abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66775638
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:02 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat zijn nog wel de topclubs ja.
Twente zal nog heel wat jaren moeten presteren om met die clubs in 1 adem genoemd te worden.
idd. als Twente 10 kampioenschappen heeft praten we wel weer verder.
  Moderator vrijdag 6 maart 2009 @ 19:08:38 #182
8781 crew  Frutsel
pi_66775640
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:07 schreef DJ_Ryow het volgende:
3 punten aftrek lijkt me een goeie straf. lekker de wedstrijd een dag uitstellen na een 120 minuten lange bekerwedstrijd.

Zoals ik zei: Zondag was je komen janken omdat PSV met 2-0 verliest vanwege dat kutveld en Twente besloten had het veld maar niet te vervangen
pi_66775649
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat zou jij dan een goede straf vinden? 30000 euro boete?

Zou wel handig zijn als je voor 30000 euro een dagje extra rust kan kopen voor een belangrijke wedstrijd.
100.000 ofzo (zal toch nooit gebeuren) en verveelvoudiging van het bedrag als zo'n geintje binnen een middellange periode nog een keer voorkomt.

Het is wel dubieus aangezien een medewerker van FC Twente vertelde dat er zaterdag gegarandeerd een nieuw veld zou liggen, wat er ook zou gebeuren. Die uitspraak was misschien niet zo slim, maar ik acht de kans groter dat de leveranciers, deskundigen hier Twente verkeerd hebben voorgelicht.
pi_66775657
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:06 schreef Erosjuhhh het volgende:

[..]

als dat de topclubs zijn, waarom staan 2 van de 3 al jaren niet meer aan de top?
presteren ze zeer onder hun niveau (Zeker dit jaar) en speelt er 1 van de topclubs slechts in de uefa cup?
geen in de CL en geen in de beker?
Twente moet maar eerst eens CL voetbal zien te halen hoor
Allemaal leuk deze successen maar WIllem II en SC Heerenveen hebben ook ooit een opleving van wat seizoenen gehad.
Ik denk echter wel dat Twente potentie heeft om door te groeien maar ik ben benieuwd als de bepalende spelers zullen vertrekken wat er dan voor terug gaat komen.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 19:09:16 #185
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_66775667
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:07 schreef ReMcOrE het volgende:
flinke discussie ineens
Het ergste is nog dat mensen conclusies gaan trekken die nergens van weten
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_66775687
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:08 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Zoals ik zei: Zondag was je komen janken omdat PSV met 2-0 verliest vanwege dat kutveld en Twente besloten had het veld maar niet te vervangen
dat zou je inderdaad kunnen verwachten, maar echt sjieke actie van FCT vind ik het ook niet...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_66775736
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:06 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Zal zijn redenen wel hebben he? dat dat de topclubs zijn? Kan er diverse noemen, waaronder :"We kopen de vijver in het oosten leeg, om te voorkomen dat een club een topclub wordt"
Ajax/PSV koopt van Twente en die kopen weer van Vitesse en NEC.
Het is nooit anders geweest alleen de clubs waar ik nu Twente, VItesse en NEC noem wisselen nogal eens van positie.
En Ajax en PSV hebben natuurlijk ook geen last van buitenlandse clubs he die de spelers willen overnemen ;')
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 maart 2009 @ 19:11:40 #188
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_66775764
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_66775766
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:08 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Verkoop de huid nou maar niet te vroeg.
Maar goed dit zal wel bij de nieuwe Twentse arrogantie horen
pi_66775767
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:08 schreef Blawh het volgende:

[..]

100.000 ofzo (zal toch nooit gebeuren) en verveelvoudiging van het bedrag als zo'n geintje binnen een middellange periode nog een keer voorkomt.

Het is wel dubieus aangezien een medewerker van FC Twente vertelde dat er zaterdag gegarandeerd een nieuw veld zou liggen, wat er ook zou gebeuren. Die uitspraak was misschien niet zo slim, maar ik acht de kans groter dat de leveranciers, deskundigen hier Twente verkeerd hebben voorgelicht.
Ik zou zeggen, laat de wedstrijd spelen en laat de uitslag staan maar breng 3 punten in mindering. Echt, dit soort lichte straffen is vragen om verdere competitievervalsing.

Je denkt toch niet dat een club 100000 euro afschrikking vind als dat het verschil kan maken tussen CL spelen of niet
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 6 maart 2009 @ 19:12:57 #191
202094 KingOfPop
pi_66775819
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:11 schreef sjimz het volgende:

[..]

Idd, we hebben nog lang niet gewonnen.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 19:13:13 #192
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_66775831
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:08 schreef sjimz het volgende:

[..]

Twente moet maar eerst eens CL voetbal zien te halen hoor
Allemaal leuk deze successen maar WIllem II en SC Heerenveen hebben ook ooit een opleving van wat seizoenen gehad.
Ik denk echter wel dat Twente potentie heeft om door te groeien maar ik ben benieuwd als de bepalende spelers zullen vertrekken verkocht worden aan ajax wat er dan voor terug gaat komen.
Geld natuurlijk, veel geld voor Elia waarschijnlijk
Verder over de vraag wat de twente fans vinden vsn deze actie.
Ik vind het niet correct van twente om het te doen en er dan achter te komen dat je tijd te kort komt voor je nieuwe veld, maar het veld lag er ook dan ook heel beroerd bij.
Echter is punten aftrek bullshit, dat zou pas competitie vervalsing zijn,
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  vrijdag 6 maart 2009 @ 19:14:40 #193
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_66775886
quote:

[..]

Flikker toch eens op met je twente arrogantie etc
zie het zovaak langskomen hier en alleen bij jou posts
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_66775918
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:13 schreef Erosjuhhh het volgende:

[..]

Geld natuurlijk, veel geld voor Elia waarschijnlijk
Verder over de vraag wat de twente fans vinden vsn deze actie.
Ik vind het niet correct van twente om het te doen en er dan achter te komen dat je tijd te kort komt voor je nieuwe veld, maar het veld lag er ook dan ook heel beroerd bij.
Echter is punten aftrek bullshit, dat zou pas competitie vervalsing zijn,
Dus gewoon een lichte boete en voortaan kan elke club het veld verwaarlozen om zo een dag extra te winnen?

1 miljoen euro boete per overtreding zou ik ook wel mee kunnen leven. Wat vind jij een goede straf? Of moet dit ongestraft kunnen gebeuren?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_66775919
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:14 schreef Erosjuhhh het volgende:

[..]

Flikker toch eens op met je twente arrogantie etc
zie het zovaak langskomen hier en alleen bij jouw posts

Ik zal vast niet de enige zijn die het zal signaleren.
Misschien merk je het zelf niet eens meer
pi_66775927
Je zou het bijna vergeten, maar Beukenkamp wordt scout bij FC Twente

Toch een aardige om de Zuid-Amerikaanse markt mee te gaan bezoeken lijkt me.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator vrijdag 6 maart 2009 @ 19:16:22 #197
8781 crew  Frutsel
pi_66775949
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:09 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

dat zou je inderdaad kunnen verwachten, maar echt sjieke actie van FCT vind ik het ook niet...
Is het ook niet... maar het jankende gedrag van de tegenpartij idemdito.
Als PSV boven Twente had gestaan hadden ze het woord "puntenaftrek" niet eens in de mond genomen.
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:10 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ajax/PSV koopt van Twente en die kopen weer van Vitesse en NEC.
Het is nooit anders geweest alleen de clubs waar ik nu Twente, VItesse en NEC noem wisselen nogal eens van positie.
En Ajax en PSV hebben natuurlijk ook geen last van buitenlandse clubs he die de spelers willen overnemen ;')
Tuurlijk dat is ook wel zo, maar er zijn meer factoren. Ligging, stadgrootte, sponsoren etc etc. En natuurlijk hebben de 'grote drie (naja, twee, want feyenoord moet al geld lenen ) hebben daar ook last van. Maar eindelijk spelen een aantal "provincieclubs" enkele seizoenen leuk en attractief voetbal, is er zowaar een goed (financieel) beleid en kan er zelfs uitbouw van het stadion plaatsvinden. Dat het veld kapot zou gaan is misschien niet ingecalculeerd (had ajax daar ook geen last van?) Er is met lampen geploeterd, om het op te krikken, maar het werkte niet. Maar zoals ik zeg... tis toch nooit goed.

Het is niet netjes, maar sjonge, het is één dag... het kan maar zo dat de hele wedstrijd moet worden afgelast. Morgen regent het nog net zo. Maar het gejank van de andere kant is net zo belachelijk

PSV kan er ook niets aan doen dat het hooguit vijfde wordt dit seizoen, dus dan maar op deze manier
PSVérs kwam er openlijk vooruit dat het GEWELDIG zou zijn als twente de CL niet zou halen. Leverde hun meer geld op... Hoezo sportief naar je medeclub uit Nederland.
pi_66775953
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:15 schreef methodmich het volgende:

Volgens Prosac pronkte hij alleen maar met andermans werk.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 19:17:06 #199
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_66775976
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:15 schreef methodmich het volgende:

niks aan vergeten hoor was al gepost
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 19:17:27 #200
202094 KingOfPop
pi_66775988
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

Volgens Prosac pronkte hij alleen maar met andermans werk.
Ja, ik kan jou ook wel wat vertellen over hem. Geloof je dat ook meteen?
  Moderator vrijdag 6 maart 2009 @ 19:17:32 #201
8781 crew  Frutsel
pi_66775992
quote:

[..]

Je moest eens weten
pi_66775999
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:16 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Als PSV boven Twente had gestaan hadden ze het woord "puntenaftrek" niet eens in de mond genomen.
[..]

Tuurlijk dat is ook wel zo, maar er zijn meer factoren. Ligging, stadgrootte, sponsoren etc etc. En natuurlijk hebben de 'grote drie (naja, twee, want feyenoord moet al geld lenen ) hebben daar ook last van. Maar eindelijk spelen een aantal "provincieclubs" enkele seizoenen leuk en attractief voetbal, is er zowaar een goed (financieel) beleid en kan er zelfs uitbouw van het stadion plaatsvinden. Dat het veld kapot zou gaan is misschien niet ingecalculeerd (had ajax daar ook geen last van?) Er is met lampen geploeterd, om het op te krikken, maar het werkte niet. Maar zoals ik zeg... tis toch nooit goed.

Het is niet netjes, maar sjonge, het is één dag... het kan maar zo dat de hele wedstrijd moet worden afgelast. Morgen regent het nog net zo. Maar het gejank van de andere kant is net zo belachelijk

PSV kan er ook niets aan doen dat het hooguit vijfde wordt dit seizoen, dus dan maar op deze manier
PSVérs kwam er openlijk vooruit dat het GEWELDIG zou zijn als twente de CL niet zou halen. Leverde hun meer geld op... Hoezo sportief naar je medeclub uit Nederland.
Ik ben het ook wel met je eens hoor.
Ik vind het mooi om te zien dat er bij Twente iets moois opgebouwd wordt alleen kan het ook zomaar afgelopen zijn.
pi_66776000
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:16 schreef Frutsel het volgende:

[..]

[..]
Nogmaals: wat vind jij een goede straf dan? Of moet dit gewoon 'kunnen'?
pi_66776022
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, laat de wedstrijd spelen en laat de uitslag staan maar breng 3 punten in mindering. Echt, dit soort lichte straffen is vragen om verdere competitievervalsing.

Je denkt toch niet dat een club 100000 euro afschrikking vind als dat het verschil kan maken tussen CL spelen of niet
Op een slechter veld kan PSV minder goed veldspel spelen waardoor het vermoeide Twente verdedigend beter op de been kan blijven. Zo kun je op veel manieren gaan beredeneren.

Vergeet niet dat er 3 wedstrijden in 7 dagen op gespeeld zijn en het veld al erg magertjes was. De kans is groter dat het morgen afgelast zou worden wanneer het veld niet vervangen zou zijn dan de kans dat de wedstrijd gespeeld zou worden, het regent hier al zo'n 40 uur non-stop en dat kan een veld in zo'n staat natuurlijk niet hebben. Dan zou Twente nog meer rust kunnen krijgen.

Het is de eerste keer dat het bij FC Twente voorkomt, als het vaker voorkomt zou vind ik puntenaftrek natuurlijk wel iets wat te overwegen valt.

Een geldboete + een zware voorwaardelijke straf voor een volgende keer zou ik wel terecht vinden, de club heeft immers aangegeven dat er gegarandeerd een speelklaar veld zou liggen op zaterdag en dat hebben ze dus niet kunnen waarmaken (al dan niet vanwege foutieve voorlichting van leveranciers).
pi_66776052
Maar goed, ik neem aan dat PSV ook liever op een normale goede grasmat voetbalt.
pi_66776055
het blijft gewoon een feit..... Dit komt ze prachtig uit. Ik vind dat je dan maar in een ander stadion moet spelen. Dat is toch ook een mogelijkheid? Niet zo slam lullen.

Ik zeg dat knvb gewoon een reglementair verlies moet uitdelen.
pi_66776120
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:18 schreef Blawh het volgende:

[..]

Op een slechter veld kan PSV minder goed veldspel spelen waardoor het vermoeide Twente verdedigend beter op de been kan blijven. Zo kun je op veel manieren gaan beredeneren.

Bovendien is de kans groter dat het morgen afgelast zou worden wanneer het veld niet vervangen zou zijn dan de kans dat de wedstrijd gespeeld zou worden, het regent hier al zo'n 40 uur non-stop en dat kan een veld in zo'n staat natuurlijk niet hebben. Dan zou Twente nog meer rust kunnen krijgen.

Het is de eerste keer dat het bij FC Twente voorkomt, als het vaker voorkomt zou vind ik puntenaftrek natuurlijk wel iets wat te overwegen valt.

Een geldboete + een zware voorwaardelijke straf voor een volgende keer zou ik wel terecht vinden, de club heeft immers aangegeven dat er gegarandeerd een speelklaar veld zou liggen op zaterdag en dat hebben ze dus niet kunnen waarmaken (al dan niet vanwege foutieve voorlichting van leveranciers).
Laat nou eens dat PSV gezeur achterwege, stel eens voor dat het om heel andere clubs dan PSV en Twente ging...

Maar feitelijk zeg jij dat het gewoon mag, tenzij het vaker voorkomt? Hoe vaak, eens in het jaar, in de twee jaar, 5 jaar?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 19:22:38 #208
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_66776149
Best wel een naaiactie ....
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_66776199
ik vind reglementair verlies of puntenaftrek wel beetje zwaar, maar dat is misschien wel omdat ik FCT fan ben maar ben het wel eens met de mensen die vinden dat er wel iets van een sanctie moet komen, echt sjieke actie is dit niet, zoals gezegd...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator vrijdag 6 maart 2009 @ 19:24:22 #210
8781 crew  Frutsel
pi_66776206
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:17 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik ben het ook wel met je eens hoor.
Ik vind het mooi om te zien dat er bij Twente iets moois opgebouwd wordt alleen kan het ook zomaar afgelopen zijn.
Laten we het niet hopen, het Nederlandse voetbal heeft behoefte aan stabiele teams, heeft iedereen baat bij. Net als Heerenveen, NEC hoop ik dat het voor Twente ook gewoon door blijft gaan.
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nogmaals: wat vind jij een goede straf dan? Of moet dit gewoon 'kunnen'?
Wat gebeurd er als er een wedstrijd wordt gestaakt na 10 minuten omdat de lampen stuk zijn? Wedstrijden die worden uitgesteld omdat het veld 'te nat is'... (Den Haag?) Aflastingen uit angst voor ongeregeldheden, weet ik het... Wat zijn de boetes daarvoor? Als je hier al puntenaftrek voor moet geven, dan kan je nog veel ergere dingen vinden... zoals mislukte begrotingen etc etc. Een flinke geldboete lijkt me gewoon terecht. Het is niet zo dat het elke week/maand/jaar voorkomt bij deze club toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')