FOK!Stok door NL-spel #83: ALWEER ONDERWEG!quote:Op maandag 2 maart 2009 19:49 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had zo een ingeving
ik stuur een envelop naar iemand met iets erin dat haalt diegene er weer uit en diegene stuurt hem dan weer door naar iemand anders uit dit topic die hem wil met iets van hem erin en zo gaat het maar door met dezelfde envelop ?
Ja, zoiets, je kan er altijd na 10 keer weer een paar afscheurenquote:Op maandag 2 maart 2009 19:50 schreef IQM het volgende:
En iedere keer weer een stickertje over het vorige adresstickertje?
En dat ding zal na verloop van tijd volstaan met postzegels.
Ja, daarom kreeg ik een ingevingquote:Op maandag 2 maart 2009 19:50 schreef Olep het volgende:
[..]
FOK!Stok door NL-spel #83: ALWEER ONDERWEG!
nee.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:50 schreef Myster_E het volgende:
Je vader werkt bij TNT?
pm...quote:Op maandag 2 maart 2009 19:56 schreef dingdang het volgende:
en jij denkt dat veel users hun adres hier neer gaan zetten?
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan dat ook per email?
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:17 schreef LudoSanders het volgende:
Of of! De FOK!Sok. Dat we een sok door het land sturen en dat iedereen hem een dag moet dragen!!
Dat kan een stuk gorer!quote:Op maandag 2 maart 2009 20:17 schreef LudoSanders het volgende:
Of of! De FOK!Sok. Dat we een sok door het land sturen en dat iedereen hem een dag moet dragen!!
Je bedoelt dat alle mannelijke FOK!ers zich er in af moeten trekken, hè?quote:
Ik zie meer in de FOK!Mok.quote:
met 6,20 verzendkostenquote:
Ja, je moet er wel wat voor over hebben. We kunnen het natuurlijk ook combineren met de FOK!envelop, dat hij in de originele envelop verstuurd moeten worden. Uiteindelijk komen alle users die in het bezit zijn geweest van de mok en envelop samen op de eerstvolgende FOK!Wok.quote:
Wa heb je met je ava gedaanquote:
Hoe moet het dan bij mij afgeleverd worden, zonder mn adres er op?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
Dat kan toch?
schrijf je toch gewoon misstique op de envelop
dan toch niet ...quote:Op maandag 2 maart 2009 22:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hoe moet het dan bij mij afgeleverd worden, zonder mn adres er op?.
Dan heb ik de lapo . . .quote:Op maandag 2 maart 2009 20:17 schreef LudoSanders het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |