Vind je? Ik vind Bob er intens tevreden en trots uitzien!quote:Op maandag 2 maart 2009 20:37 schreef Isdatzo het volgende:
Hij ziet er wel zielig uit op die laatste foto's though,
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind Bob er intens tevreden en trots uitzien!
HiHaaaa
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:53 schreef Noek het volgende:
NEEEEEE!!!!!!
*in shock
Ik begreep er ook allemaal geen fuck van, van je eerste berichtje.
Nou, ik ben gewoon ontroerd.![]()
Hara en broer, ben zo blij voor jullie!![]()
I know how you feel jaquote:Op maandag 2 maart 2009 21:41 schreef Ole het volgende:
![]()
![]()
![]()
mijn grote vriend was 2 weken geleden ook kwijt... gelukkig na 2 dagen alweer terug, zat mijnheer op sjiek op de gracht(hij was op vreemde wijze aan de voorkant op straat gekomen
)
Fijn voor je! Ik was na die 2 dagen al helemaal gek.
Go Bob!!!
briefjes opgehangen en rondgebracht, met foto.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
I know how you feel jaWat een geluk dat je hem zo snel weer terug had zeg, dit was echt niet leuk meer
Wji hadden nu het geluk dat een vriendin van haar hen erop wees dat ze even op Amivedi moest kijken. Zij wist niet wat ze ermee aan moest, hebben niets met katten. Maar ik vrees dat ze hem anders wel hadden gehouden misschien omdat die kinderen helemaal verliefd op hem waren.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:47 schreef Ole het volgende:
[..]
briefjes opgehangen en rondgebracht, met foto.
De mensen bij wie hij in huis was hadden de dierenambulance gebeld, maar die wilden niks doenHadden in elk geval kunnen verwijzen naar Amivedi.
Ze waren ook al met hem langs de DA geweest om te kijken of ie gechipt was.Dat was ie dus niet...
Ga ik toch maar doen.
Gelukkig zijn Bob en Japie weer veilig thuis
bel je gelukkig met goed nieuws!quote:Op maandag 2 maart 2009 21:58 schreef Harajuku. het volgende:
Moet niet vergeten om morgen de ads van 100 sites te halen en alle asiels en amivedi bellen enzo![]()
Stom is dat hè, lopen ze zelf weg maar zo gauw als ze terug zijn lopen ze te slijmenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:59 schreef Ole het volgende:
nou ik heb 2 slapeloze nachten gehad...
Maar sinds ie terug is is ie niet meer bij me weg te slaan! Hij zit nu midden op mijn buro bijvoorbeeld "D
Whut! Ik dacht dat ik je wel een PM gestuurd had hoor?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:04 schreef shmoopy het volgende:
Ja, 26 pm's dat ie zielig weg is, maar niet effe een pm dat ie er weer is, múts!
Hij is teruuuug!
Dat homobandje is een passende straf voor z'n rotstreek trouwens, goeie actie.
Bepaalde code, die kunnen ze in de database intikken en dan zien ze de eigenaar met de benodigde gegevens inderdaadquote:Op maandag 2 maart 2009 22:13 schreef wonderer het volgende:
Gaaf
Hoe gaat dat nou met zo'n chip? Staan daar je adresgegevens in zodat als ie gevonden wordt met een scanner zo de eigenaar kan worden opgespoord of zo?
t Is een kruising Maine Coon maar met het Coon uiterlijk. De zuivere van mn tante is ook wel wat groter, maar Bob is echt geen kleintje hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 22:12 schreef rene90 het volgende:
Mooi te horen dat hij weer gevonden is![]()
Voor een Maine Coon kat is Bob nog redelijk klein toch? Mijn broer heeft ook twee maine coon katten (vrouwtjes) alleen die zijn nog redelijk jong. Erg mooie beesten, alleen wel ontiegelijk duur (me broer betaalde 450 voor de 1, 550 voor de ander).
Chip wordt in de nek geschoten, dan schrijven ze dat nummer op met je gegevens, en dat versturen ze dan naar de database. Als dat allemaal op orde is krijg je bericht en dan staat de chip op jouw naamquote:Op maandag 2 maart 2009 22:13 schreef wonderer het volgende:
Gaaf
Hoe gaat dat nou met zo'n chip? Staan daar je adresgegevens in zodat als ie gevonden wordt met een scanner zo de eigenaar kan worden opgespoord of zo?
Close up:quote:Op maandag 2 maart 2009 22:13 schreef krioro het volgende:
Een stoere vent kan best bloemetjes hebben [ afbeelding ]
Mooi beest inderdaad. Die staart is ook echt enorm, die van me broer ook. Fototje van die van me broer toen ze nog wat jonger waren:quote:Op maandag 2 maart 2009 22:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
t Is een kruising Maine Coon maar met het Coon uiterlijk. De zuivere van mn tante is ook wel wat groter, maar Bob is echt geen kleintje hoorWacht maar tot ie zn vacht terug heeft
Ace van tante:
[ afbeelding ]
Wat een prachtbeest hè
[..]
Zo een safety klikker moet toch juist losgaan dan? Is toch een soort veiligheid dat ze zich niet kunnen ophangen?quote:
Ik vind die lange dikke staarten juist zo leukquote:Op maandag 2 maart 2009 22:37 schreef rene90 het volgende:
[..]
Mooi beest inderdaad. Die staart is ook echt enorm, die van me broer ook. Fototje van die van me broer toen ze nog wat jonger waren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Zo een safety klikker moet toch juist losgaan dan? Is toch een soort veiligheid dat ze zich niet kunnen ophangen?
Ik geloof dat ik tijdens vermist site zoektocht wel zo'n site tegenkwam, maar weet niet meer hoe het heettequote:Op maandag 2 maart 2009 23:00 schreef Mama_Mia het volgende:
Echt geweldig om te horen dat het allemaal toch goed is gekomen
![]()
Offtopic: Is er trouwens een plek waar je zelf op internet chipgegevens kan invoeren? Mijn kat is bij redcat gechipt, zou mail krijgen maar heb dit nooit gehad ._.
Heb je misschien iets aan deze site.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:00 schreef Mama_Mia het volgende:Echt geweldig om te horen dat het allemaal toch goed is gekomen
![]()
Offtopic: Is er trouwens een plek waar je zelf op internet chipgegevens kan invoeren? Mijn kat is bij redcat gechipt, zou mail krijgen maar heb dit nooit gehad ._.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 06:02 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben nog steeds te hyper om te slapen
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:56 schreef vronie het volgende:
[..]
Heb je misschien iets aan deze site.
http://www.chipnummer.nl/
Nep Bob.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:10 schreef Harajuku. het volgende:
En die nep Bob in Friesland is, doordat zij hem voor ons in huis namen, naar de dierenarts gebracht waar bleek dat hij een chip had en die zit nu dus ook eindelijk weer lekker thuis. Dat was 77km heen en 77km terug wel waard![]()
Ik dacht dat hij schurft had, maar hij bleek onder de vlooien te zitten
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:18 schreef Ole het volgende:
Ik denk dat ik deze ga kopen
[ afbeelding ]
En, ik hoop het. Maar ik ben ook een beetje confused, op Amivedi zie je bijvoorbeeld staan bij gevonden dieren dat ze gechipt zijn. Nou, tof! Zoek de gegevens van de eigenaar dan op ipv ze op de site te zettenquote:Op woensdag 4 maart 2009 04:19 schreef Sheriam het volgende:
Goed zeg, dat Bob thuis is -en die andere kat ook. Mijn poes is ook gechip't, en zelfs Zeerox die normaliter niet verder dan de achtertuin ging had een chip, want de meeste poezen raken juist kwijt als 't niet 'normaliter' is; een hond er achter aan, vuurwerk, brand... je weet 't nooit. Chippen is zo de moeite waard!
Hm, dat snap ik ook niet. Misschien dat mensen verhuisd zijn en geen adreswijziging hebben doorgegeven aan de centrale? Of zou er soms toch ook aflees-foutjes voorkomen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:46 schreef Harajuku. het volgende:
En, ik hoop het. Maar ik ben ook een beetje confused, op Amivedi zie je bijvoorbeeld staan bij gevonden dieren dat ze gechipt zijn. Nou, tof! Zoek de gegevens van de eigenaar dan op ipv ze op de site te zettenMy simple mind
Of eigenaren menen dat de adresgegevens in de chip staan die de DA in de kat heeft geschoten. En da's dus niet zo. Als baasje moet je na het chippen het ingevulde formulier nog naar de databank sturen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:42 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Hm, dat snap ik ook niet. Misschien dat mensen verhuisd zijn en geen adreswijziging hebben doorgegeven aan de centrale? Of zou er soms toch ook aflees-foutjes voorkomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |