Het staat dat als hij geen spijt had hij geen straf nodig hadquote:EO-directeur Arjan Lock vindt dat Arie Boomsma straf verdiende. "Er zat iemand tegenover me die echt spijt had, daar hoort een straf bij."
Arie Boomsma is door zijn pikante reporatge in de homo-uitgave van LINDA drie maanden geschorst door de omroep.
De EO-directeur vindt dat de straf voorkomen had kunnen worden als Arie eerst had overlegd. Voor Arie komt de schorsing hard aan, maar hij begrijpt de beslissing.
Je gooit doorgaans je kont tegen de krib en niet je hoofd.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:37 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik hoop dat Arie z'n hoofd tegen de krib aangooid.dat ie dus tegengas geeft.In ieder geval een beetje want nu is ie een mak schaap opeens.Zonde Arie!
Ja, want die Barbie-foto hierboven was blijkbaar geen probleem.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:11 schreef wonderer het volgende:
Vraag me af of hij ook geschorst zou zijn als het voor de gewone versie van Linda zou zijn geweest... iets zegt me namelijk dat dat wel mee zou vallen.
Precies. En daar had hij ook alleen maar een zwembroek/shorts aan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 06:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, want die Barbie-foto hierboven was blijkbaar geen probleem.
Helemaal waar,ik was het een beetje vergeten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 06:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je gooit doorgaans je kont tegen de krib en niet je hoofd.
Daar geloof ik dus niks vanquote:Arie Boomsma toont lijf in Playboy
Uitgegeven: 9 april 2009 11:35
Laatst gewijzigd: 9 april 2009 16:56
AMSTERDAM - Arie Boomsma siert de cover van James, een zomers mannenmodeblad dat Playboy donderdag samen met het meinummer verspreidde. In de James, die eveneens verscheen bij Marie Claire en Cosmopolitan, showt de EO-presentator zijn gespierde bovenlijf en zijn getatoeëerde rug.
Playboy foto's Arie Boomsma
De James verschijnt twee weken voor L'Homo., een eenmalige special van het blad Linda van Linda de Mol, waarin Boomsma eveneens schaars gekleed te zien is.
Boomsma werd drie maanden geschorst omdat hij de EO vooraf niet op de hoogte had gesteld van de foto's in het homonummer.
Geen toestemming
Ook voor James had de EO vooraf geen toestemming gegeven, laat een woordvoerder van de omroep weten.
Wel was de EO onlangs door Boomsma voorbereid op de verschijningsdatum van het blad. ''Het gaat ons niet om de aard van de foto's, maar om de afspraak dat Arie fotoshoots vooraf met zijn werkgever moet overleggen'', aldus de EO-zegsman.
Boomsma komt echter niet verder in problemen, want de fotoshoot voor de James was nog eerder dan die voor L'Homo, die leidde tot de schorsing van de presentator.
Boegbeeld
Het tijdschrift kondigt Boomsma aan als ''het boegbeeld van jong gelovig Nederland, een begenadigd presentator en een bijzonder vriendelijk mens met een lichaam dat wij ons allen wensen''.
De modereportage God's Gym beslaat tien pagina's. Boomsma draagt onder meer singlets, shorts, joggingbroeken en jacks.
Javier Guzman
De foto's in James zijn geschoten in gymzaal Oost in Amsterdam. De foto's in L'Homo. zijn geschoten op Curaçao.
James bevat eveneens foto's van cabaretier Javier Guzman, acteur Victor Reinier en presentator Sebastiaan Labrie. De halfjaarlijkse mannenglossy wordt binnenkort eveneens bezorgd bij de abonnees van het autoblad GTO en is in de winkels los verkrijgbaar.
© ANP
Arie is idd prachtig! Mmmmmmmmm....quote:Op maandag 20 april 2009 19:24 schreef Greys het volgende:
Ik zag de foto's net bij Shownieuws en... WAUW!
Echt práchtige foto's! Niets gewaagds of ranzigs aan, echt superfoto's.
Er werd ook verteld dat de EO nu ook Arie heeft verboden om naar het lanceringsfeestje van die homo editie van de Linda te gaan. Omdat het nog binnen de drie maanden straf valtGatver, wat laten ze zich kennen zeg!
De cover was niet bedoeld voor Arie, maar daar staat hij dus nu ook prominent op met de tekst er onder
GOD SCHIEP ARIE en zag dat het goed was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |