quote:Op dinsdag 3 maart 2009 06:02 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben nog steeds te hyper om te slapen
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:56 schreef vronie het volgende:
[..]
Heb je misschien iets aan deze site.
http://www.chipnummer.nl/
Nep Bob.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:10 schreef Harajuku. het volgende:
En die nep Bob in Friesland is, doordat zij hem voor ons in huis namen, naar de dierenarts gebracht waar bleek dat hij een chip had en die zit nu dus ook eindelijk weer lekker thuis. Dat was 77km heen en 77km terug wel waard![]()
Ik dacht dat hij schurft had, maar hij bleek onder de vlooien te zitten
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:18 schreef Ole het volgende:
Ik denk dat ik deze ga kopen
[ afbeelding ]
En, ik hoop het. Maar ik ben ook een beetje confused, op Amivedi zie je bijvoorbeeld staan bij gevonden dieren dat ze gechipt zijn. Nou, tof! Zoek de gegevens van de eigenaar dan op ipv ze op de site te zettenquote:Op woensdag 4 maart 2009 04:19 schreef Sheriam het volgende:
Goed zeg, dat Bob thuis is -en die andere kat ook. Mijn poes is ook gechip't, en zelfs Zeerox die normaliter niet verder dan de achtertuin ging had een chip, want de meeste poezen raken juist kwijt als 't niet 'normaliter' is; een hond er achter aan, vuurwerk, brand... je weet 't nooit. Chippen is zo de moeite waard!
Hm, dat snap ik ook niet. Misschien dat mensen verhuisd zijn en geen adreswijziging hebben doorgegeven aan de centrale? Of zou er soms toch ook aflees-foutjes voorkomen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:46 schreef Harajuku. het volgende:
En, ik hoop het. Maar ik ben ook een beetje confused, op Amivedi zie je bijvoorbeeld staan bij gevonden dieren dat ze gechipt zijn. Nou, tof! Zoek de gegevens van de eigenaar dan op ipv ze op de site te zettenMy simple mind
Of eigenaren menen dat de adresgegevens in de chip staan die de DA in de kat heeft geschoten. En da's dus niet zo. Als baasje moet je na het chippen het ingevulde formulier nog naar de databank sturen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:42 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Hm, dat snap ik ook niet. Misschien dat mensen verhuisd zijn en geen adreswijziging hebben doorgegeven aan de centrale? Of zou er soms toch ook aflees-foutjes voorkomen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |