abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:31:32 #211
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_66695613
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:25 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hehe I know, maar nu kan ik wat langer hier blijven nu ik via een kleine trick op google ben gekomen en via google op FOK.

Overigens de AEX op dit moment
http://i39.tinypic.com/11l38uo.gif
Kost zo'n terminal nu per maand? weet van mijn treasury verleden bij Heineken dat het abo voor de Reuters monitor 12k per maand was maar dat was pre ¤ tijdperk
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_66695661
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:06 schreef pberends het volgende:
US Stocks Climb, Inspired By China's Rally
MarketWatch - 7 minutes ago
By MarketWatch US stocks climbed from 12-year lows Wednesday as a market rally in China gave investors some hope for the global economic outlook. Shortly after the opening bell, the Dow Jones Industrial Average was higher by about 79 points to 6805. The S&P 500 was up by 1.2%, pushed higher by ...
http://www.marketwatch.co(...)3-9460-26066C7F3E87}

China inspireert de VS .
China heeft de uptrend als eerste te pakken (en enige? of komt Russia ook nu)
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:33:15 #213
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_66695694
Met nog een uur te gaan, halen we de 220 nog met dit tempo

1AEX  209,50 3,42 6,93 
pi_66695704
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:28 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat zijn consumer staples, ik neem aan dat het niet om nietjes gaat?
Zie hier de link als ik op consumer staples klik

en het zijn deze 3 aandelen
http://i44.tinypic.com/aau7p2.gif
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:33:34 #215
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_66695715
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:28 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat zijn consumer staples, ik neem aan dat het niet om nietjes gaat?
Ahold in dit geval, denk ik.
pi_66695745
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:31 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

Kost zo'n terminal nu per maand? weet van mijn treasury verleden bij Heineken dat het abo voor de Reuters monitor 12k per maand was maar dat was pre ¤ tijdperk
Naar mijn weten zit het rond de 1800 amerikaanse dollars per maand. En als ik het goed heb zit hier zon reuters ticker in.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_66696108
quote:
Jim Rogers: U.S. stocks have yet to hit bottom

NEW YORK (Reuters) - Jim Rogers, the investor who had co-founded the Quantum Fund with George Soros, on Tuesday said U.S. stocks have yet to hit their bottom in this bear market, saying there could be no lasting rally until the economy recovers.

Rogers said he is unsure where to invest, although he likely will sell the U.S. dollar -- which he called "terribly flawed" -- and buy commodities. He was one of the earliest investors to predict the boom in commodities in recent years,

He told Reuters that efforts to pull the economy out of a steep downturn will not drive a lasting recovery because the government is propping up failing businesses and not allowing them to go bankrupt.

"None of which does much for the economy down the road. It's trying to postpone some pain we're going to have to take," he said in an interview from Singapore, where he lives.

Rogers said Japan tried fiscal stimulus to no avail, while countries that bit the bullet --such as Mexico after the peso crisis and Sweden after its bank crisis, both in the 1990s -- bounced back and did not prolong an economic morass.

U.S. stocks may rally because of the enormous amount of money the government is pumping into the U.S. economy, but "it's not going to last," Rogers said.

"I don't think the bottom is here, maybe 'a' bottom, but not 'the' bottom. The economy is going to get worse. You can't have a good stock market without a good economy,"
he said.

Rogers, who has railed at U.S. government efforts to stabilize the financial sector, said there will be a currency crisis in 2009 or 2010 that will "cause all sorts of turmoil and opportunities and losses."

"I want to get out of the U.S. dollar sometime this year, at least I plan to, because it's a terribly flawed currency," he said.

Meanwhile, Rogers is pondering his next investment decision.

"I don't know where I'm going to wind up putting my money. But at the moment I'm doing nothing but watching," he said. "I may just have to wind up putting it all in commodities because commodities are the only thing (whose) fundamentals are being enhanced."

Rogers rose to fame after co-founding the now-closed Quantum Fund in 1970. The fund returned 4,200 percent over that decade, compared with a 50 percent gain in the S&P 500 index.
http://www.reuters.com/article/ousivMolt/idUSTRE5226B120090303

Luister nooit naar Rogers om timing trouwens, hij is werelds slechtste timer.
pi_66696287
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:42 schreef pberends het volgende:

[..]

http://www.reuters.com/article/ousivMolt/idUSTRE5226B120090303

Luister nooit naar Rogers om timing trouwens, hij is werelds slechtste timer.
over open deuren intrappen zeg. Pfoeij! De dollar verkopen en unsure waar hij in moet investeren en nog even vermelden dat commodities weer in zijn. Hij had de dollar al veel eerder moeten dumpen.
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:50:20 #219
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_66696391
1AEX  210,26 3,80 7,69 
pi_66696892
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:47 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

over open deuren intrappen zeg. Pfoeij! De dollar verkopen en unsure waar hij in moet investeren en nog even vermelden dat commodities weer in zijn. Hij had de dollar al veel eerder moeten dumpen.
Dat laatste lijkt me toch niet op te gaan.

Over de dollar ben ik overigens minder negatief geworden, de euro staat er onderhand nog slechter voor .
pi_66697015
211,3200 gaat hard zo we zitten zo op 220
National Suicide: How Washington is Destroying the American Dream
pi_66697175
mja, het plaatje wordt al weer mooi groen. En dan te bedenken dat het met name de materials in trek zijn.
pi_66697280
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:10 schreef sitting_elfling het volgende:
mja, het plaatje wordt al weer mooi groen. En dan te bedenken dat het met name de materials in trek zijn.
[ afbeelding ]
Wat een gave software is dat. Krijg je dat bij je Bloomberg terminal?
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_66697445
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:13 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Wat een gave software is dat. Krijg je dat bij je Bloomberg terminal?
Het is in wezen de bloomberg terminal. Ik zit hier nu voor 2 schermen met overal flikkerende nieuws tickers om me heen. Ik zit gewoon achter een normale computer met windows. Waar als je hem opstart automatisch het bloomberg programma wordt opgestart. Inloggen en het feest kan beginnen! De mogelijkheden lijken eindeloos en ik heb zelf ook nog maar het idee dat ik 5% begrijp van alle tools die hier op zitten.
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:19:33 #225
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_66697492
welke commodity gaat 't worden voor jou?

Er zijn een paar leuke agrarische producten:

* Graan
* Cacao
* Pinda's
* Sinaasappelsap
* Aardappels
* Slachtvarkens

En dan de gebruikelijke, maar wat saaiere mineralen:

* Goud
* Zilver
* Palladium
* Koper
* Tin

De veel verkochte, maar nog saaiere energie:

* Olie
* Aardgas
* Steenkool
* Kerosine

En de zowat achterhaalde delfstoffen:

* Zout
* Zand
* Cement
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:21:25 #226
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_66697551
Morgen maar weer even short gaan, denk ik.

Hm, sta ik weer bovenaan de pagina, is de 5e keer op rij al en niet eens opzettelijk...
pi_66697616
*Goud
*Olie
*Aluminium

Geen idee hoe je cement kunt kopen overigens, volgens mij worden die prijzen op nationaal niveau bepaald.
Greece
  Moderator woensdag 4 maart 2009 @ 17:26:48 #228
236264 crew  capricia
pi_66697730
Blijf het een raar gezicht vinden. Als ik de AEX en de DJ naast elkaar zet realtime, dat ze precies hetzelfde doen. Maar dan is de AEX net een factie later.

"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66697792
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:19 schreef Lemans24 het volgende:
En de zowat achterhaalde delfstoffen:
Wat is er achterhaald aan cement? Het zou mij niks verbazen als cement qua gewicht de meest gebruikte delfstof ter wereld is.
pi_66697865
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:28 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Wat is er achterhaald aan cement? Het zou mij niks verbazen als cement qua gewicht de meest gebruikte delfstof ter wereld is.
In snel opkomende economien is de prijs van een zak cement zelfs bepalend voor de economische groei.
Greece
pi_66698136
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:19 schreef Lemans24 het volgende:
welke commodity gaat 't worden voor jou?

Er zijn een paar leuke agrarische producten:

* Graan
* Cacao
* Pinda's
* Sinaasappelsap
* Aardappels
* Slachtvarkens

Over sinaasappelsap gesproken. Check de prijs daarvan zeg! Damn een verschil van bijna 70 dollar binnen 1.5 jaar tijd
pi_66698327
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:39 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Over sinaasappelsap gesproken. Check de prijs daarvan zeg! Damn een verschil van bijna 70 dollar binnen 1.5 jaar tijd
[ afbeelding ]
Belegger in restaurant: "Doe mij maar een turbootje sinaasappelsap"
pi_66698562
Overigens hier een afbeelding hoe de concurrenten van Nyrstar het doen Pberends. In de group non-ferrous metals

pi_66698694
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:52 schreef sitting_elfling het volgende:
Overigens hier een afbeelding hoe de concurrenten van Nyrstar het doen Pberends. In de group non-ferrous metals

[ afbeelding ]
Ah, ik moet Chinese mijnbouwers hebben!
pi_66700097
http://www.rtl.nl/(/actue(...)ren_kijker_aan_Z.xml

Onze grote vriend Tom Muller komt op bezoek bij RTL Z:
quote:
De Kijker aan Zet
De effectenbeurzen hebben de afgelopen week weer een formidabele klap te verwerken gekregen. De zogenaamde bodems in de markt lijken niets voor te stellen en koersen lijken alleen nog maar omlaag te kunnen. het doet het ergste vrezen voor de economie.

Bodem

De meest gehoorde vraag is dezer dagen: Wanneer houdt dit op? Waar ligt de echte bodem in de markt?

Vrijdag

Aaanstaande vrijdag praten we daarover in de studio van RTL Zmet Tom Muller van Theodor Gilissen, technisch analist Royce Tostrams en onze eigen Jacob Schoenmaker.

Vragen
Dat doen we aan de hand van vragen die u kunt stellen! We hebben niet de pretentie alle antwoorden te kunnen geven, maar we hopen u wel inzichten te kunnen verschaffen.

De Kijker aan Zet wordt

Kijk vrijdag om 13.20 uur, live, ook via internet

Stuur ons uw vragen en uw mening.
pi_66700639
5% hoger betekent een enorme volatiliteit, dat betekent zeer hoge optie-premies, en dat betekent een extra liquiditeisprobleem in de aandelenmarkt; de markt kan dit alleen rechtvaardigen als het een correctie van 25% naar beneden binnen 3 maanden verwacht, omdat de bodem van 218 is doorbroken.

25% onder de 208, kom je snel al in de buurt van een AEX van 150, tja.

En .... dan gaat vallen Aegon en ING in een zwart gat. Helaas Pindakaas.
pi_66700767
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 18:41 schreef pberends het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)ren_kijker_aan_Z.xml

Onze grote vriend Tom Muller komt op bezoek bij RTL Z:
[..]

Dat worden boze mailtjes
pi_66708537
weer hetzelfde patroon als gister op WS, selloff laatste half uurtje + rode futs.. hopelijk morgen groene futs zodat mijn longs weer boven water staan
pi_66709726
morgen weer naar beneden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')