Zij wilden het meteen naar ADO (zondag) al doen, maar de mensen die dat moesten doen, hadden vertraging en zaten nog in de UK, vervolgens is Twente verzekert dat het geen enkel probleem zou zijn, om dit alsnog na De Graafschap te doen, daar hebben zij op vertrouwt. Dat het vervolgens zo hard regent, dat deze mensen besluiten dat ze hun werk niet kunnen doen, daar heeft Twente geen invloed op.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:38 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wiens keus was het dan? Twente moet toch gewoon voor een bespeelbare mat zorgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Precies, en dan heeft Twente de verplichting om binnen zoveel tijd de wedstrijd in te halen. Als dat niet lukt volgt een 0-3 nederlaag. Maar dat wilden ze natuurlijk niet, want dan komt je programma verderop weer in de knel, nee, mikken op die ene dag extra rust.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:38 schreef sjimz het volgende:
Twente had beter gewoon de wedstrijd door kunnen laten gaan op dat tijdstip.
Als de mat echt zo slecht was dan had de scheids het afgekeurd en dan was het niet de beslissing van FC Twente maar van de KNVB.
Had je inderdaad ook dit gezeik er om heen niet gehad.
Die is wel goed, maar nu al enigzins achterhaaldquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Haten op kunstgras van Ten Cate is verlaten!!1111
dat was wel gelukt hoor.. we spelen nu niet meer door de weekquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies, en dan heeft Twente de verplichting om binnen zoveel tijd de wedstrijd in te halen. Als dat niet lukt volgt een 0-3 nederlaag. Maar dat wilden ze natuurlijk niet, want dan komt je programma verderop weer in de knel, nee, mikken op die ene dag extra rust.
Ho ik heb hier wel een mooie inhaaldatum gevonden:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies, en dan heeft Twente de verplichting om binnen zoveel tijd de wedstrijd in te halen. Als dat niet lukt volgt een 0-3 nederlaag. Maar dat wilden ze natuurlijk niet, want dan komt je programma verderop weer in de knel, nee, mikken op die ene dag extra rust.
Zie 1 post onder je, geen enkel probleem neem ik aan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:52 schreef 9christensen het volgende:
[..]
dat was wel gelukt hoor.. we spelen nu niet meer door de week
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ho ik heb hier wel een mooie inhaaldatum gevonden:
29 april, op een woensdag, fijn tussen Heerenveen-Twente en Twente-AZ in.
Heerenveen verzetten we naar maandag want het gras moet rusten van het fierljeppen (experts hadden verzekerd dat de mat op tijd hersteld zou zijn), Twente AZ gaat naar vrijdag want het busbedrijf wat de az fans vervoerde had zich vergist in de datum (ze hadden AZ verzekerd dat het geen probleem zou zijn).
Daar zullen jullie als Tukkers vast wel mee kunnen leven. Of is het dan wel competitievervalsing?
Inhalen. Maar dat heeft ook zo zijn nadelen, nu heeft Twente alle voordeel. Dat is wat er steekt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En wat als de scheidsrechter zaterdag de wedstrijd had afgelast omdat het veld "te slecht " is om te spelen?
Dat zullen we nooit meer weten.
[..]
Wat voor sanctie dan? Flutboete? 100.000 euro is niet echt een boete te noemen natuurlijkquote:Twente nam het risico om het te vervangen, maar ik ga d'r niet vanuit dat het opzettelijk gebeurd om een dag rust te creeeren. Dat het nu niet lukt, is hun verantwoordelijkheid en daar zullen ze ook de gevolgen van moeten dragen, dus ja, sancties vind ik niet meer dan normaal. Maar het woord puntenaftrek wordt erg makkelijk geroepen, aangezien het andere clubs goed uitkomt
DAT IS JE REINSTE COMPETITIEVERVALSING 1!!!!!1141!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heerenveen verzetten we naar maandag want het gras moet rusten van het fierljeppen (experts hadden verzekerd dat de mat op tijd hersteld zou zijn), Twente AZ gaat naar vrijdag want het busbedrijf wat de az fans vervoerde had zich vergist in de datum (ze hadden AZ verzekerd dat het geen probleem zou zijn).
Daar zullen jullie als Tukkers vast wel mee kunnen leven. Of is het dan wel competitievervalsing?
nee, er moet wel binnen de zoveel tijd ingehaald wordenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
20 uur of minimaal 3 dagen uitstel is ook weer iets anders.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Inhalen. Maar dat heeft ook zo zijn nadelen, nu heeft Twente alle voordeel. Dat is wat er steekt.
Uit die 20 uur haal je na een zware wedstrijd met verlenging wel heel veel voordeel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
20 uur of minimaal 3 dagen uitstel is ook weer iets anders.
Er wordt voor jullie wel een uitzondering gemaakt, is nu ook gebeurdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:09 schreef 9christensen het volgende:
[..]
nee, er moet wel binnen de zoveel tijd ingehaald worden
Jij zegt alle voordeel. Alle voordeel is in mijn optiek en minstens 3 dagen uitstel en een nieuwe mat.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uit die 20 uur haal je na een zware wedstrijd met verlenging wel heel veel voordeel.
Ik denk dat hij bedoelt dat Twente hier meer bij gebaat is dan PSV.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:14 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jij zegt alle voordeel. Alle voordeel is in mijn optiek en minstens 3 dagen uitstel en een nieuwe mat.
1x extra trainen en wat rust voor de benen inderdaad.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uit die 20 uur haal je na een zware wedstrijd met verlenging wel heel veel voordeel.
Ik bedoel dat Twente de enige is die er voordeel van heeft, al het voordeel dat er is, gaat naar Twente. En nogmaals: in dit geval is het Twente, maar het geldt voor elke andere club ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:14 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jij zegt alle voordeel. Alle voordeel is in mijn optiek en minstens 3 dagen uitstel en een nieuwe mat.
Jaja, overleg met PSV.quote:Het duel tussen FC Twente en PSV dat gepland stond op zaterdagavond 20.45 uur is verzet naar zondagmiddag 8 maart, 16.30 uur. De gesteldheid van het terrein laat het niet toe de wedstrijd zaterdagavond af te werken. In overleg met de KNVB, PSV, de leverancier van het nieuwe speelveld en de locale autoriteiten is besloten de wedstrijd een dag later te spelen.
quote:Skybox TenCate normaal open
06-03-2009
Zondag tijdens FC Twente - PSV zal de skybox van Koninklijke TenCate normaal open zijn. Voetballers van TVC'28 uit Tubbergen zijn die middag te gast. De eerdere strubbelingen tussen bestuursvoorzitter Loek de Vries van Koninklijke TenCate en voorzitter Joop Munsterman van FC Twente over diens vermeende uitspraken over kunstgras zijn uit de wereld.
FC Twente.nl
tubbigquote:
Dacht dat het aan mijn pc lagquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:39 schreef sjimz het volgende:
Tip: VBL heeft 2 SC topics en dit topic is er geen van.
die knakker die bij de loting was, zei dat het waarschijnlijk 21 april gaat worden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:42 schreef ReMcOrE het volgende:
wanneer wordt bekend of Twente op 21, 22 of 23 april moet?
quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:39 schreef sjimz het volgende:
Tip: VBL heeft 2 SC topics en dit topic is er geen van.
Waar zit je nu ergens dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:53 schreef sezten het volgende:
Hey lui, ik ga zeker is naar tukkerland voor een wedstrijdje
welke wedstrijd ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:53 schreef sezten het volgende:
Hey lui, ik ga zeker is naar tukkerland voor een wedstrijdje
wat? herman finkers > tukker > twentequote:
ajax - twente laatste speeldagquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:01 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ik wou eigenlijk naar Ajax - Twente in de ArenA tijdens de uefa cup.. maar helaas
(Woon in a'dam namelijk)
de 2de plaats veilig spelenquote:
het zou wat zijn ja, als we dan nog voor de 2e plaats spelen, en ajax ons nog kan inhalen.quote:
zuid-hollandquote:
Weet ik veelquote:
Dan moet je niet in de competitie gaan, UEFA Cup (volgend seizoen weer neem ik aan) gaat het losser heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:06 schreef sezten het volgende:
Weet ik veelZie ik dan wel weer, ik wil die sfeer is levensecht proeven
Wou juist UEFA om bovengenoemde reden..quote:
Wat dos3 dus zegt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dan moet je niet in de competitie gaan, UEFA Cup (volgend seizoen weer neem ik aan) gaat het losser heb ik gehoord.
Dat zijn meestal kutwedstrijden met weinig sfeer, dat weet ik dan wel weer uit eigen ervaring. Gehypte derby.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:31 schreef sezten het volgende:
Of Twente - Heracles lijkt me ook zeer intressant![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |