Ben ik ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe kwam wolvendagen hier ook alweer? Wees me daar maar dankbaar voor
Jawat!quote:
Pics?quote:
In het echt zouden we samen een lekker glaasje kunnen drinken, hapjes erbij, gezellig kletsenquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zag het wel. Hoe haal je dat in die bloedkop van je
hapjes? wow, hoeveel? als je eet lijken die grote happen al oneindig door te gaan....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
In het echt zouden we samen een lekker glaasje kunnen drinken, hapjes erbij, gezellig kletsenhihi.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:09 schreef IQM het volgende:
Ik ben dadelijk vier uur lang onderweg om voor vijf minuten iets in te leveren.
Ja, hapjes, je weet wel. Zoals we die ALTIJD eten bij mij.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:10 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
hapjes? wow, hoeveel? als je eet lijken die grote happen al oneindig door te gaan....
Ipod aan, koptelefoon op, krantje erbij of laptop aan. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dus. 2 uur lang naar school, terwijl je meer dan een uur in de trein zit
Nou, inderdaad.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:11 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ipod aan, koptelefoon op, krantje erbij of laptop aan. Niks mis mee.
BWHAHAHAHAHAHAHHAHA!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:09 schreef IQM het volgende:
Ik ben dadelijk vier uur lang onderweg om voor vijf minuten iets in te leveren.
Aha, je gaat dus met Florian_ 10 frikandellen eten, een zak snoep naar keuze met een fles cola erbij onderwijl je een flinke joint rookt en tv kijkt?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, hapjes, je weet wel. Zoals we die ALTIJD eten bij mij.
Misschien.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:12 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Aha, je gaat dus met Florian_ 10 frikandellen eten, een zak snoep naar keuze met een fles cola erbij onderwijl je een flinke joint rookt en tv kijkt?
Mag ik dan komen?
Sorry, er is geen leuker vermaak dan leedvermaak. En ik heb het zelf ook vaak zat gemoetenquote:
KLB HOOLIESquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nope. Hij moet gvd eens wagen om ons hier de les te lezen.
Ik lach er zelf ook om, hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry, er is geen leuker vermaak dan leedvermaak. En ik heb het zelf ook vaak zat gemoeten2 uur fietsen om iets in te leveren of erachter te komen dat er geen les was oid.
Ja. Waar?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Misschien.
Vanmiddag chillen met anjer en mij?
ONGELOFELIJK DAT DAT ZOMAAR KAN IK STA GEWOON NAAST HET VLIEGTUIG VAN BEATRIXquote:
wat je aan bt geeft voordat ze je pijptquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:22 schreef Florian_ het volgende:
wat is btg
quote:
WAT? WAAROM?quote:
hij ligt in een comaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:33 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb via Hyves een PM gestuurd naar NB maar ik heb nog niks terug gekregen
En dan stuur je niet ff een bloemetje?quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan stuur je niet ff een bloemetje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |