten
quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Weinig gepraat, weinig verhaallijn = weinig opletten... I'm in.Dat zei ik ook tegen je moeder vannacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Of gewoon mensen die doorstuderen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:04 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
wauw... zijn jullie dan allemaal zulke autisten dat je op je 30e nóg niet van school af bent ?!!
Dus jij vult je dagen op je 32ste met het posten van pics in de KLB-SC en het opgeilen van tienermeisjes in wederom de KLB-SC?quote:
Idd, ik kan wel, maar wil niet..quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Willen en kunnen zijn twee aparte dingen.
Als het goed is ben ik 27 als ik klaar ben.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:04 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
wauw... zijn jullie dan allemaal zulke autisten dat je op je 30e nóg niet van school af bent ?!!
Ja, jij gebruikt voorbinddildo's?quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen je moeder vannacht.
* Krentenbol. Deelt kuisheidsgordels uit aan alle dames.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
23
[..]
Je moet niet het onmogelijke vragen.
please zeg me dat het alleen maar je vinger wasquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen je moeder vannacht.
I'm living the dream, man.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dus jij vult je dagen op je 32ste met het posten van pics in de KLB-SC en het opgeilen van tienermeisjes in wederom de KLB-SC?
Ik oohooooookquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het goed is ben ik 27 als ik klaar ben.
Dus nog geen 30
Ik las doorsudderenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |