Dit dus, je maakt een mannetje en dan kan je beginnen. Je krijgt steeds uitroeptekens te zien, als je daarop klikt zie je info waarin alles haarfijn wordt uitgelegd. Het is echt simpel. 12-13 jarigen spelen het ook vollop (;()quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
Dat kan in WoW ook, gewoon spel installeren, inloggen en een server kiezen. Daarna create new character doen, ras en faction (horde/alliance) kiezen en daarna je class. Dan kan je hem nog een beetje aanpassen, kapsel haarkleur dat soort dingen en daarna kan je al beginnen.
Ook steeds minder en minderquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:57 schreef SharQueDo het volgende:
Elke class is dan wel weer uniek met elk z'n eigen vette skills.
Bah, kon er maar niet gewend aan raken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:02 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Pfff travestiet![]()
[..]
Waar is die strakke UI uit het vorige topic naartoe?
Whehequote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:15 schreef Junglebeast het volgende:
http://www.3darmory.com/eu/Turalyon/Poysonivy
Lol, nu weet ik weer waarom ik Helms uit heb staan...
niet meerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:57 schreef SharQueDo het volgende:
Ik heb een Druid gemaakt een jaar geleden vanwege hybridness. Wil je dat ik tank? Geen probleem. DPS? Sure. Healen? FF respeccen, gear heb ik allemaal al, prima te doen.
Als je een pure DPS class rolt (maakt): Hunter, Mage, Rogue of Warlock, dan kun je alleen maar DPSen, niet tanken of healen.
Elke class is dan wel weer uniek met elk z'n eigen vette skills.
Ik denk dat dat meer geldt voor buffs die classes meebrengen (heroism/bloodlust, anyone?), niet voor roles.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:29 schreef probeer het volgende:
[..]
niet meerquoting blizz: bring the player, not the class.
Haha das een mooie....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |