http://www.cnbc.com/id/29513722quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:13 schreef Netstorm het volgende:
Wat is er precies op 12 maart dan? een crash?
Nog steeds niet duidelijk?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:28 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
http://www.cnbc.com/id/29513722
Ik blijf me ook verbazen over dit soort onzin.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:29 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
hoe kan een boekhoudkundig begrip invloed hebben op de waarde van een bedrijf? Er veranderd geen klap aan de cash flows? Hoe waren we ook alweer in deze crisis beland? Mispricing van risico's?
Gewoon... Zoals ze de rest ook verzinnen. Waarschijnlijk ff in slaap gevallen en een droom gehadquote:
'Gewaardeerd op de markt' ofzo? Ik weet het eigenlijk niet precies, maar ik snap het stukje wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:06 schreef Molluck het volgende:
Wat is de Nederlandse term voor dat mark-to-market dan?
Idd, hoe hard ze gisteren omhoog gingen gaan ze nu naar beneden!quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:39 schreef pberends het volgende:
BAM... buy the rumor... sell the fact.
50 eurocent dividend (=aandeel hoort dan op 8 euro te staan) lijkt ook veel, maar aangezien de bouw pas aan het begin staat van de ellende vrees ik het ergste voor BAMquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:41 schreef Gremen het volgende:
[..]
Idd, hoe hard ze gisteren omhoog gingen gaan ze nu naar beneden!
Geniaalquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:28 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
http://www.cnbc.com/id/29513722
idd waardering op marktwaarde.quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
'Gewaardeerd op de markt' ofzo? Ik weet het eigenlijk niet precies, maar ik snap het stukje wel.
Oh, wist ik niet. Ik vind het een oersaai product en heb het idee dat er best zonder cement gebouwd kan worden tegenwoordig.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:31 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
In snel opkomende economien is de prijs van een zak cement zelfs bepalend voor de economische groei.
die accountingregels waren ook verantwoordelijk voor alle geveinsde winsten de afgelopen jaren (met Aegon al grootste exponent). Maar daar hoor je dan weer niemand weer over.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:43 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Geniaaldus de accountingregels zijn verandwoordelijk voor al die verliezen. Als je ze niet hoeft te melden dan zijn ze er ook niet
In Tamil Nadu, India, wordt cement zelfs ingekocht door de overheid om het zonder winstopslag aan de inwoners door te kunnen verkopen, zo belangrijk wordt het daar geacht (voor de sociale rust). Daar is cement gewoon een overheidstaak geworden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:46 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Oh, wist ik niet. Ik vind het een oersaai product en heb het idee dat er best zonder cement gebouwd kan worden tegenwoordig.
Hier in Indonesie doen ze alles met cement, zelfs gaten in een asfalt-weg worden ermee dichtgesmeerd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:46 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Oh, wist ik niet. Ik vind het een oersaai product en heb het idee dat er best zonder cement gebouwd kan worden tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |