Mmmm, dat is inderdaad vervelend... Misschien als je foto's post dat een van de experts die hier meeposten het weten? Bij mij stond het er gewoon bij.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:37 schreef ToT het volgende:
Ik baal er van dat bij die plantjes die ik bij de Intratuin heb gekocht er geen namen bij stonden op de kaartjes. Er stond alleen iets van "Vleesetende planten mix". Diverse soorten dus, maar geen nadere info van welke soort het nou exact is.
Tandjesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:56 schreef tombolafan het volgende:
Zo ziet ze eruit:
[ afbeelding ]
Iemand een idee (post m vol!)
t is een meisje he... vriendin voor george...quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
t is een meisje he... vriendin voor george...
Ik bedacht net ineens Alli (als van Alligator...)
Tegenvaller, ik vond het idee van DeZwabber beter:quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:52 schreef DeZwabber het volgende:
......
edit: oh en het is nog niet te laat om het volgende topic te veranderen in een Saninl altaar hoor![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:11 schreef Saninl het volgende:
[..]
Tegenvaller, ik vond het idee van DeZwabber beter:
[..]
awww...maareh hoe ziet Samson eruit?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:12 schreef Saninl het volgende:
Oh, en voor het namenlijstje: Samson heet de mijne
ja, doe ff een foto??? Zet ik m erbij in de OP (ben nu wiki-expert...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
awww...maareh hoe ziet Samson eruit?
en je moet natuurlijk nog een link neerzetten in de OP naar die Wiki en dat de Lapo ook de Fipo isquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, doe ff een foto??? Zet ik m erbij in de OP (ben nu wiki-expert...)
croky kan dan ookquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
t is een meisje he... vriendin voor george...
Ik bedacht net ineens Alli (als van Alligator...)
quote:voordat mensen denken dat MrEko een plant is...
Ik ook... en t stomme is dat ik ze nog gebruik ook...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |