NEEEE!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:04 schreef dagdag het volgende:
Met een traan uit de kraan, verlaat ik fok het is gedaan.
Goed gedrag niet beloond.
Lang gewacht niks gehad.
Het gaat jullie goed dagdag
/carequote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:06 schreef Gupje het volgende:
[..]
NEEEE!is dit dan wat jullie wilden, dagdag weg hebben van Fok!
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
wat Opa.Bromvlieg zegtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
De kansloze mongool heeft naast dit forum echt geen andere lichtpuntjes in zijn zielige bestaan.
Komt wel weer terug dus, net als bromvliegen op een stronthoop.
Maar we moeten hem nu wel een tijdje missen, heeft niemand hier gevoelens voor zo'n jongen die door dit soort dingen op zijn hart word getrapt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
De kansloze mongool heeft naast dit forum echt geen andere lichtpuntjes in zijn zielige bestaan.
En, heb je je bakkie Brinta nog niet gehad ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En, heb je je bakkie Brinta nog niet gehad ?
Uiteraard heb ik gelijk. Uitloggen doet hij niet hoor.quote:
Dat gaat goedkomen, hij PM't net dit :quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Bij deze vraag ik ook een PM van dagdag aan.
Zo'n soort PM kreeg ik ookquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat gaat goedkomen, hij PM't net dit :
"Kan alleen nog via pm reageren
Weddenschapmet admins "
Even wachten dus nog op yvonne die zijn account door de schredder haalt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Weddenschapmet admins "
Hoop niet dat ze dat doetquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Even wachten dus nog op yvonne die zijn account door de schredder haalt.
Klopt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:41 schreef Schokbreker het volgende:
![]()
Gaan we nu allemaal dagdag zijn PM's posten?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Klopt.
"TOT OVER 6 MAANDEN, ALS IK ERAAN DENK
dag"
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of omdat je dan lekker kan blijven ramptoeristen?
Dagdag wilde zo graag mod worden swarmahquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:31 schreef superXmacho het volgende:
Jaloezie is een ziekte ,
beterschap bitch
Daar weet ik niets van en z'n postrechten staan nog goed.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Weddenschapmet admins "
Uiteraard. De kerel lult standaard onzin.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:49 schreef NJ het volgende:
[..]
Daar weet ik niets van en z'n postrechten staan nog goed.
NEe, die aandachtsgeile kutuser kan wat mij betreft echt een ziekte krijgen. Beetje stoer pm's sturen.quote:
Toch krijg je een italiaans kusje van mijquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
NEe, die aandachtsgeile kutuser kan wat mij betreft echt een ziekte krijgen. Beetje stoer pm's sturen.
'Maar op het forum laat ik me niet meer zien'
Met zn fucking typkanker.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:20 schreef dagdag het volgende:
[..]
Toch krijg je een italiaans kusje van mij
Groeten je maat
stefano
Kwalitijt met spelfout /quote:
Die 6 maanden zijn al snel voorbij dagdag. Of heb je soms ook wat moeite met tellen ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:20 schreef dagdag het volgende:
Kansloos de_boswachter zijn afkoopsom is te hoog
Of jullie moeten zeggen van we schaffen allemaal een abo aan, om
dagdag mod te maken
Ja sorry, vanochtend zat er een of andere breezer achter mijn fok accountquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Die 6 maanden zijn al snel voorbij dagdag. Of heb je soms ook wat moeite met tellen ?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:32 schreef dagdag het volgende:
[..]
Ja sorry, vanochtend zat er een of andere breezer achter mijn fok account
Typfouten?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Iemand die precies dezelfde achterlijke typfouten maakt als jij zeker. Sure.
Pics van die breezer?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:32 schreef dagdag het volgende:
[..]
Ja sorry, vanochtend zat er een of andere breezer achter mijn fok account
Kan zo even maken, ze zit in de sm kelder.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:42 schreef dagdag het volgende:
[..]
Kan zo even maken, ze zit in de sm kelder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |