quote:Skybox TenCate normaal open
06-03-2009
Zondag tijdens FC Twente - PSV zal de skybox van Koninklijke TenCate normaal open zijn. Voetballers van TVC'28 uit Tubbergen zijn die middag te gast. De eerdere strubbelingen tussen bestuursvoorzitter Loek de Vries van Koninklijke TenCate en voorzitter Joop Munsterman van FC Twente over diens vermeende uitspraken over kunstgras zijn uit de wereld.
FC Twente.nl
tubbigquote:
Dacht dat het aan mijn pc lagquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:39 schreef sjimz het volgende:
Tip: VBL heeft 2 SC topics en dit topic is er geen van.
die knakker die bij de loting was, zei dat het waarschijnlijk 21 april gaat worden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:42 schreef ReMcOrE het volgende:
wanneer wordt bekend of Twente op 21, 22 of 23 april moet?
quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:39 schreef sjimz het volgende:
Tip: VBL heeft 2 SC topics en dit topic is er geen van.
Waar zit je nu ergens dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:53 schreef sezten het volgende:
Hey lui, ik ga zeker is naar tukkerland voor een wedstrijdje
welke wedstrijd ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:53 schreef sezten het volgende:
Hey lui, ik ga zeker is naar tukkerland voor een wedstrijdje
wat? herman finkers > tukker > twentequote:
ajax - twente laatste speeldagquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:01 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ik wou eigenlijk naar Ajax - Twente in de ArenA tijdens de uefa cup.. maar helaas
(Woon in a'dam namelijk)
de 2de plaats veilig spelenquote:
het zou wat zijn ja, als we dan nog voor de 2e plaats spelen, en ajax ons nog kan inhalen.quote:
zuid-hollandquote:
Weet ik veelquote:
Dan moet je niet in de competitie gaan, UEFA Cup (volgend seizoen weer neem ik aan) gaat het losser heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:06 schreef sezten het volgende:
Weet ik veelZie ik dan wel weer, ik wil die sfeer is levensecht proeven
Wou juist UEFA om bovengenoemde reden..quote:
Wat dos3 dus zegt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dan moet je niet in de competitie gaan, UEFA Cup (volgend seizoen weer neem ik aan) gaat het losser heb ik gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |