Oláquote:
nu stel je me wel heel erg teleur deb...quote:
Ja ik zat in een roes..ik wist niet wat ik deedquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nu stel je me wel heel erg teleur deb...
Zolang het bij deze ene keer blijft, kan ik je het vergeven... maar dit moet niet vaker gebeuren dame ...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ik zat in een roes..ik wist niet wat ik deed
Nee nee ik zal er op lettenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zolang het bij deze ene keer blijft, kan ik je het vergeven... maar dit moet niet vaker gebeuren dame ...
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:31 schreef Friday12 het volgende:
ik moet weer verder PHP en dat is ook zo zwaar mag ik weer de hele dag zitten [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:31 schreef Friday12 het volgende:
ik moet weer verder PHP en dat is ook zo zwaar mag ik weer de hele dag zitten [ afbeelding ]
drugs, maakt meer kapot dan je lief isquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ik zat in een roes..ik wist niet wat ik deed
Programmeren is voor homo'squote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:31 schreef Friday12 het volgende:
Ach dude...dat beetje heroine dat ik doequote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
drugs, maakt meer kapot dan je lief is
als het niet zoveel is, maakt het niet uit !quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach dude...dat beetje heroine dat ik doe
Ja dat goede spul van jou dat ken ikquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als het niet zoveel is, maakt het niet uit !
ik heb nog heel goed spul, voor weinig geld.
wie zegt dat het coke was dan? ik zeg alleen, ik heb goed spul voor weinig geld..dat jij bloem probeert op te snuiven kan ik niks aan doenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja dat goede spul van jou dat ken ikdie coke..was gewoon bloem man
awww.. kuchie kuchiequote:
Voel jij het ook bloeien?quote:
Ja he? CAN YOU FEEEEEL THE LOVE TONIGHTquote:
op dit moment voel ik niet zo veelquote:
* debbie kijkt in de waterige oogjes van Fridayquote:
dat was omdat ik jou niet kan zienquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* debbie kijkt in de waterige oogjes van Friday
Yeah right
hahaquote:
zo grappig dat het meteen een topickiller isquote:
nou idd.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zo grappig dat het meteen een topickiller is
Waarschijnlijk iets van buikgriep... Hoop wel dat het snel over is zeg, buiten dat ik me niet lekker voel verveel ik me ook nog een de tyfusquote:
Ben je wel aan't werkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets van buikgriep... Hoop wel dat het snel over is zeg, buiten dat ik me niet lekker voel verveel ik me ook nog een de tyfus
Maar eh, neuken?
mogguh man, beterschap !quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets van buikgriep... Hoop wel dat het snel over is zeg, buiten dat ik me niet lekker voel verveel ik me ook nog een de tyfus
Maar eh, neuken?
ben jij niet van......quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ben je wel aan't werkof lekker thuis?
Ik ga niet neuken met iemand die aan de schijt is
quote:
Lekker thuis natuurlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ben je wel aan't werkof lekker thuis?
Ik ga niet neuken met iemand die aan de schijt is
kutjequote:
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lekker thuis natuurlijk
Heb de hele nacht wakker gelegen, dus ik denk niet dat ze veel aan me hebben op t werk
wat een prettige gedachtequote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Gelijk heb jebeterschap...als je weer uitgescheten bent gaan we ff sexen
ik zou er een plaatje bij willen zoeken, maar ik moet nog etenquote:
Jeweetschquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Gelijk heb jebeterschap...als je weer uitgescheten bent gaan we ff sexen
quote:
quote:
vertel eens een mopquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
de tijd gaat weer eens als vanouds langzaam
mogge fridayquote:
die rechter, ik zou haar doenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou idd.
bier dan maar weer ?
[ afbeelding ]
ik zou ze alle 3 wel doen eigelijk., ze hebben bier, dus dat zit goedquote:
Wat een hebbert is het weer hequote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou ze alle 3 wel doen eigelijk., ze hebben bier, dus dat zit goed
Dude ga dingen opblazen ofzoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:16 schreef Rossdale het volgende:
Verveel ik me echt de takketyfus, is het hier ook al rustig...
Helaas welquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dus ook bij zo'n droom baan als wat jij hebt zijn er kut dagen
quote:
heb je geen films ofzo. ?quote:
sms ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
debbie heeft me geditchedze beantwoord mijn mail niet meer
daar word ik heel warm van vanbinnenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:34 schreef WhiteLightning het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)omer-uitbrengen.html
![]()
![]()
![]()
.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
daar word ik heel warm van vanbinnen
Dude ik zie geen mail van jouquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
debbie heeft me geditchedze beantwoord mijn mail niet meer
wel van games maar niet diequote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
zeg moet ik de deegroller weer pakken ?
jij houd niet van games![]()
WOW is geen game, maar een sektequote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wel van games maar niet die
speciaal voor WL
heul wel ik heb gechecked en geresendquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude ik zie geen mail van jouwel van iemand anders kreeg ik nog mail maar niet meer van jou
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
WOW is geen game, maar een sekte[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:49 schreef debbie_19 het volgende:
Zijn we dan echt aan het werk met z'n allen?
laat ik het zo zeggen, ik ben niet op vakantiequote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:49 schreef debbie_19 het volgende:
Begin nou niet over WOW als ik me de komende dagen keihard zit te vervelen thuisquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja komop hey. download dan een echt spel ofzoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Begin nou niet over WOW als ik me de komende dagen keihard zit te vervelen thuis
WOW is een kutspelquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Wat denk jij nouquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:49 schreef debbie_19 het volgende:
Hij heeft het liever over 'handarbeid' voor als hij zich de komende dagen 'keihard' zit te vervelen thuisquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Begin nou niet over WOW als ik me de komende dagen keihard zit te vervelen thuis
Company of Heroesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja komop hey. download dan een echt spel ofzo
ik heb ze allebei al uitgespeeldquote:
Suggesties?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja komop hey. download dan een echt spel ofzo
killzone 2quote:
Ik heb het orgineel 2 keer uitgespeeldquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb ze allebei al uitgespeeld![]()
KILLZONE 2quote:
Red Alert 1quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Suggesties?
Heb alleen niet zo'n recente pc meer...Zo'n E6700 CPU, 4GB PC6400 geheugen met een 8600GT (:')) videokaart erin.
Red Alert 3 ofzo?
daar kan jij ook niets aan doen natuurlijkquote:
alleen Strategy en RPG kosten altijd zoveel tijdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:57 schreef WhiteLightning het volgende:
wat vind je leuk ?
strategy , racen , fps , rpg ?
Dat word dan toch company of heroes of Oblivionquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
alleen Strategy en RPG kosten altijd zoveel tijd
world in conflict ? dies vetquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
alleen Strategy en RPG kosten altijd zoveel tijd
Yea me toquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tof spel, maar die heb ik nu al vaak genoeg uitgespeeld
Killzone 2quote:
killzone 2quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:00 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben even, ben zo weer yterug
killzone 2quote:
ik speel geen wowquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Over killzone 2 gesprokenquote:
Doe maar het minderequote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:09 schreef Runx het volgende:
Hoooooiiij iedereen
ik heb iets minder goed nieuws en Heeeeel goed nieuws, welke willen jullie horen , als eerst ?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:09 schreef Runx het volgende:
Hoooooiiij iedereen
ik heb iets minder goed nieuws en Heeeeel goed nieuws, welke willen jullie horen , als eerst ?
ok dat was ik ook van planquote:
WHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHH DUDEquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:24 schreef Runx het volgende:
[..]
ok dat was ik ook van plan
iets minder goed nieuws maar toch wel weer goed nieuws:
De nummers op mijn cd hebben vertraging op gelopen :
De goede nieuws is de verklaring waarom?
Na dat Schaap Records(ik dus) een sneek Preview liet zien van zijn eerste album genaamd love songs, de covers dus, stroomde mijn mail en pm box helemaal vol, telefoon roodgloeiend, alle grote producer wou met mijn samen werken voor een vervolg album of mee helpen aan de nummers, en met grote producers bedoel ik zoal Dr.dre, Death Row records wou zelf een comback maken met mij , gunit () etc .ect
Toen benaderde Garage Records(thomas , a.k.a Mads) mij ik had mijn plannen aan hem voorgelegd hoe ik het zou willen doen. toen hebben we een afspraak gemaakt en is Thomas van Garage records langs geweest.
We hebben in mijn professionele studio wat test gedraaid en besloten het over een heel ander boeg te gooien. we hebben een samenwerkings contact afgesloten met elkaar en gingen aan de slag.
Moos die tekst die jij kende was poep vergeleken met dit, niet p00p , maar poep van kak.
Sommige mensen op fok vinden het leuk om een boek uit te brengen, sommige houden van schapen neuken, MAAR wat ik jullie kan verklappen is DAT WIJ EEN ECHTE ALBUM gaan uitbrengen ja je hoort het goed
dus zang + clipen much more
maar nu zullen jullie denken wat veranderd er voor jullie eigenlijk niks , de cover zal iets aangepast worden omdat Garage Record op de thanx list komt
Dus bereid je voor op de meest Schokkende,lijpe,WTF moment van Fok![]()
Hier nog even de site wat Garage record al heeft gemaaktonder aan zie je een player en kan je verschillende beats selecteren en beluisteren http://garage-records.hyves.nl/
met vriendelijke Groet
Ramtin Farifteh a.k.a Runx
Schaap Records directeur.
Dude dat is 2 keer slecht nieuwsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:24 schreef Runx het volgende:
[..]
Na dat Schaap Records(ik dus) een sneek Preview liet zien van zijn eerste album genaamd love songs, de covers dus, stroomde mijn mail en pm box helemaal vol, telefoon roodgloeiend, alle grote producer wou met mijn samen werken voor een vervolg album of mee helpen aan de nummers, en met grote producers bedoel ik zoal Dr.dre, Death Row records wou zelf een comback maken met mij , gunit () etc .ect
Toen benaderde Garage Records(thomas , a.k.a Mads) mij ik had mijn plannen aan hem voorgelegd hoe ik het zou willen doen. toen hebben we een afspraak gemaakt en is Thomas van Garage records langs geweest.
We hebben in mijn professionele studio wat test gedraaid en besloten het over een heel ander boeg te gooien. we hebben een samenwerkings contact afgesloten met elkaar en gingen aan de slag.
Moos die tekst die jij kende was poep vergeleken met dit, niet p00p , maar poep van kak.
Sommige mensen op fok vinden het leuk om een boek uit te brengen, sommige houden van schapen neuken, MAAR wat ik jullie kan verklappen is DAT WIJ EEN ECHTE ALBUM gaan uitbrengen ja je hoort het goed
maar nu zullen jullie denken wat veranderd er voor jullie eigenlijk niks , de cover zal iets aangepast worden omdat Garage Record op de thanx list komt
Hier nog even de site wat Garage record al heeft gemaaktonder aan zie je een player en kan je verschillende beats selecteren en beluisteren http://garage-records.hyves.nl/
met vriendelijke Groet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt goed Wl we zijn professioneelquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:31 schreef WhiteLightning het volgende:
Zolang je debbie in haar schapenpak maar in die clip doet runx!
killzone2 is geen strategyquote:
nou , tot nu toe zag het er echt goed uit.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Voor al uw vragen over Garage Records en voor de Garage Records T-shirts kunt u contact opnemen met het volgende e-mail adres:
053garagerecords@gmail.com
T-shirts worden 14 dagen na ontvangst betalen naar het door u opgegeven adres.
Wanneer u uw t-shirt besteld ontvangt u een ontvangstbevestiging. Hierin staat een rekening nummer vermeldt waar u het geldbedrag naartoe dient te storten.
dat weet ik, je beleeft hetquote:
ik bedoel maar jullie moete even wachten maar straks krijgen jullie watquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou , tot nu toe zag het er echt goed uit.
ik snap je gewoon niet meer weet je dat je doet veel te moeilijkquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:34 schreef Runx het volgende:
[..]
ik bedoel maar jullie moete even wachten maar straks krijgen jullie wat
er gaan geruchten dat snoop dogg de nummers gaat zingen![]()
Een link naar die post kan je krijgenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:34 schreef Runx het volgende:
he die lange post van mijn verdiend toch een plaats in de opheb ik lang over gedaan hoar
niet zo sjacho zegquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik snap je gewoon niet meer weet je dat je doet veel te moeilijk![]()
ik ben moe en mijn hersens ook![]()
ja dat bedoel ik ook hoarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Een link naar die post kan je krijgen
he ja ik heb html simpel maar hij gooit er 6 enters tussen maar er is geen codequote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niet zo sjacho zeg![]()
Bier ? [ afbeelding ]
leugensquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:34 schreef Runx het volgende:
he die lange post van mijn verdiend toch een plaats in de opheb ik lang over gedaan hoar
kan iemand hier je niet helpen ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
he ja ik heb html simpel maar hij gooit er 6 enters tussen maar er is geen code![]()
ikke niet snap ikke iets slaan wil [ afbeelding ]
gaat dat over php ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan iemand hier je niet helpen ?
madsklllz28th bijvoorbeeld
ik heb werkelijk geen ideequote:
Ik ben nooit gemeenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:37 schreef Runx het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik ook hoarniet zo gemeen
![]()
Dan doe je toch iets foutquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
he ja ik heb html simpel maar hij gooit er 6 enters tussen maar er is geen code![]()
ikke niet snap ikke iets slaan wil [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:42 schreef Runx het volgende:
jaaa mab ik kan ook programmerenkijk dit kan ik
[ [url=]afbeelding[/url] ]
[s][/s'] een ' anders doet die het nu niet
nerdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:42 schreef Runx het volgende:
jaaa mab ik kan ook programmerenkijk dit kan ik
[ [url=]afbeelding[/url] ]
[s][/s'] een ' anders doet die het nu niet
quote:
eerst even cammen om warm te draaien ok ?quote:
heb je nog wat inspiratie voor teksten opgedaan?quote:
Ik durf niet te cammenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:46 schreef Runx het volgende:
[..]
eerst even cammen om warm te draaien ok ?anders moet ik het weer met een koude motor doen en dat is niet zo goed voor mijn snuffie
ja ben bezig, ik moet eigenlijk een dag met debbie mee lopen kijken wat ze in haar leven doetquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
heb je nog wat inspiratie voor teksten opgedaan?Daarvoor ging je toch naar het museum vanochtend?
Museum? seks museum in amsterdam hoop ik dat je bedoelt, anders wordt het een heel saai nummerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
heb je nog wat inspiratie voor teksten opgedaan?Daarvoor ging je toch naar het museum vanochtend?
Die gaan we maar niet beantwoordenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:47 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ben bezig, ik moet eigenlijk een dag met debbie mee lopen kijken wat ze in haar leven doet
het wordt alles behalve saai !quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Museum? seks museum in amsterdam hoop ik dat je bedoelt, anders wordt het een heel saai nummer
verkapte-hij-gaat-naar-het-seks-museum-in-amsterdam-postquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
het wordt alles behalve saai !
echte we hebben echt te lijpe tekst gisteren gemaaktquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
het wordt alles behalve saai !
ja manquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:48 schreef Runx het volgende:
[..]
echte we hebben echt te lijpe tekst gisteren gemaakt![]()
moet je vanf trainen ?
nee joh die heeft al haar kunsten ook van mijquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik oefen wel eerst even met het buurmeisje van -mad oke?
Ik durf nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:50 schreef Runx het volgende:
[..]
nee joh die heeft al haar kunsten ook van mijgewoon bij je knuffel beer runxje ok ?
ok naisquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja man, ik kan donderdag overdag wel gewoon
niet durven is voor homo'squote:
denk ik nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:51 schreef Runx het volgende:
[..]
ok naisen woensdag avond dan ? mensen staan te trappelen hé
GVD kut slet ik zeg toch dat ik je over heen helpquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
er worden helaas geen demo versies uitgelekt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:51 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg runx, kan je alvast een stukje laten horen ,van je geniale nr ?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:51 schreef Runx het volgende:
[..]
GVD kut slet ik zeg toch dat ik je over heen help
ok ik kom wel neukenDoe maar eerst voor bij -madSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik passquote:
nee sorry kan echt niet moet eerst over leggen met Garage Records misschien dat we een heel klein stukje kunnen posten van de tekst ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:51 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg runx, kan je alvast een stukje laten horen ,van je geniale nr ?
absoluut niet, wie weet wat er mee kan gebeuren !quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:52 schreef Runx het volgende:
[..]
nee sorry kan echt niet moet eerst over leggen met Garage Records misschien dat we een heel klein stukje kunnen posten van de tekst ?
Mad? wat denk je ?
ok sorry Wl dan gaat het niet door.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
absoluut niet, wie weet wat er mee kan gebeuren !
ok bij deze trek ik het biermeisje terug. genoeg is genoegquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
er worden helaas geen demo versies uitgelekt.
onze excuses hiervoor.
Met vriendelijke groeten,
Schaap Records en Garage Records
nee, dan verraden we al iets...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:54 schreef Runx het volgende:
[..]
ok sorry Wl dan gaat het niet door.
ook niet een zin ?
we moeten wel de mensen laten warmdraaien he![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok bij deze trek ik het biermeisje terug. genoeg is genoeg
je kan toch best wel wat doen ? godverdomme zeg.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:54 schreef Runx het volgende:
[..]
ok sorry Wl dan gaat het niet door.
ook niet een zin ?
we moeten wel de mensen laten warmdraaien he![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok bij deze trek ik het biermeisje terug. genoeg is genoeg
nieuwsgierig aagjequote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan toch best wel wat doen ? godverdomme zeg.
haai tally!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:55 schreef Tally het volgende:
Middag!
naja we hebben het samen bedacht , dus dan kunnen we niks posten sorry WLquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, dan verraden we al iets...
ja wat, eerst wordt het levensgroot aangekondigt, en dan komt er niets.quote:
Jullie maken ons lekker met een dode musquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:56 schreef Runx het volgende:
[..]
naja we hebben het samen bedacht , dus dan kunnen we niks posten sorry WL
maar wees niet getreurd fans, binnenkort zullen jullie versteld staan van onze creatie echt
Hej Moosquote:
ik zal nog eens een schapenkont posten zegquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:56 schreef Runx het volgende:
[..]
naja we hebben het samen bedacht , dus dan kunnen we niks posten sorry WL
maar wees niet getreurd fans, binnenkort zullen jullie versteld staan van onze creatie echt
Eensch met WLquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wat, eerst wordt het levensgroot aangekondigt, en dan komt er niets.
schatje het gaat ook erg groot worden, we zullen jullie niet teleurstellen, en hopelijk komen we op de front page, ik bedoel als een fokker een boek schrijft komt op de FP, waarom Wij niet ? dus als we het klaar hebben gaan jullie genietenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je een necrofiel bent zal je wel blij zijn met een dode mus zegquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:57 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jullie maken ons lekker met een dode mus
Van die hele lekkere zachte schapenkontjesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zal nog eens een schapenkont posten zeg
Als je een klein pikkie heb wel ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:59 schreef Runx het volgende:
[..]
als je een necrofiel bent zal je wel blij zijn met een dode mus zeg
Ja bietje een klote dag maar voor de rest wel goed hoor!quote:
Daar ben ik net vanaf gestaptquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:59 schreef Runx het volgende:
[..]
als je een necrofiel bent zal je wel blij zijn met een dode mus zeg
is de instap drempel nog een beetje hoog dan ?quote:
You will get over itquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja bietje een klote dag maar voor de rest wel goed hoor!
En met jou?
ja ik ga echt geen 12 nummers achtemekaar luisteren bijvoorbeeld hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:58 schreef Runx het volgende:
[..]
schatje het gaat ook erg groot worden, we zullen jullie niet teleurstellen, en hopelijk komen we op de front page, ik bedoel als een fokker een boek schrijft komt op de FP, waarom Wij niet ? dus als we het klaar hebben gaan jullie genietenen hopelijk debbie ook
Nee maar de drempel om er daarna weer vanaf te stappen welquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:01 schreef Runx het volgende:
[..]
is de instap drempel nog een beetje hoog dan ?
rust zacht. als je nou naar de coffeeshop fiets, kan je morgen weer gaan werkenquote:
er worden ook geen 12 nummers schatquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik ga echt geen 12 nummers achtemekaar luisteren bijvoorbeeld hoor
Allemaal dezelfde achtergrond zangeressen:quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik ga echt geen 12 nummers achtemekaar luisteren bijvoorbeeld hoor
ohh naisquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:03 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee maar de drempel om er daarna weer vanaf te stappen wel
Vind ik zielug voor het schaapquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:04 schreef Runx het volgende:
[..]
ohh naismisschien iet er bij naast het schapen neuken
of kost het veel tijd ?
zo wat een lekkertje zegquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:04 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Allemaal dezelfde achtergrond zangeressen:
[ afbeelding ]
die gaat ook niet doodquote:
heheh misschien cover van de voorkant voor mijn volgende albumquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:06 schreef WhiteLightning het volgende:
of deze [ afbeelding ]
en dan melk bellen laten blazen
Hij doet wat um voorgeschreven is. Jij failt dusquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee pauper html dat ineens 6 enters geeft zonder code = fail
moozziequote:
er staat geen code voor en op adnere pagina precies hetzelfde doet hij het ook niet dus html failed niet ikquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hij doet wat um voorgeschreven is. Jij failt dus
Ja hij is goed... vooral omdat ie op jezelf slaat...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:08 schreef Moozzie het volgende:[ [img]url=http://ajweb.nl/smiley/gay.gif[/img]
HIER IS DIE DAN EEN ZIN UIT DE TEKSTquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
DAMES EN HEREN, VRIENDJES EN VRIENDINNETJES
EEN PRIMEUR, OP FOK, OP HET GRTDOJW TOPIC
DAMES EN HEREN,
SCHAAP RECORDS PRESENTEERT U, IN EEN SAMENWERKING MET GARAGE RECORDS
*TROMMELGEROFFEL
EEN ZIN UIT EEN LIEDJE MET DE VOOR JULLIE NOG ONBEKENDE TITEL:
runx, doe je ding
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja hij is goed... vooral omdat ie op jezelf slaat...
Maaruh k ben een beetje
* MaleDuck schrikt wakker...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
DAMES EN HEREN, VRIENDJES EN VRIENDINNETJES
EEN PRIMEUR, OP FOK, OP HET GRTDOJW TOPIC
DAMES EN HEREN,
SCHAAP RECORDS PRESENTEERT U, IN EEN SAMENWERKING MET GARAGE RECORDS
*TROMMELGEROFFEL
EEN ZIN UIT EEN LIEDJE MET DE VOOR JULLIE NOG ONBEKENDE TITEL:
runx, doe je ding
we moeten erbij zetten, die laatste zin is wel 1 van de slechtstequote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:12 schreef Runx het volgende:
[..]
Wil je rollebollen met me, nou hier is je kans.
Pak me op de mond, en noem me maar hans.
Ja dat weet ik nu ook niet meer..quote:
Hansquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:12 schreef Runx het volgende:
[..]
HIER IS DIE DAN EEN ZIN UIT DE TEKST
idd de goede zinnen gaan we niet postenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
we moeten erbij zetten, die laatste zin is wel 1 van de slechtste
Fixtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:12 schreef Runx het volgende:
[..]
Pak me op de mond, en noem me maar hans. knel je hand om me swans
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
FixtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Mijn godquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:12 schreef Runx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Fixtduude wijn zijn professionals je hoeft ons niet te verbeterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
moet je nagaan hoe de rest gaatquote:
Ohyea i forgotquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:15 schreef Runx het volgende:
[..]
duude wijn zijn professionals je hoeft ons niet te verbeteren
hoe gingen je 2 songs ook alweer?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:15 schreef Runx het volgende:
Nou Wl zoals je ziet luiteren we ook na feedback en vraag van onze fans
Met vriendelijke groeten
Directeur van Schaap Records
Doe ik ook wel..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:02 schreef Moozzie het volgende:
[..]
You will get over it
Met slechte mensen gaat het altijd goed
laat me raden jij bent hans ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moet je nagaan hoe de rest gaat
en wat voor clip erbij komt
overleg waarover? de juiste zinnen voor runx?quote:
dat gevoel ken ik...quote:
ok voor jou nog een keertje *zucht*quote:
tjah stop dan met vragen als je niet eens interesse wil tonenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat super lange gebeuren op 1 van de vorige pagina's?
zo ja dan nee sry niet gelezen
veel te lange post...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:18 schreef Runx het volgende:
[..]
ok voor jou nog een keertje *zucht*
met vriendelijke Groet
Please kill mequote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:20 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ben uitermate tevreden over de 1e zin runx. dat je dat maar weet
ja en dat is een van de mindere zinnenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:20 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ben uitermate tevreden over de 1e zin runx. dat je dat maar weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |