Dat is enkel jouw mening.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:27 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat is enkel jouw mening, genoeg boeken die zwaar onderdoen.
oh? noem eens 3 films die beter zijn dan de betreffende boeken dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:27 schreef MASD het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:27 schreef MASD het volgende:
[..]
harry potter, lord of the rings, ciske de rat.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
oh? noem eens 3 films die beter zijn dan de betreffende boeken dan?
harry potter, lord of the rings, ciske de rat.quote:
Als we zo'n winkel hier hadden zou ik daar niet weg te slaan zijn.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:27 schreef FunkyHomosapien het volgende:
deze mensen gaan in de middagpauze naar een coffee&book winkel waar ze onder het genot van een latté boeken bespreken met andere quasi-intellectuelen.
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
harry potter, lord of the rings, ciske de rat.
dat vind ik, nu jij.
Dat dus. Topic over. Slotje?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:34 schreef Uro het volgende:
Het boek is altijd beter!
Waarom? Omdat een boek veel meer ruimte houdt voor de eigen invulling (ergo fantasie.) Daarom is de beleving van een verhaal in een boek heel anders dan in een film. Waarom zouden anders zoveel mensen nog steeds boeken lezen, terwijl het achterhaalt is...?
dan moet je naar breda komenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:35 schreef sinadO het volgende:
[..]
Als we zo'n winkel hier hadden zou ik daar niet weg te slaan zijn.
A Clockwork Orange, Forrest Gump, The Shawshank Redemption. Zo goed?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
oh? noem eens 3 films die beter zijn dan de betreffende boeken dan?
Erg goede films, maar ik vond de boeken toch beter.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:36 schreef MASD het volgende:
[..]
A Clockwork Orange, Forrest Gump, The Shawshank Redemption. Zo goed?
is ook zo lullig als je naar LotR1 gaat en dan 6 uur moet wachten voor je naar de plee mag in de 12 uur durende filmquote:Op maandag 2 maart 2009 21:35 schreef iCor het volgende:
Harry Potter en LotR boeken zijn zeker wel beter dan de films. Er wordt enorm veel weggelaten..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |