abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66707946
Niet te serieus nemen dat Schiedammert jochie Hofplein en nogmaals kap weer met die onzin posts hele tijd.
pi_66707974
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:46 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat bepaalde bedrijven/mensen daardoor afhaken. Doe je net alsof dat zo onrealistisch is.
omdat ik er niet in geloof ja. Feyenoord is een veels te grote club om door die paar relletjes sponsors mis te lopen hoor. Feyenoord is commerciel gezien altijd interessant.

Het maasgebouw , daar gaat het structureel mis en worden de centen over de balk gesmeten. Dat heeft niks met relletjes te maken.
pi_66708037
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:49 schreef Rots het volgende:
Niet te serieus nemen dat Schiedammert jochie Hofplein en nogmaals kap weer met die onzin posts hele tijd.
Daar hebben we onze wijze rots in de branding ook weer.
pi_66708040
Wat Schiedammert zegt klopt wel.
Na Ajax is Feyenoord nog steeds het grootste merk als ik mij niet vergis in de Nederlandse voetbalwereld.
Moet je nagaan hoe dit kan versterken als er wel weer successen worden behaald.
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:56:40 #205
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_66708235
Bij kleinere clubs is het heel gewoon dat de gemeente bijspringt. Kerkrade vorige week nog, Arnhem al een keer of 3. Doet de gemeente Rotterdam al een duit in het zakje ... of sparen die soms voor het nieuwe superstadion?
Wie dit leest is gek
pi_66708320
Dat er nog korting gekregen kan worden op de seizoenskaarten is ook opmerkelijk eigenlijk
pi_66708389
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:58 schreef Schiedammert het volgende:
Dat er nog korting gekregen kan worden op de seizoenskaarten is ook opmerkelijk eigenlijk
Waarom? Feyenoord probeert toch gewoon meer inkomsten te krijgen door deze acties, niks raars aan?
pi_66708432
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:58 schreef Schiedammert het volgende:
Je kan beter een seizoenkaart met korting verkopen dan hem niet verkopen.
pi_66708516
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:00 schreef Rots het volgende:

[..]

Waarom? Feyenoord probeert toch gewoon meer inkomsten te krijgen door deze acties, niks raars aan?
nee er blijft op die manier lekker veel geld over van de legieon bijdrage. Dat was geld direct bestemd voor het eerste elftal. Van die 30 euro geloof ik dat je als seizoenkaarthouder moet betalen blijft er dus maar 15 euro over.

dat is toch belachelijk, ze doen toch gewoon weer niet wat ze beloven
pi_66708559
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:01 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je kan beter een seizoenkaart met korting verkopen dan hem niet verkopen.
alsof degene door het mislopen van die 15 euro zijn kaart niet zou verlengen
pi_66708605
Dat geld was direct bestemd voor het eerste elftal? Wat bazel je allemaal? Ze proberen nu juist meer inkomsten te krijgen omdat er blijkelijk te weinig seizoenskaarten verkocht zijn, en jij begint alsnog te bitchen op het beleid.
pi_66708612
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:03 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

Idd
pi_66708720
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bij kleinere clubs is het heel gewoon dat de gemeente bijspringt. Kerkrade vorige week nog, Arnhem al een keer of 3. Doet de gemeente Rotterdam al een duit in het zakje ... of sparen die soms voor het nieuwe superstadion?
Volgens mij schiet de gemeente Rotterdam wel bij, zeker voor het nieuwe stadion want dat is natuurlijk ook goed voor Rotterdam zelf. Verder weet ik er eigenlijk niet zoveel van af hoeveel en waarvoor de gemeente Rotterdam Feyenoord sponsort. Iemand?
pi_66708766
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:03 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

Tja als het alleen om verlengen gaat is het inderdaad onzin, want de meesten verlengen toch wel. Maar volgens mij gaat het meer over om nieuwe leden te werven ofzeu.
pi_66708772
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:05 schreef Rots het volgende:
Dat geld was direct bestemd voor het eerste elftal? Wat bazel je allemaal? Ze proberen nu juist meer inkomsten te krijgen omdat er blijkelijk te weinig seizoenskaarten verkocht zijn, en jij begint alsnog te bitchen op het beleid.
ik bazel helemaal niks. Dat is gewoon zo. De inkomsten van Het Legioen zouden direct bestemd zijn voor het eerste elftal. Dat is een feit, dat is althans wat ze hebben gezegd met dat geld te gaan doen. En dat doen ze dus niet....

En waarom denk je dat er te weinig seizoenskaarten zijn verkocht, de verkoop moet nog beginnen, als het goed is heb jj net zoals duizenden anderen vandaag bericht gekregen, dus ze hebben nog geen idee hoeveel er verkocht zullen gaan worden
pi_66708847
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:08 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

ik bazel helemaal niks. Dat is gewoon zo. De inkomsten van Het Legioen zouden direct bestemd zijn voor het eerste elftal. Dat is een feit, dat is althans wat ze hebben gezegd met dat geld te gaan doen. En dat doen ze dus niet....

En waarom denk je dat er te weinig seizoenskaarten zijn verkocht, de verkoop moet nog beginnen, als het goed is heb jj net zoals duizenden anderen vandaag bericht gekregen, dus ze hebben nog geen idee hoeveel er verkocht zullen gaan worden
Zoals ik hierboven zeg denk ik dat ze nu al een impuls willen geven om nieuwe seizoenskaarten te verkopen.

En van dat eerste elftal wist ik niks af, dus zou best is kunnen kloppen.
  woensdag 4 maart 2009 @ 22:11:05 #217
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_66708849
Pff, hoe is het toch mogelijk dat Feyenoord zoveel financiële problemen heeft. Knap staaltje wanbeleid zeg, was Jorien er nog maar . Toen zat Feyenoord niet financieel aan de grond.
2000 light years from home
pi_66708959
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:10 schreef Rots het volgende:

[..]

Zoals ik hierboven zeg denk ik dat ze nu al een impuls willen geven om nieuwe seizoenskaarten te verkopen.

En van dat eerste elftal wist ik niks af, dus zou best is kunnen kloppen.
als je er nou ergens niks vanaf weet begin dan ook niet gelijk te stamelen dat er iemand aan het bazelen is....
pi_66709066
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:11 schreef Merkie het volgende:
Pff, hoe is het toch mogelijk dat Feyenoord zoveel financiële problemen heeft. Knap staaltje wanbeleid zeg, was Jorien er nog maar . Toen zat Feyenoord niet financieel aan de grond.
wel vlak voordat hij kwam, nu zitten we dus weer in hetzelfde schuitje en is het niet de GKL, maar een groep investeerders die ons komt redden.
pi_66709164
Als je denkt dat bedrijven graag gelinkt willen worden aan sportclubs die elk jaar weer internationaal slecht in het nieuws komen dan begrijp je er niks van. Feyenoord is geen topclub meer en internationaal gezien lopen ze qua supporters flink achter op PSV en Ajax en waarschijnlijk binnenkort ook AZ en who knows, misschien zelfs Twente. Dankzij al die rellen heeft Feyenoord gewoon een slechte naam en is het een slecht product voor veel sponsoren. Ajax daar in tegen heeft het een stuk beter, en dat zie je dan ook aan de nieuwe deal met Aegon.

Echt, als dat hele voorval in Nancy niet was gebeurd en alle shit daarna (tegen de Polen bijv?) kon de huidige situatie echt wel drastisch anders zijn. Maar blijkbaar zijn sommige mensen zo volhardend in hun onwetendheid dat dat er niet in wil.
  woensdag 4 maart 2009 @ 22:19:42 #221
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66709214
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:11 schreef Merkie het volgende:
Nee, totaal niet.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_66709219
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:18 schreef Hamilcar het volgende:
Als je denkt dat bedrijven graag gelinkt willen worden aan sportclubs die elk jaar weer internationaal slecht in het nieuws komen dan begrijp je er niks van. Feyenoord is geen topclub meer en internationaal gezien lopen ze qua supporters flink achter op PSV en Ajax en waarschijnlijk binnenkort ook AZ en who knows, misschien zelfs Twente. Dankzij al die rellen heeft Feyenoord gewoon een slechte naam en is het een slecht product voor veel sponsoren. Ajax daar in tegen heeft het een stuk beter, en dat zie je dan ook aan de nieuwe deal met Aegon.

Echt, als dat hele voorval in Nancy niet was gebeurd en alle shit daarna (tegen de Polen bijv?) kon de huidige situatie echt wel drastisch anders zijn. Maar blijkbaar zijn sommige mensen zo volhardend in hun onwetendheid dat dat er niet in wil.
Rellen horen nou eenmaal bij voetbal
  woensdag 4 maart 2009 @ 22:21:09 #223
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66709288
quote:

*proest*

Was dat in Nancy niet gebeurd, dan waren we kampioen geworden. Twee seizoen achtereen. Zeker weten hoor.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 4 maart 2009 @ 22:22:11 #224
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_66709331
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Rellen horen nou eenmaal bij voetbal
Pffff.

Als je een IQ van 70 hebt misschien.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_66709338
quote:

ik denk er toch echt anders over ja. Feyenoord is een mega merk, nog steeds en zal het ook altijd blijven. Commerciel gezien altijd een verstandige keuze. Relletjes of niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')