quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Die waren in Huize maas toch? Ben je heengeweest?quote:
Superdudequote:Op maandag 2 maart 2009 21:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Partyflock? Ik ben geen cokesnuivende hardcore luisterende gabbert
HOU JE TOETSENBORD VIEZE RELLERT!quote:Op maandag 2 maart 2009 21:41 schreef jordeeeh het volgende:
Wat ik net nog wilde zeggen:
LastFM is voor kutpaupers.
Ga lekker verder met het invullen van je CU2 vragenlijstje proleetquote:Op maandag 2 maart 2009 21:41 schreef jordeeeh het volgende:
Dat ben ik, je tweelingbroer.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:40 schreef Florian_ het volgende:
Hm, vaag. Die mathijsf (met één T ipv 2) heeft precies dezelfde muzieksmaak als ik
quote:
Wutquote:Op maandag 2 maart 2009 21:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ga lekker verder met het invullen van je CU2 vragenlijstje proleet!
Ik wilde het ook hebben, want daar kon je heel handig via anderen nieuwe muziek in je genre vinden dacht ik. Maar ik vind de site te moeilijk en heb geen zin om het onder de knie te krijgenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:41 schreef jordeeeh het volgende:
Nou, 23 naamtopics in de [HOMO] reeks, tof manquote:Op maandag 2 maart 2009 21:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik voel me superieur door al die naamtopics.
Ik wil ook een grotere iPiemol.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik voel me superieur door al die naamtopics.
BWHEHEHE Bp IS TE DOM VOOR LAST.FM!quote:Op maandag 2 maart 2009 21:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik wilde het ook hebben, want daar kon je heel handig via anderen nieuwe muziek in je genre vinden dacht ik. Maar ik vind de site te moeilijk en heb geen zin om het onder de knie te krijgen![]()
Ohja deze:
[ afbeelding ]
Heb ik 23 naamtopics in de KLB-SC?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou, 23 naamtopics in de [HOMO] reeks, tof man
Hij mocht wel wat gebruiksvriendelijker, ja..quote:Op maandag 2 maart 2009 21:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik wilde het ook hebben, want daar kon je heel handig via anderen nieuwe muziek in je genre vinden dacht ik. Maar ik vind de site te moeilijk en heb geen zin om het onder de knie te krijgen![]()
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Partyflock? Ik ben geen cokesnuivende hardcore luisterende gabbert
Heul niet, dat is voor muziekliefhebbers. Kutpaupers hebben hyves.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:41 schreef jordeeeh het volgende:
4EBEquote:Op maandag 2 maart 2009 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij mocht wel wat gebruiksvriendelijker, ja..
Jazz, en dan wil je hiphop hebbenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:46 schreef reetveter het volgende:
Jazz send mij eens even puicke hiphop.
Hey Hiphop, stuur mij eens puicke Jazz.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jazz, en dan wil je hiphop hebben
JazzIk heb nu John Coltrane aanstaan
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
IK WILDE HEM NIET MAKEN HE, DIE WAS MIJ TE MAKKELIJKquote:Op maandag 2 maart 2009 21:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Darioquote:
Deze had ik kunnen verwachtenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nas is ook een meisje.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Nas is een rappert!!!11!!1!! ik heb er een cd van
Mensen die per se geen hyves willen hebben eigenlijk gewoon geen vrienden. En ja, met 20 Hyves vriendjes staat het ook zo dom hequote:Op maandag 2 maart 2009 21:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heul niet, dat is voor muziekliefhebbers. Kutpaupers hebben hyves.
Contradictie in terminus.quote:
Ik stuur Joey dus even veel jazzy hiphopbeats waar dus veel Jazzinvloeden inzittenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hyves is gewoon stom. Als ik contact wil hebben met vrienden bel ik ze wel.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mensen die per se geen hyves willen hebben eigenlijk gewoon geen vrienden. En ja, met 20 Hyves vriendjes staat het ook zo dom he
Ja, dat is het quoten waard!quote:
Wie is Joey?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik stuur Joey dus even veel jazzy hiphopbeats waar dus veel Jazzinvloeden inzitten
Nou geef je zelf toe dat het vooral (of beter gezegd alleen maar) om het aantal "vrienden" gaat. Virtuele opschepperij. Een beetje de hele dag achter de computer krabbelen en mensen toevoegen die je toevallig een keer met uitgaan gezien hebt.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mensen die per se geen hyves willen hebben eigenlijk gewoon geen vrienden. En ja, met 20 Hyves vriendjes staat het ook zo dom he
Stuur mij NAS!!@!@!@!quote:Op maandag 2 maart 2009 21:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik stuur Joey dus even veel jazzy hiphopbeats waar dus veel Jazzinvloeden inzitten
Hoe vetquote:Op maandag 2 maart 2009 21:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nou geef je zelf toe dat het vooral (of beter gezegd alleen maar) om het aantal "vrienden" gaat. Virtuele opschepperij. Een beetje de hele dag achter de computer krabbelen en mensen toevoegen die je toevallig een keer met uitgaan gezien hebt.
Oh neuh valt wel mee (mja bij bij dan, bij velen niet neequote:Op maandag 2 maart 2009 21:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nou geef je zelf toe dat het vooral (of beter gezegd alleen maar) om het aantal "vrienden" gaat. Virtuele opschepperij. Een beetje de hele dag achter de computer krabbelen en mensen toevoegen die je toevallig een keer met uitgaan gezien hebt.
nas.rarquote:Op maandag 2 maart 2009 21:54 schreef behangplakker het volgende:
Hoe zet ik veel muziek in een zipje en upload ik het?
Mijn volgende mannetjescavia gaat ook zo hetenquote:
Slik dat pilletje eens dan.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:56 schreef reetveter het volgende:
kankerinternet kanker kanker kankerzooiWord helemaal lijp
Oja, wie helpt jazz even een zipje te maken.
Sorry ben net bezig wolvendagen te unzippen.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:56 schreef reetveter het volgende:
Het is Fok!quote:Op maandag 2 maart 2009 21:56 schreef reetveter het volgende:
Ze schijnt een geniaal album te hebben vol met foto'squote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn volgende mannetjescavia gaat ook zo heten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Een ervaren rot als jij doet dat in een seconde. Help mij dan eensquote:Op maandag 2 maart 2009 21:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry ben net bezig wolvendagen te unzippen.
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:57 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hoe, KingOfPop?Best wel orginele naam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke momenten bij de dierenarts: "hoe heet ie?"
King of Pop
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nou je selecteert gewoon alle bestanden en doet dan rechtermuisklik en dan iets van "Verzenden naar.." --> "Gecomprimeerde map"quote:Op maandag 2 maart 2009 21:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Een ervaren rot als jij doet dat in een seconde. Help mij dan eens
Hihiiiiii, i'm the kingofpopquote:Op maandag 2 maart 2009 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Best wel orginele naam.
Leuke momenten bij de dierenarts: "hoe heet ie?"
King of Pop
Ben je al in VS?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou je selecteert gewoon alle bestanden en doet dan rechtermuisklik en dan iets van "Verzenden naar.." --> "Gecomprimeerde map"
Ben alleen niet thuis in de Nederlandse Windhoos dus geen idee of dat de juiste benamingen zijn. Daarna upload je het gewoon naar rapidshare oid.
NL of de nieuwe uit Amerika? Die is goed.quote:
Sexxxxyyyyyquote:
Ik koop altijd die dvd's gewoon. Ben nu bezig met het 4e seizoenquote:Op maandag 2 maart 2009 22:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
NL of de nieuwe uit Amerika? Die is goed.
Nee? Hoezo? Dat gaat niet door. Gezien de economische crisis kunnen we het niet riskeren daar iets op te gaan bouwen en dat ze dan ineens ontslagen word. Wel een goeie pwnd actie, maar daar hebben we ff geen zin in.quote:
Jij zegt hetquote:
Oh. Het nieuwe seizoen is erg goed, kan ik je nu al zeggen. Wel erg verwarrend af en toe, maar juist daarom erg goed.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik koop altijd die dvd's gewoon. Ben nu bezig met het 4e seizoen
Dat ben ik al.quote:
Naah.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:00 schreef NoelGallagher het volgende:
KoP is de tofste sc user.
Kut, verkeerde account.quote:
Dan moet het wel waar zijn!quote:Op maandag 2 maart 2009 22:04 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb het van andeen horen zeggen, vandaar.
Ohja, dat wist ik eigenlijk wel maar was ik vergetenquote:Op maandag 2 maart 2009 22:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee? Hoezo? Dat gaat niet door. Gezien de economische crisis kunnen we het niet riskeren daar iets op te gaan bouwen en dat ze dan ineens ontslagen word. Wel een goeie pwnd actie, maar daar hebben we ff geen zin in.
Nee, 50.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:06 schreef behangplakker het volgende:
Joey, 25 nummers genoeg?
[..]
Ohja, dat wist ik eigenlijk wel maar was ik vergeten
cent?quote:
Maar net niet zo tof als ikke.quote:
Stel je voor...quote:Op maandag 2 maart 2009 22:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, ik ga dat niet van mezelf zeggen, kom nou.,.
Ja, dat nog wel ja.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stel je voor...
Grootheidswaanzin noemen we dat.
Volgens mij is het je gelukt om foto's op internet te plaatsen.
Je internet -skillz gaan erop vooruit.quote:
Joah waithut, maar ja care, dikke computern00b dat ik benquote:Op maandag 2 maart 2009 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je internet -skillz gaan erop vooruit.
Jawat? Is nog geen lapo tijd hoor.quote:
Wel knap dat je een fok-account hebt enzo...quote:Op maandag 2 maart 2009 22:12 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Joah waithut, maar ja care, dikke computern00b dat ik ben
Ja, Heroinjunkquote:
Vink zelf ook welquote:Op maandag 2 maart 2009 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel knapt dat je een fok-account hebt enzo...
Hoax, er zijn geen vrouwen op fok.quote:
Uitvinding he.quote:
Nou sorry hoor, spreek voor jezelf. Ik ben 100% vrouw!quote:Op maandag 2 maart 2009 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoax, er zijn geen vrouwen op fok.
Meerdere zelfsquote:Op maandag 2 maart 2009 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uitvinding he.
En nog een fotoboek ook...
Dat zegt Kelly ook.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, spreek voor jezelf. Ik ben 100% vrouw!
was jij nu ook hard_gay?quote:
I know (what you did with the fobo's).quote:
Zie mijn fobo, ik ben gewoon vrouw hoor.quote:
Nee mehn, anders was ik allang gepakt door remlof, die gast heeft zoveel posts gemaakt op het forum.quote:
Nee, dat was iemand anders.quote:
Wees er maar trots opquote:Op maandag 2 maart 2009 22:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zie mijn fobo, ik ben gewoon vrouw hoor.
http://fotoboek.fok.nl/calientequote:Op maandag 2 maart 2009 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
I know (what you did with the fobo's).
quote:
Ja hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 22:20 schreef behangplakker het volgende:
Oke, Bobby toen ik die gecomprimeerde map enzulks deed kwam er opeeens een .rar ofzoiets en dat ben ik nu aan het uploaden op rapidshare. Is dat goed?
Ja, nu ben je gekwetst he?quote:
Mooi, heb ik ook eens een keer iets geuploadquote:
He man, vergeet mij niet he, ik neem Tea welquote:Op maandag 2 maart 2009 22:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb zaterdag een date met Sascha en Tea.
Ga ik mee? Ik neem al aan van wel...quote:Op maandag 2 maart 2009 22:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb zaterdag een date met Sascha en Tea.
Ik gekquote:Op maandag 2 maart 2009 22:26 schreef BobbyB het volgende:
En wie was Santos_ dan? Die heeft ook in mijn fobo gebaggerd
Ik ook niet. Okee, wolvendagen niet meegeteld dan.quote:
Mazzel, dan ga ik ookquote:Op maandag 2 maart 2009 22:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Elke keer als iemand 'mazzel' zegt moet ik lachenKankerwoord
!
Beter dan toedels.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Elke keer als iemand 'mazzel' zegt moet ik lachenKankerwoord
!
True, toedels is echt een pauperwoordquote:
quote:
Ja nu ben ik ineens de bron van alle kwaadquote:
Ik dacht al, waar had ik het van...quote:
De as van het kwaad, kijkt maar uit, america is comingquote:Op maandag 2 maart 2009 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja nu ben ik ineens de bron van alle kwaad_!
Btw, ik zeg dat nooit...
Dat schreeuwt ze wel lelijkquote:
*Rent hard weg.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:48 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
De as van het kwaad, kijkt maar uit, america is coming
Leuk altijd om te zien dat mensen op de middelbare school komen en dan in de 2e klas ofzo. Ze horen het woord en nemen het klakkeloos over alsof het niks isquote:
Ook al ren je nog zo snel, mijn gas achterhaalt jou wel.quote:
Jij ook dus?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Leuk altijd om te zien dat mensen op de middelbare school komen en dan in de 2e klas ofzo. Ze horen het woord en nemen het klakkeloos over alsof het niks isAl die paupertjes met nikejasjes etc. toedelsszsszzszszszs
![]()
![]()
Mosterdgas?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ook al ren je nog zo snel, mijn gas achterhaalt jou wel.
Wat jij wilt !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op maandag 2 maart 2009 22:52 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wat jij wilt !Welk ander gas bedoel jij dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil ik het weten?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Zuurstof.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welk ander gas bedoel jij dan?
Wil ik het weten?
Is het ook.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:07 schreef NoelGallagher het volgende:
waarom vindt iedereen Paultjuuuh tof, ik vind het een kankerkneus
Hij Fok!t een week met een Ajax-UIquote:Op maandag 2 maart 2009 23:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zag terminator nooit hier.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:12 schreef IQM het volgende:
Het zal mij allemaal aan m'n mooie aars jeuken, maar: Modwissel op KLB, tot ziens termie, welkom swarma!
Wie is swarmahoer?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:12 schreef IQM het volgende:
Het zal mij allemaal aan m'n mooie aars jeuken, maar: Modwissel op KLB, tot ziens termie, welkom swarma!
Jim Breuer? En hij is op 90%quote:Op maandag 2 maart 2009 23:20 schreef reetveter het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/170561/eb4a0007/alcohol.html
Jazz schiet eens op met die zip
Ik keek het ook, nu The Simpsonsquote:Op maandag 2 maart 2009 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als je links kijkt, zie je rechts niets.
Hihiquote:Op maandag 2 maart 2009 23:26 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik keek het ook, nu The Simpsons
Hij is ook niet grappig.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Whyquote:
Wat een pauper.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:34 schreef reetveter het volgende:
somebody zegt:
hahaha ja maar ikga als ik 18 ben van schoo lpleitos
Joey zegt:
Wat doe je nu dan
somebody zegt:
ook gwn nog pro . maar eh jaa ik ga wss voor verpleegkundige leren heel misschien....
somebody zegt:
als ik dat ken en ik wrodt dat knttrs veel geld joh
Was jij niet tot pasen?quote:
quote:somebody zegt:
kan je tenminte meer kope enzoow
Wat heb je moeten doen om gratie te krijgenquote:
waarom geloof ik je niet?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:45 schreef reetveter het volgende:
Joey zegt:
Maar dan kan ej altijd nog verpleegkundige doen jaaaa.
somebody zegt:
jaa daarom
Joey zegt:
Bakken met geld verdienen.
somebodyzegt:
hahha is fijn hoor geld te hebbe egt
Joey zegt:
Ah, je weet er alles van?
somebodyzegt:
jaaw
somebody zegt:
kan je tenminte meer kope enzoow
somebody zegt:
egt
Joey zegt:
Jaa, en kan je de ramen decoreren in plaats van dat rode licht.
somebody zegt:
hoesoow?
Niet klonen en goed onderbouwde bezwaarschriften indienen.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat heb je moeten doen om gratie te krijgen
Eens.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
Jezus, wat was ik irritant in de tijd voor mijn ban zeg!
De tijd ná je ban anders ook..quote:Op maandag 2 maart 2009 23:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
Jezus, wat was ik irritant in de tijd voor mijn ban zeg!
houdoequote:
quote:
maar je bent toch al vrij ?quote:
kanker, dan kom ik in kaste 1.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Kaste-verhogende post van hem inderdaad.
Pfffquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:00 schreef NoelGallagher het volgende:
emimich, tieten van je zusje of gtfo
wanneer komt emimich nou uit de kastquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:02 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
wanneer komt emimich nou uit de kast
waarom heeft ie dan een bal met kwijl in zijn bek....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:03 schreef IQM het volgende:
wolvendagen faalde net, want zij denkt dat deze smileyeen vieze viespeuk is met een ball gag in zijn mond. Zij weet niet dat dat rode de mond is en dat blauwe de kwijlstroompjes moet voorstellen. FAIL!!!
quote:
Joah de verwarming mag wel wat hoger in de bankantine.quote:
Ze denkt dat dat blauwe de touwtjes zijn ofzo.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
waarom heeft ie dan een bal met kwijl in zijn bek....![]()
Je kunt ook met zn allen tegen elkaar kruipenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:05 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Joah de verwarming mag wel wat hoger in de bankantine.
Emimich zeker??, die zat sowieso al alleen in een hoekje.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
Je kunt ook met zn allen tegen elkaar kruipen
wel uitkijken dat je zeepje niet valt dan
Niet in de kast?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:08 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Emimich zeker??, die zat sowieso al alleen in een hoekje.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:03 schreef IQM het volgende:
wolvendagen faalde net, want zij denkt dat deze smileyeen vieze viespeuk is met een ball gag in zijn mond. Zij weet niet dat dat rode de mond is en dat blauwe de kwijlstroompjes moet voorstellen. FAIL!!!
daar was ie al uitgekomenquote:
En bedankt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die mij serieus nemen op fok
Hey maar KOP, als wij ooit samen in de bankantine belanden, dan mag ik toch wel tegen je aankruipen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:10 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die was voor zijn veiligheid al weg gehaald.
Omdat jij wél mijn naam goed spelt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:12 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hey maar KOP, als wij ooit samen in de bankantine belanden, dan mag ik toch wel tegen je aankruipen?
Eh ja, ik moest huil-lachen.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:59 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
JA GODVER HIJ HEEFT TOCH GELIJK OF NIET !
toen jij gebanned was, wehehehquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:13 schreef Emimich het volgende:
Wanneer is het strafbankje eigenlijk verdwenen?
Omdat jij me al 100keer een pm verstuurde dat ik het fout zei jaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Omdat jij wél mijn naam goed spelt.
Ja sommigen willen maar niet leren.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:14 schreef Devvie het volgende:
[..]
Omdat jij me al 100keer een pm verstuurde dat ik het fout zei ja
True.quote:
Houdt ie zo schroefjes over omdat hij hem bij IKEA kochtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:15 schreef Acinonyx het volgende:
heey Emimich, wanneer ga je nou eens een nieuwe kaste bouwen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke pics?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:14 schreef Emimich het volgende:
NoelGallagher, helaas kan ik nog niet PM'en maar die pics komen eraan!
Zelfkennis is een groot goed.quote:
hij blijft het bestequote:
*Tv weer uitzet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |