Ik ookquote:Op woensdag 4 maart 2009 06:35 schreef Migwi het volgende:
Enne, godverdomme, waarom ben ik altijd op woensdag zo fokking vroeg wakker als er juist dan maintenance is. Blah!
Undead hakken in de western plaguelands. Dat is een quest die je eindeloos kan herhalen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 06:59 schreef drumstickNL het volgende:
Weet iemand hoe je 't beste aan argent dawn rep komt?
Oh, ik vond dat Strat/Scholo solo'en toch echt sneller ging (en het levert meer gold op).quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:02 schreef Windigo het volgende:
[..]
Undead hakken in de western plaguelands. Dat is een quest die je eindeloos kan herhalen.
Mja, een zo'n boss trinket levert 100 rep op. Ik deed altijd Baron mount-runs op m'n Druid (icm trinket).quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:46 schreef Migwi het volgende:
[..]
Oh, ik vond dat Strat/Scholo solo'en toch echt sneller ging (en het levert meer gold op).
Krijg je ook die marks hè. Nuja, mits je dat AD trinket hebt.
Dan mag je me trouwens helpen.quote:
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:55 schreef drumstickNL het volgende:
* drumstickNL is aan 't sparen voor dual specc.
641/700 quests completed in Kalimdor... en ik heb geen zin om naar Silithus te gaan...quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:48 schreef vogelkooi het volgende:
Bijna : nothing boring about borean tundra.
Ik ben vandaag niet op WoWquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:22 schreef Migwi het volgende:
Twisting Nether here.
Welke faction speel je?
Verveel me toch dood dus kan gerust transferren om je even te ganken
Dat dusquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:06 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben vandaag niet op WoWMaar je mag me ook wel een keer boosten als je dat leuk vindt
Ik neem aan dat je Pitbull 3 gebruikt?quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:53 schreef Migwi het volgende:
[..]
Dan mag je me trouwens helpen.
Ik heb de target frame bijna klaar, alleen ik moet de text nog aanpassen.
Heb de naam van target buiten het frame, erboven aan de linkerkant, en nu is dat geen probleem ware het niet dat ik het target's target frame rechtsboven het target frame heb en nu loopt de text van het target frame door in het target's target frame. Snap je?
En eerst kon ik text afkorten, dat je puntjes kreeg na een bepaald aantal letters zeg maar, alleen ik heb geen idee meer hoe dat moet en krijg het nergens gevonden![]()
En, hoe krijg ik in godsnaam health text in class colors? Dat lukt me ook al niet meer.
(ik ben dan ook een ongelovelijke noob met dit soort dingen)
| 1 2 3 | of [FractionalHP:Classcolor] |
Horde of Alliance?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat dusMaar hoe bedoel je welke faction?
Volgens mij kan het via de blizzard store. Gewoon even zoeken op wow-europe.comquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:12 schreef Faalbaas het volgende:
Weet iemand een site waar je online legale cd keys van wow + uitbreidingen kan kopen?
Er is zoveel aanbod en 90% is vrijwel scam. Dus als iemand ervaringen heeft met een site, graag!
En nee niet omdat ik mensenschuw benOnline scheelt alweer een euro of 15.
Dat is even duurquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij kan het via de blizzard store. Gewoon even zoeken op wow-europe.com
Offgamers.com. Werkt lekker voor mij altijdquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:21 schreef Faalbaas het volgende:
[..]
Dat is even duurKrijg je ook de dvd's en dozen toegestuurd. Dat wil ik juist niet, heb alles al geinstalleerd staan. Enige wat ik nodig heb zijn de keys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |