zullen we samen gaan ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:16 schreef jmac het volgende:
Over 2 weken is heilige Maria er weer in Utrecht
ja wat een kutplaatquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:19 schreef Piles het volgende:
Nou, je zal 3FM een dag niet aan hebben en deze nieuwe plaat missen
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:19 schreef Piles het volgende:
Nou, je zal 3FM een dag niet aan hebben en deze nieuwe plaat missen
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:22 schreef jmac het volgende:
[..]
Ik heb nog een kaartje over maar die geef ik liever aan een leuk meisje
en dat als meisje zijndequote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:22 schreef jmac het volgende:
[..]
Ik heb nog een kaartje over maar die geef ik liever aan een leuk meisje
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en dat als meisje zijnde
ik ben veel tofferderderder
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou leuk zijn als ik es naar een concert van Suzanne Vega.
ik wilquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:33 schreef Sersjee het volgende:
Voor wie naar Waldrock wil, het antwoord is Orgasmatron.
kom knuffelen danquote:
Niet Engels maar Canadees geloof ik: www.woxy.com.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:36 schreef jmac het volgende:
Weet iemand trouwens nog leuke engelse radiozenders? Beetje a la 3FM? Luister nu Radio 1 omdat ik niet beter weet maar misschien zijn er andere die ik niet mag missen?
Roel: jij weet dat vast wel!
nee jij wou me er van 't weekend ook nietquote:
elk uur behalve bij stendersquote:
Ik zou ook meteen BBC Radio 1 roepen. Ik vind 't Ierse TodayFM (online te beluisteren @ http://www.todayfm.com ) altijd gezellig, maar da's ook een commerciële zender (dus wat reclame).quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:36 schreef jmac het volgende:
Weet iemand trouwens nog leuke engelse radiozenders? Beetje a la 3FM? Luister nu Radio 1 omdat ik niet beter weet maar misschien zijn er andere die ik niet mag missen?
Roel: jij weet dat vast wel!
thanks. Maar zocht specifiek naar UK radio zenders. Merci Roelquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:45 schreef Jimbo het volgende:
actionradio.nl is ook een leuke readio zender, behalve als fok! radio er op is Jmac
You're welcome.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:46 schreef jmac het volgende:
[..]
thanks. Maar zocht specifiek naar UK radio zenders. Merci Roel
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:54 schreef Sautor het volgende:
Je vindt iets irritant of je ergert je ergens aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm.. damn.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:55 schreef TIM-846 het volgende:
Daar ben ik weer... De kogel is door de kerk. Zal even een toelichting geven van het gesprek wat net plaatsvond op mijn afstudeerbedrijf. De stekker gaat eruit, en de vestiging houdt op met bestaan. Vandaar dat ik vanmiddag vrij ben en alweer thuis zit
Best heavy, iedereen in mineur. Voor mij is het hopelijk niet zo relevant, aangezien ik mijn onderzoek al had gedaan, en bezig was met het schrijven van een strategie. Deze zal alleen niet meer geīmplementeerd gaan worden, maar neem aan dat mijn school die wel gewoon kan beoordelen! Dit is al mijn 12e week van de 17 die ik moet, dus heb niet zo'n zin om overnieuw ergens anders te gaan beginnen. De eerste ontslagen zullen op zijn vroegst pas in augustus vallen.
Aannemer. Dus het viel te verwachten met de krappe orderportefeuilles (leuk woord Jimboquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hmm.. damn.
Bij wat voor een soort bedrijf liep je stage dan?
Ja, daar ga ik wel vanuit. Mag hem daar ook gewoon afmaken aangezien er voor augustus nog niemand weg gaat. En het onderzoek zit er ook al op.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:57 schreef Piles het volgende:
Heftig TimHopen dat het allemaal goedkomt met je scriptie
Jep, morgen gaan we er weer heen. Zal de stemming nog wel niet opperbest zijn. Voor mij is het niet zo'n ramp, maar er zijn daar ook mensen die tegen de 60 waren, die vinden nu natuurlijk nergens meer werk!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:58 schreef Susi het volgende:
Getver, Tim. En morgen moet je weer heen zeker ?
Goede reclame, die van de taal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |