quote:Op maandag 2 maart 2009 23:11 schreef remlof het volgende:
Zoals al bekend was stopt The_Terminator met het modden van Klaagbaak, hij heeft aangegeven te willen stoppen om zo z'n spaarzame vrije tijd geheel te kunnen wijden aan het het devven voor FOK! en ons zo weer een goeie search te kunnen geven.
We zullen je missen termie, je was al een tijdje de langstzittende KLB-mod, enorm bedankt voor alle tijd en energie die je in het modden van dit toch niet zo makkelijke forum hebt gestoken
Maar zoals altijd heeft ook deze donkere wolk een zilveren randje, we hebben namelijk een opvolger gevonden in iemand die zeker niet onbekend is met KLaagbaak, namelijk onze eigen swarmahoer.
Veel succes en plezier met het modden op KLB!
En jij bent?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:13 schreef Gabbylicious het volgende:
Dat meen je toch niet??
Niks tegen swarmahoer, maar zijn sig zegt eigenlijk al genoeg.
Feli tho
if you cant beat them, join themquote:Op maandag 2 maart 2009 23:13 schreef Gabbylicious het volgende:
Dat meen je toch niet??
Feli tho
Inderdaad, prima mod!quote:Op maandag 2 maart 2009 23:13 schreef Gabbylicious het volgende:
Je mag niet meer met kloons posten swarmaquote:
sorryquote:Op maandag 2 maart 2009 23:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je mag niet meer met kloons posten swarma
Welkom
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:14 schreef admiraal_anaal het volgende:gefeliciteerd
en nu ervoor zorgen dat D_B eruit gesodemieterd wordt
![]()
nee, zonder hoofdletterquote:
haha goede kloonquote:
Maar gefeliciteerd hoor, Swarmahoer.quote:
Zeker. Trouwens je stond wel mooi op die foto's van de meet.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij wel een aanwinst
Wat deze wijze man zegtquote:Op maandag 2 maart 2009 23:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
Swarmahoertje, bij deze alsnog mijn welgemeende felicitaties!
Good luck in dit duistere KLB hol
Kutzooiquote:Op maandag 2 maart 2009 23:43 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zeker. Trouwens je stond wel mooi op die foto's van de meet.
zeker, heb ze nog op de pc staanquote:Op maandag 2 maart 2009 23:47 schreef Olep het volgende:
[..]
Zeg swarma, herken je dit nog?![]()
[ afbeelding ]
quote:
waarschijnlijk hetgeen waarom ze jou niet gevraagd hebben...quote:Op maandag 2 maart 2009 23:58 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik ken je niet, swarma. Wat maakt jou een goede mod?
hij schijnt te kunnen bakkenquote:Op maandag 2 maart 2009 23:58 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik ken je niet, swarma. Wat maakt jou een goede mod?
dat krijg je met die uitstel/afstel mentaliteitquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
"wat heb ik gedaan"
"wat nog te doen"
Intressante Word documenten heb je open!
Leuke zoekterm ookquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
"wat heb ik gedaan"
"nog te doen"
Onvermogen, een gebrek aan tijd en desinteresse in de klaagbaak. Maakt dat jou een goede mod?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarschijnlijk hetgeen waarom ze jou niet gevraagd hebben...
Oe dat klinkt als een HBO'ertje!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
"wat heb ik gedaan"
"nog te doen"
ik heb gekkere gezien op printscreensquote:
stuk of 70 alquote:
jij mag niet meer radenquote:
Wel in een mooie stad, maar dat terzijde.quote:
en je hebt gelijk je 1e note te pakken, van dit gedrag ben ik niet gediendquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:09 schreef LastRequest het volgende:
wat een kutmod, reageert niet eens op m'n posts
KLB FB weet je nog niet echt te vinden hè? Er staat namelijk nog een vraag van mij open.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en je hebt gelijk je 1e note te pakken, van dit gedrag ben ik niet gediend
Breda non è Romaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wel in een mooie stad, maar dat terzijde.
Je bent niet meer blauwquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
KLB FB weet je nog niet echt te vinden hè? Er staat namelijk nog een vraag van mij open.
Gast dit kan echt nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:12 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Gast dit kan echt niet![]()
Je kunt niet iedereen die niet met je wil vozen op een tuinfeest een note gaan geven
[..]
Je kunt niet iedereen die niet met je wil vozen op een tuinfeest een note gaan geven
Je hebt mooi, maar voor Rome zijn geen superlatieven te vinden om de schoonheid daarvan onder woorden te brengen.quote:
ik zal eens gaan kijken, de slotjes vergden ook wat werk natuurlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
KLB FB weet je nog niet echt te vinden hè? Er staat namelijk nog een vraag van mij open.
Beter verdedig je me, ipv met smileys aan te komen zetten..quote:
[..]
Bokkelul die je bent. Als je hiervoor al gaat noten zul je fulltime moeten gaan fokkenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja, shame on mequote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:11 schreef Goofisch het volgende:
Mod die graag macht heeft![]()
en: Ts uuh nieuwe mod heeft hyves
Ik ben het met je eens hoor mopquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:15 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Beter verdedig je me, ipv met smileys aan te komen zetten..
Danku!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor mop.
Van de andere kant: met hem vozen doet niemand vrijwillig, dus als je daarvoor moet gaan noten is 99% van fok aan de beurt.
Opleiding? Welke opleiding? Bureauzitkunde?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:17 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Danku!
En daarom zeg ik ook, hij kan niet iedereen die dat niet wil gaan noten, dan kan ie beter met z'n opleiding kappen.
Ik zei nog expres opleiding om de "STUDIE!?!?!?!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Opleiding? Welke opleiding? Bureauzitkunde?.
Wees gerust, Mik en ik gaan slapenquote:
Wacht even, ik check even z'n baasheidsgehalte.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:19 schreef Emimich het volgende:
Dit wordt een feest met deze gast, dat voel ik nu al aankomen!
arnhem huilliequote:
Hoe dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:20 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Wacht even, ik check even z'n baasheidsgehalte.
Hij stond niet eens in de kastequote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:19 schreef Emimich het volgende:
Als niet alle feestgangers gevlucht zijn toen ze jou aan zagen komenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:19 schreef Emimich het volgende:
je zal tijd genoeg krijgen om te feesten idd tztquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:19 schreef Emimich het volgende:
Pot verwijt de ketel.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:21 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Als niet alle feestgangers gevlucht zijn toen ze jou aan zagen komen
Kijk... de eerste dreigementen zijn een feit.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je zal tijd genoeg krijgen om te feesten idd tzt
Oh dat..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat dus
@ Trigalti: In de sig van Emimich
Gelukkig heeft ie wel gewonnen bij de Nijmegen-awardsquote:
Swarmi, ik stel voor dat je daar alvast een ban voor aanvraagt.quote:Houdoehè.
Houdoehèquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ie wel gewonnen bij de Nijmegen-awards
Anyway nu ben ik echt slapen.. swarma, ik hoop dat je kunt slapen na zo'n feestelijke avond, tot zaterdag!
dankjequote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ie wel gewonnen bij de Nijmegen-awards
Anyway nu ben ik echt slapen.. swarma, ik hoop dat je kunt slapen na zo'n feestelijke avond, tot zaterdag!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:25 schreef LudoSanders het volgende:
Daarnaast wil ik even vermelden dat ik in de FOK!Sok ben klaargekomen zojuist, naar wie mag ik hem opsturen om deze traditie voort te zetten?
Bij terugkomst sprak ie me aan en zei ie dat ie yvonne toch wel érg tof had gevonden, dus...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 03:45 schreef VeX- het volgende:
Ik vraag me nu toch echt af wat er op de KLBmeet gebeurd is.![]()
Ik ken je verder niet echt, maar gefeliciteerd ofzo.
whehequote:
Oh, vandaarquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:21 schreef remlof het volgende:
Het was gezellig
Zit nu met swarmahoer in de trein terug
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:10 schreef Chriz2k het volgende:
Met alle respect, maar wanneer nemen jullie eens iemand die geen volslagen mongool is?
quote:Een contradictie of tegenspraak is een situatie waarbij twee beweringen of waarnemingen die elkaar uitsluiten
En ik danquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:10 schreef Chriz2k het volgende:
Met alle respect, maar wanneer nemen jullie eens iemand die geen volslagen mongool is?
quote:
Jij zit voor eeuwig in mijn hartjuhhhhh, nwly.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En ik dan![]()
Dacht dat jij een vriend was
als ik je notes doorlees vraag ik me af wíe van ons 2 nu de grootste mongool is.... kortom ik snap de keusquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:10 schreef Chriz2k het volgende:
ik ben nog aan het onderhandelen met de importeurquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:22 schreef de_boswachter het volgende:
Hoeveel kamelen zou Swarma aan Remlof betaald hebben ?
quote:
Volgende keer weer een kans!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:22 schreef Breathtaking het volgende:
Hij typt niet eens met hoofdlettershet is een schande.
Ik wist dat ik naar de meet had moeten komen om mijn plaats als mod te claimen, maar het is helaas te laat.
Deze opmerking geeft aan dat je er zó weinig van snapt dat ik er bijna verdrietig van word.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als ik je notes doorlees vraag ik me af wíe van ons 2 nu de grootste mongool is.... kortom ik snap de keus
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:13 schreef Juicyhil het volgende:
Ik blijf overigens d_b bashen, ik laat swarmaboer verder met rust
alleen maar positievequote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:40 schreef Quir het volgende:
Ho, maar swarma, waar gaan mijn notes zoal over?
Wat mij betreft komt ie in kaste 1quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:25 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg die KLB kaste is wel toe aan een update.
Noorsbloed is nog steeds de grootste stijger
Kankerkaste.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:25 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg die KLB kaste is wel toe aan een update.
Noorsbloed is nog steeds de grootste stijger
Feel the lovequote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:35 schreef Quir het volgende:
Ofja, laat ik 't anders zeggen. De kaste an sich is wel geinig, alleen de noobs die het te serieus nemen zijn als een kanker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |