www.gamecard.nu Classic 15 + TBC 15 + Wotlk 30 = 60 euro en dan heb je alle 3 de codes.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:21 schreef Faalbaas het volgende:
[..]
Dat is even duurKrijg je ook de dvd's en dozen toegestuurd. Dat wil ik juist niet, heb alles al geinstalleerd staan. Enige wat ik nodig heb zijn de keys
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:02 schreef Knoflook het volgende:
Kan ik als hordy naar Darkmoon faire in goldshire ? Wil mijn deck inleveren :p.
Bloodfeather ook. Maar er zijn meer hordes dan allies hier. Wat ik opzich niet zo erg vind..quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Spelen er geen FoK!kers op Burning Legion? Ik heb daar een lvl 59 fire mage en een lvl 55 death knight, en Isabeau speelt ook op BL... Zijn we de enigen?
Pvp slaat nergens op als je nog niet eens 80 bentquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:17 schreef Supershenkie het volgende:
Lvl 29, maar ben nog aan het nadenken of ik 30 wordt, of nog even blijf pvp'en,
Maar ik wordtaltijd zwaaaaar geowned door die klote hunter, voordat ik polymorph heb kunnen doen ben ik al dood, dat krijg je met mage hea!;)
Baal af en toe wel dat ik mage ben, is niet echt een heel erg sterke class..
Ja, daar heb je ook gelijk in, maar ik wordt gewoon ingemaakt door lvl 23'ers,,quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Pvp slaat nergens op als je nog niet eens 80 bent
Mage is juist een hartstikke goede PvP class. Overpowered zelfs in sommige situaties.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:45 schreef Supershenkie het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook gelijk in, maar ik wordtgewoon ingemaakt door lvl 23'ers,,
Omdat mages denk ik ook niet echt heel goed zijn in pvp, omdat ze laag armour hebben vergeleken met andere classes..
want 1 op 1 is mage best sterk, die van mij iig.
Oke, maar dat komt zeker als je een hoger lvl bent, want nu wordt ik heel vaak geowned.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Mage is juist een hartstikke goede PvP class. Overpowered zelfs in sommige situaties.
Als ik jou was zou ik gewoon verder gaan met levellen. Nu heb je niet zoveel aan PvP.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:06 schreef Supershenkie het volgende:
[..]
Oke, maar dat komt zeker als je een hoger lvl bent, want nu wordtik heel vaak geowned.
Maar nu is pvp idd niet heel leuk, als je ziet hoe een kameraad met zijn DK tekeer gaat,,
Wat heb jij voor class/race/lvl?
Ergens in april.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:57 schreef drumstickNL het volgende:
Wanneer komt de volgende patch in werking?
Cosplayquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:59 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
ZIj mag mij wel healen ^^.
Uh carnaval is al weer voorbij.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:46 schreef Migwi het volgende:
[..]
Cosplay
Ga een Link cosplay outfit maken.
Alleen dan voor carnaval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KANKERGEIL
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:Ja echt, heel m'n broek plakt nu gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KANKERGEIL
![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:uuhm, ja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KANKERGEIL
Was vandaag onyxia aan het tanken toen ik moest komen eten. (was al 15mins later) maar was ook nog eens raidleader. oops![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |