had ik ff niet aan gedacht, daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
als ze tegen heerenveen moeten spelen ze in het thuis tenue neem ik aan. Dus hup Heerenveen
dat soort straffen worden echt niet gegeven hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:10 schreef tcr het volgende:
Twente krijgt toch geen punten mindering:
De KNVB kondigde vrijdag aan dat de aanklager zich er maandag over zal buigen. Een club is in principe verplicht op het moment dat er een competitieduel is gepland over een bespeelbaar veld te beschikken.
(bron: http://www.ed.nl/sport/ps(...)tst-naar-zondag.ece)
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat een honden, echt niet te geloven. En dan nog van die tukker kneuzen die het goed praten![]()
Jullie waren al favoriet tegen PSV hoor, maar goed, blijkbaar kan Twente de druk van een vol programma niet aan.
Net alsof mij/ons het uitmaakt wat een ander van mij/ons vindt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:56 schreef Suijk het volgende:
Voor diegene die graag wilde dat Twente als topclub werd gezien, daar hoort ook bij dat je veld gewoon bespeelbaar is als er een concurrent langs komt!
Net zoals de meeste mensen nog geen fuck geven om wat Twente doet aangezien het nog geen topclub in Nederland is.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:57 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Net alsof mij/ons het uitmaakt wat een ander van mij/ons vindt.
Het is gewoon te gek voor woorden, zoals ik al zei, PSV is dit seizoen de mindere van Twente, maar goed, blijkbaar hebben de tukkers toch de ballen niet om een druk programma te spelenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:57 schreef Frutsel het volgende:
Tis wel typerend voor die Brabanders
als de mat niet geplaatst was en PSV verliest "Vies goor kutveld, daar kan je niet op spelen"
Als de mat wel geplaatst word "Gvd, nu krijgt Twente een extra dag rust, etc etc competitievervalsing"
Ze dekken zich al in![]()
Als die Brabo's gewoon de rest van het seizoen normaal hadden gespeeld hadden ze nu nie lopen janken.
Ach hou op, dat boeit AZ en Ajax echt wel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Net zoals de meeste mensen nog geen fuck geven om wat Twente doet aangezien het nog geen topclub in Nederland is.
Maar wat niet is kan nog komen.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Net zoals de meeste mensen nog geen fuck geven om wat Twente doet aangezien het nog geen topclub in Nederland is.
Maar puntenaftrek, kom op zeg....quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:56 schreef Suijk het volgende:
Voor diegene die graag wilde dat Twente als topclub werd gezien, daar hoort ook bij dat je veld gewoon bespeelbaar is als er een concurrent langs komt!
Dat zijn nog wel de topclubs ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:01 schreef Erosjuhhh het volgende:
want de topclubs zijn ajax feyenoord en psv
Alsof jij belangrijk genoeg bent om iets van te vinden. Het gaat om die pisnichten die dit bedacht hebben.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:57 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Net alsof mij/ons het uitmaakt wat een ander van mij/ons vindt.
verschil tussen topteam <-> topclub.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat zijn nog wel de topclubs ja.
Twente zal nog heel wat jaren moeten presteren om met die clubs in 1 adem genoemd te worden.
Het zal mij nooit uitmaken wat een ander van mij vindt. Dat ze daar in het Westen nu eenmaal zo'n ego hebben, dat ze daar wat anders over denken, tja..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat zou jij dan een goede straf vinden? 30000 euro boete?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:02 schreef Blawh het volgende:
[..]
Maar puntenaftrek, kom op zeg....![]()
Zou van de zotte zijn als dat gaat gebeuren. Flinke geldboete zou ik wel terecht vinden.
Kortzichtigheidquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is gewoon te gek voor woorden, zoals ik al zei, PSV is dit seizoen de mindere van Twente, maar goed, blijkbaar hebben de tukkers toch de ballen niet om een druk programma te spelen
Ik kan me niet herinneren dat ik zoiets ooit eerder gehoord heb.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat zou jij dan een goede straf vinden? 30000 euro boete?![]()
Zou wel handig zijn als je voor 30000 euro een dagje extra rust kan kopen voor een belangrijke wedstrijd.
Ik wil niet lullig overkomen maar hier zijn genoeg users te vinden die net zo arrogant zijn als de mensen in het Westen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:03 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Het zal mij nooit uitmaken wat een ander van mij vindt. Dat ze daar in het Westen nu eenmaal zo'n ego hebben, dat ze daar wat anders over denken, tja..
Hoe lang blijf je nog happen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alsof jij belangrijk genoeg bent om iets van te vinden. Het gaat om die pisnichten die dit bedacht hebben.
als dat de topclubs zijn, waarom staan 2 van de 3 al jaren niet meer aan de top?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat zijn nog wel de topclubs ja.
Twente zal nog heel wat jaren moeten presteren om met die clubs in 1 adem genoemd te worden.
Ja ik weet het. Maar ik spreek alleen voor mezelf.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig overkomen maar hier zijn genoeg users te vinden die net zo arrogant zijn als de mensen in het Westen.
Dat hoort blijkbaar bij topclubs (in wording)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |