*spam* FOK! Maffia spel #83 - Waar jij je nog kan inschrijven! *spam*quote:
haha dat heb ik vroeger ook nog gedaanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:44 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
*spam* FOK! Maffia spel #83 - Waar jij je nog kan inschrijven! *spam*
mooi zo, count me inquote:
Oh balen man. Trouwens:quote:
al FOK!kend?quote:
kom je weer eens langs?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:45 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
haha dat heb ik vroeger ook nog gedaan
Niet uitzonderlijk, en ze betalen ook niets.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Oh balen man. Trouwens:
Worden de kosten vergoed?
In Nederland wordt refractiechirurgie gezien als cosmetische chirurgie, dat wil zeggen dat de meeste verzekeraars de behandeling niet vergoeden. Sommige aanvullende polissen dekken het wel.
Bepaalde uitzonderlijke sterktes kunnen vallen onder de zogenoemde medische indicaties. Deze worden op verzoek erkend door de zorgverzekeraars. Informatie hierover kunt u aan de behandelend oogarts vragen.
Wel kan het mogelijk zijn, afhankelijk van uw persoonlijke situatie, dat de kosten van de behandeling onder buitengewone lasten vallen in het kader van de uitgaven voor ziektekosten. Wij adviseren u hierover vooraf contact op te nemen met uw accountant of werkgever.
Maar -5 is zeker niet uitzonderlijk? (heb er geen verstand van). Trouwens, wil de marine dat niet betalen?
hoe was buurtsuper eigenlijk ?quote:
3 maanden terug ja zie ik netquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
kom je weer eens langs?
vroeger ook echt, het is maar 3 maandjes geleden![]()
Kijk je wel uit dat je niet onder een auto komt?quote:
Mazzel!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:51 schreef bloodysunday het volgende:
Ik ga Tokio Drift kijken![]()
gewoon omdat ik niks anders weet te doen
1136?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Waar denk je dat deze voor staat: [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja. Ik kijk heus wel uit.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat je niet onder een auto komt?
quote:
Mooi zo anders dan moet ik 19 maart met iemand anders een date zoeken.quote:
Hai BBquote:
Hm. Je kunt wellicht een eenmalige lening afsluiten voor de ingreep, en die daarna zsm. aflossen? Ik ben zelf geen voorstander van leningen, maar dit kan natuurlijk een goede investering zijn in je toekomst. Alvast beginnen met geld apart leggen voor de afbetaling, laten laseren, herstellen, en solliciteren.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet uitzonderlijk, en ze betalen ook niets.
Ik ben zo iemand die tegen de stoep rijd.quote:
En je bent nog wel vrouw, die kunnen 2 dingen tegelijk toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die tegen de stoep rijd.
Fietsen in combinatie met iets anders gaat bij mij niet zo soepel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |