abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66753673
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 02:33 schreef muhahaha het volgende:

[..]

ja dus? beetje vanilla speler had die al voordat tbc uitkwam
Juist de mensen die vanilla speelden hebben nu fucking moeite met de ambassador title. Als je toen alle quests deed, moet je er nu minstens 3000 stacks Runecloth tegen aan gooien.
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 05:28 schreef Migwi het volgende:
Hey, das ook niet leuk dat Bolvar de pijp uit gaat

Edit:
En wat is die Jaina ook een kutwijf hè!
Ben je lekker een beetje orcs in mootjes aan het hakken zij aan zij met je King. Komt ze je weg teleporten. Schaap!
Horde en Alliance zijn erg goed bezig om eindelijk hun verschillen een beetje aan de kant te zetten. Ze werken steeds beter samen. In het verleden toen Naxx naar EPL kwam, de opening van AQ, tegen houden van de burning crusade, etc. etc. etc. Dat heeft die koning allemaal gemist, hij is nog geen dag terug, en hij vergooid meteen alles wat is bereikt. Die Bolvar is gewoon een enorme sjagrijnige, oorlogzuchtige, asociale eikel.
pi_66753918
Vind het irritand dat ze bruisers lvl 77 hebben gemaakt..
pi_66754795
Kan ik deze game ergens goedkoop op de kop tikken ?
Of moet ik dan weer 30 dure uitbreidingen kopen om helemaal bij te zijn.

Even voor de goede orde: Ik heb het nog nooit gespeeld, maar wil eens checken hoe en wat.
U MAD?
pi_66754938
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 08:48 schreef de_boswachter het volgende:

Even voor de goede orde: Ik heb het nog nooit gespeeld, maar wil eens checken hoe en wat.
Je hebt het origineel nodig plus twee uitbreidingen. Bij elkaar zo'n 60~70 euro. Daarnaast moet je zo'n 12 euro in de maand betalen.

Je kun natuurlijk ook eerst voor 10 dagen proberen. http://www.trywarcraft.com/index_nl.html Betekent wel een download van vele gigabytes.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 08:55:59 #230
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_66754996
Je kan de battlechest voor iets van 30 euro aanschaffen geloof ik. Maar je zit als je langer dan 10 dagen wil proberen ook de maandelijkse kosten betalen
  vrijdag 6 maart 2009 @ 08:56:44 #231
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_66755018
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 08:53 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Je hebt het origineel nodig plus twee uitbreidingen. Bij elkaar zo'n 60~70 euro. Daarnaast moet je zo'n 12 euro in de maand betalen.

Je kun natuurlijk ook eerst voor 10 dagen proberen. http://www.trywarcraft.com/index_nl.html Betekent wel een download van vele gigabytes.
Met Vanilla en BC ben je iig tot level 55 wel klaar toch ?
pi_66755166
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 00:50 schreef probeer het volgende:
ok.. aangezien het ons (guildies) erg leuk leek, qua speelstijl, gaan we deze week eens kijken of we een 5on5 rogue team kunnen maken. wil ik graag jullie mening over enige viability. (al zal die vast niet zo hoog zijn het gaat meer om de lol, het hebben van stealth, en de burstdmg)

we zouden dan een team vormen van 3 pve gear (endgame) + pve spec rogues, puur voor de burstdmg. wss 3 combat waarvan 1-2 combatshiv voor de FoK interrupts (mooie filler talent wanneer je de SS talents niet meer nodig hebt.) de andere 2 assa/sub pvp spec. fight zou beginnen met het sappen van de gevaarlijkste dps, voor ons komt dat vaak neer op plate. dus de pvp spec rogues sappen, dan focussen we ons allemaal op 2 enemys. de 2 pvp spec openen met een stun, 3 combatrogues poppen BF+KS.

nu zit ik alleen met het probleem van een KS die springt naar een sapped targed.. de 2-3 die we dood willen hebben moeten wel naast elkaar staan... misschien is ipv combatspec, ambushspec een optie? meer gerichtere burstdmg... misschien 4 rogues en een druid? ideeen? tips?
1 mage kan jullie allemaal uit stealth halen. Ik denk dat je wellicht van de meeste teams 1x zal kunnen winnen. Daarna zijn ze er op voorbereid en zal je snel leave arena klikken
pi_66756656
quote:

Probeer de 10 dagen trial, kost niks.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:43:41 #234
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_66758176
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 06:51 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Juist de mensen die vanilla speelden hebben nu fucking moeite met de ambassador title. Als je toen alle quests deed, moet je er nu minstens 3000 stacks Runecloth tegen aan gooien.
[..]
Idd mijn hunter is van sept 2005, als ik daar de ambassador title op wil hebben dan ben ik nog wel even bezig met runecloth grinden. Mijn shaman daarintegen... even alle quests doen in de starting area's en ik was ambassador...

Anyways 656/700 voor loremaster Kalimdor
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_66761962
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 09:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

1 mage kan jullie allemaal uit stealth halen. Ik denk dat je wellicht van de meeste teams 1x zal kunnen winnen. Daarna zijn ze er op voorbereid en zal je snel leave arena klikken
klopt. inderdaad iets waar we flink rekening mee moeten houden. wordt wss ook meteen sprint en gaan, anders hebben ze ook wel door dat er ergens 5 rogues lopen..

en inderdaad, erg langdurige arena-runs? zullen het niet worden.

al is dan wel een voordeel dat we niet hoeven te respeccen (de 2 pvprogues zijn alts), en dus de drempel tot het spelen van 2-3 potjes arena een stuk lager is.

kom je bij 5on5 veel dezelfde tegen? ik neem aan van wel? 5on5 is niet al te populair vs 2on2 3on3?
"Pools are perfect for holding water"
pi_66763113
quote:

voor de eerste 60 levels heb je de uitbreidingen zowiezo nog niet nodig. je kan dan uiteraard wel alleen maar de originele content spelen maar daar ben je wel even zoet mee zeker als het nieuw voor je is.
pi_66763178
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 06:51 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Inderdaad
quote:
Horde en Alliance zijn erg goed bezig om eindelijk hun verschillen een beetje aan de kant te zetten. Ze werken steeds beter samen. In het verleden toen Naxx naar EPL kwam, de opening van AQ, tegen houden van de burning crusade, etc. etc. etc. Dat heeft die koning allemaal gemist, hij is nog geen dag terug, en hij vergooid meteen alles wat is bereikt. Die Bolvar is gewoon een enorme sjagrijnige, oorlogzuchtige, asociale eikel.
Pft, samenwerken. Ja, als 't toevallig zo uitkomt. Maar verder klopt er echt niks van.
Wat doet Thrall aan de Warsong clan? Helemaal niks.
Alterac Valley? Beetje de Dwarves aanvallen als ze op zoek zijn naar dingen uit hun verleden terwijl de Dwarves toch echt langer rondzwerven in de mountains of Alterac dan de Orcs.
Arathi Basin? Forsaken die de laatste mensen van Lordaeron willen uitroeien.
En dan heb ik het nog geeneens gehad over alle quests om de andere faction aan te vallen die vooral de Forsaken hebben volgens mij.
Thrall wist ook af van de smerige experimenten die de Forsaken uitvoerden, maar omdat meneer bang was dat de Forsaken uit de Horde zouden stappen heeft hij er nooit wat van gezegd.
Ja, echt, een hele goede samenwerking

Oh, en dan hebben we het nog geeneens gehad over Thrall die het goedkeurt om elves en humans en waarschijnlijk ook dwarves en gnomes gevangen te nemen en in uitgerekend ORGRIMMAR als gladiatoren op te laten treden. Ik bedoel, ja, dat doe je echt als je vrede wilt met de Alliance

Warcraft leent zich niet echt voor een MMO eerlijk gezegd. Het is leuk enzo, maar er klopt niks van. Niet met de huidige staat in ieder geval.
Of je zou alleen PvE servers moeten hebben.
pi_66763433
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:10 schreef Migwi het volgende:

[..]

Inderdaad
[..]

Pft, samenwerken. Ja, als 't toevallig zo uitkomt. Maar verder klopt er echt niks van.
Wat doet Thrall aan de Warsong clan? Helemaal niks.
Alterac Valley? Beetje de Dwarves aanvallen als ze op zoek zijn naar dingen uit hun verleden terwijl de Dwarves toch echt langer rondzwerven in de mountains of Alterac dan de Orcs.
Arathi Basin? Forsaken die de laatste mensen van Lordaeron willen uitroeien.
En dan heb ik het nog geeneens gehad over alle quests om de andere faction aan te vallen die vooral de Forsaken hebben volgens mij.
Thrall wist ook af van de smerige experimenten die de Forsaken uitvoerden, maar omdat meneer bang was dat de Forsaken uit de Horde zouden stappen heeft hij er nooit wat van gezegd.
Ja, echt, een hele goede samenwerking

Oh, en dan hebben we het nog geeneens gehad over Thrall die het goedkeurt om elves en humans en waarschijnlijk ook dwarves en gnomes gevangen te nemen en in uitgerekend ORGRIMMAR als gladiatoren op te laten treden. Ik bedoel, ja, dat doe je echt als je vrede wilt met de Alliance

Warcraft leent zich niet echt voor een MMO eerlijk gezegd. Het is leuk enzo, maar er klopt niks van. Niet met de huidige staat in ieder geval.
Of je zou alleen PvE servers moeten hebben.
Varian Wrynn himself was gladiator in Orgrimmar voordat hij weer by z'n senses was en terugkeerde als king naar Stormwind.
pi_66766297
Thrall was jaren slaaf. Maar die is nu niet meer pissig. Op dit moment is het vooral Alliance die Horde aanvalt.
pi_66767586
Thrall heeft dan ook geen reden om pissig te zijn. Niet op de Alliance in ieder geval.
En al zou hij dat wel zijn, zou dat zeer hypocriet zijn.
Of vind je dat de Humans na de invasie van de orcs ze maar gewoon hun gang hadden moeten laten gaan? Met duizenden Humans afgeslacht en kingdoms vernield. En Grom nog steeds aan het vechten trouwens.

Varian:
Vader vermoord door een orc (okay okay, half orc, maar ze was nog steeds groen ).
Vrouw vermoord door orcs (niet zeker meer, cba to look it up).
Als gladiator gebruikt door orcs.
Buddy Bolvar vermoord door 'vrienden' van orcs.
Ik zou ook niks meer van ze moeten weten

Die cut scene van Wrath Gate was trouwens wel heel gaaf. Die Forsaken had best een gave stem en een heel smerige lach. Arthas vind ik maar 3x niks.
pi_66767834
Is er ergens een tutorial hoe die game werkt
U MAD?
pi_66767956
Welke class heb je gemaakt?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:10:58 #243
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_66767959
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
Is er ergens een tutorial hoe die game werkt
Beste kun je ff rondsnuffelen op newcomers forum of hier.
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
pi_66768282
quote:

Battlechest kost geloof ik niet zoveel. En verdiep je eerst ff in de lore voordat je begint.
pi_66768502

Elixir Master ftw!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:27:26 #246
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_66768538
Verkapte 'ik heb sjans met Brigid' screeny!
pi_66768565
pi_66768587
Zo, na lange tijd alleen gelezen te hebben in dit topic (en het fok forum in het algemeen) een account aangemaakt om zelf ook is wat te kunnen posten. Speel WoW sinds de lauch zo ongeveer en tot nu toe zonder breaks en geniet nog steeds. Speel resto shaman op Lightning's Blade EU PvP, heb hiervoor op Skullcrusher gezeten en daarna Stonemaul. Troll uiteraard . Ben op het moment aan het farmen voor de Battlemaster title en zit zo ongeveer op de helft denk ik. Voor de rest niet zo heel veel te doen op dit moment, het wachten is op Ulduar..

armory link van mijn mannetje http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Lightning%27s+Blade&n=Huub

[ Bericht 1% gewijzigd door huubcc op 06-03-2009 15:34:49 ]
pi_66768649
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:20 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

En verdiep je eerst ff in de lore voordat je begint.
.

Ja, als ik een LoTR rpg speel, ga ik ook eerst al die boeken doorlezen . Ik speel het gewoon voor het spel, lore boeit me vrij weinig.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:30:48 #250
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')