Yeah! Had je er ook (veel) paprikapoeder op gedaan?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:38 schreef Ynske het volgende:
Ik heb net die komkommer met huttekase geproefd, maar oh wat is dat lekker
thnx voor de tip!
haha nou ik rijd voornamelijk hier in de stad en dat vind ik ook t moeilijkst. 2 uur rijden lijkt me echt te langquote:Op maandag 2 maart 2009 19:33 schreef huuphuup het volgende:
Ik had altijd 2 uur achter elkaar lesen op een gegeven moment ook 2 keer per week ja. 1 uurtje vond ik echt te kort, dan was ik net dat stomme durp van mn ouders uit en zat k er een beetje in en dan konden we weer terug de volgende ophalen
Trouwens, viel het nog mee Pinq met die eerste keer weer rijden? of was het toch nog wel erg wennen?
jaquote:Op maandag 2 maart 2009 19:39 schreef phluphy het volgende:
[..]
Yeah! Had je er ook (veel) paprikapoeder op gedaan?
Fijn dat het meevielquote:Op maandag 2 maart 2009 19:40 schreef pinquit het volgende:
[..]
haha nou ik rijd voornamelijk hier in de stad en dat vind ik ook t moeilijkst. 2 uur rijden lijkt me echt te lang
2× per week om er toch in te blijven. heb t idee dat ik niet veel verder kom.
het viel natuurlijk reuze meet ging gewoon goed.
mijn instructeur is ook een bep (een man!)quote:Op maandag 2 maart 2009 19:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Fijn dat het meeviel![]()
Ik vond er geen kont aan dat hele lessenen mn instructrice zat alleen maar te tetteren de hele tijd daar had k ook weinig aan, hoewel ze wel erg aardig was verder hoor!
Ging over de pompoenen.quote:Op maandag 2 maart 2009 07:36 schreef elvy het volgende:
Tuurlijk kan dat geen kwaad een zak op de grond leggen, waarom zou het kwaad kunnen?
Haha ja het was wel gezellig altijd in die auto maar ze lulde echt de oren van mn kopquote:Op maandag 2 maart 2009 19:49 schreef pinquit het volgende:
[..]
mijn instructeur is ook een bep (een man!)nieuwste roddels enzo
maar wel ok verder. ska's instructeur daarentegen
daarvan wist ik wat hij in t weekend doet, en die wil je geloof ik niet naast je als je leert rijden
mietje. als hij een helm op heeft denk iedereen ook dat t een vrouwtje is.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:50 schreef skadhd het volgende:
*snuuuiiif*
What ya mean Pinq?
K kwam em tegen op de motorbeurs! En R ook. Jeuj. Hij wilde niet meer met me motor rijden toen k vertelde van roze jas en helm. De losah
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Haha ja het was wel gezellig altijd in die auto maar ze lulde echt de oren van mn kopDenk ook last minute "oehoehoeh hier rechts!!!" ja fijn... haha.
En op de dag van mn examen had ik een les extra geboekt het uur voor ik op moest. In het kader van inkomen. En toen kwam ineens haar vent aanzetten, met een heul andere auto en met de mededeling dat zij ziek was dus dat ik van hem les kreeg![]()
en hij had een iets andere approachheul hard tegen de ramen aantikken als k iets niet goed deed enzo... k zeek al in mn broek van de zenuwen en die vent + nieuwe auto maakten het er niet beter op haha.
quote:
Zenk joe, joe woman of ze soepermen! Ga je nog pm'en over de appeltaart.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:58 schreef Lois het volgende:
Yppy ik ben hartstikke trots op je, goed gedaan joh!!! Sjoe are ee strong woman sjoe!
auwquote:Op maandag 2 maart 2009 19:58 schreef moussy het volgende:
[..]
Die van mij trapte gewoon op de rem als ik iets fout deed, meerdere keren met mn kop tegen het stuur aan gelegen
aaahw kruisje voor mij?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:59 schreef snoopy het volgende:
[..]
![]()
voor huup
[ afbeelding ]
YPPY, wat cool van je
Dan is ie voor mijquote:Op maandag 2 maart 2009 19:58 schreef freecell het volgende:
Snoop? Wat is er met die rechtsonder aan de hand?![]()
Lijkt op Snoop-vitiligo oid
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:13 schreef huuphuup het volgende:
oh Yppy ook fijn is dat haha. Ik had voor mn 18e verjaardag van mn oom van die hysterische gel-nagels gekregen, helemaal geweldig vond ik dat toen, volgende ochtend zou ik lessen. Somehow 's nachts een allergische reactie gekregen op die stomme dingen waardoor ik net een goudvis leek met zon opgezwollen vissenlip en het was onmogelijk sturen met die idioot lange nagels![]()
Dat deed ik ook mijn eerste les, was inderdaad wel fijnquote:Wij gingen de eerste paar lessen op een soort verlaten landweg met veel (flauwe) bochten erin zodat je goed kon wennen met sturen enzo, dat vond ik wel erg fijn
ik ook hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 20:19 schreef innepin het volgende:
[..]Oh dat is vast heel naar geweest huup, maar ik moet er wel om lachen, sorry
[..]
Dat deed ik ook mijn eerste les, was inderdaad wel fijnVerder ging alles best snel.. Ik had een supertoffe instructuur, Flip, 69 jaar oud, maar mooi niet met pensioen want dit was veel gezelliger
![]()
Ik reed ook vaak te hardquote:Op maandag 2 maart 2009 20:22 schreef snoopy het volgende:
Sturen ging de eerste les al als vanzelf dus gingen we meteen de weg op. Ik reed op een gegeven moment zelfs 80 op een 50km weg. Mijn instructeur zei dat het best iets minder hard mocht![]()
Wat superstoer! Helemaal als je zo lang niet bent geweest. Zullen we samen rondjes gaan rijden?quote:Op maandag 2 maart 2009 20:13 schreef snoopy het volgende:
YPPY![]()
Ik ben eindelijk weer aan het rijden geslagen in m'n eentje. Ik durfde niet meer al die jaren maar nu ben ik al een paar keer alleen geweest. Vorige week nog met Morris naar het zwembad. Best knap van mezelf vond ik
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:33 schreef YPPY het volgende:
[..]
Wat superstoer! Helemaal als je zo lang niet bent geweest. Zullen we samen rondjes gaan rijden?
Ik zal maar niet vertellen over de bijzondere verrichtingen die ik allebei verprutste en de ingreep tijdens mijn examen? En de grap dat ik de eerste keer geslaagd ben?Denk dat die examinator gewoon bang was dat hij nog een keer bij me in de auto moest stappen als ik zou zakken.
Ja maar... ik kon echt niet sturen.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:13 schreef huuphuup het volgende:
oh Yppy ook fijn is dat haha. Ik had voor mn 18e verjaardag van mn oom van die hysterische gel-nagels gekregen, helemaal geweldig vond ik dat toen, volgende ochtend zou ik lessen. Somehow 's nachts een allergische reactie gekregen op die stomme dingen waardoor ik net een goudvis leek met zon opgezwollen vissenlip en het was onmogelijk sturen met die idioot lange nagels![]()
Wij gingen de eerste paar lessen op een soort verlaten landweg met veel (flauwe) bochten erin zodat je goed kon wennen met sturen enzo, dat vond ik wel erg fijn
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:33 schreef YPPY het volgende:
[..]
Wat superstoer! Helemaal als je zo lang niet bent geweest. Zullen we samen rondjes gaan rijden?
Dat wisselt dus ook wel. Ik kon na 16 lessen dus pas rondjes op een rotonde rijden.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:15 schreef moussy het volgende:
.. pas toen ik hoorde wat een ander kon na 20 lessen en ik niks bleek te kunnen
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:22 schreef snoopy het volgende:
Sturen ging de eerste les al als vanzelf dus gingen we meteen de weg op. Ik reed op een gegeven moment zelfs 80 op een 50km weg. Mijn instructeur zei dat het best iets minder hard mocht![]()
Dat kan ik dus wel! ik stop op elke parkeerplaats en kijk dan gewoon verder. Geen gevaar voor de omgeving, dus je slaagt wel.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:27 schreef Lois het volgende:
"plan zelf je route naar Volendam zonder Tomtom" eh...ehmm....
Dat gaan ze ook weer afschaffen las ik ergens!quote:Op maandag 2 maart 2009 20:27 schreef Lois het volgende:
Hahaha wat een heerlijke rijlesverhalen. En die gelnagels ook
Ik heb het vast al veeeeel vaker verteld maar ik heb mijn rijbewijs in 10 dagen gehaald. 2 x 2 uur les op een dag en daardoor gingen we door heel noord- en zuidholland. Erg erg leuke tijd was dat, en het examen ging gelukkig ook gelijk goed. Ik hoorde vanmorgen een collega vertellen over haar examen van vanmorgen vroeg, waarbij nu het nieuwe rijden wordt toegepast. Echt niet dat ik nu nog zou slagen"plan zelf je route naar Volendam zonder Tomtom" eh...ehmm....
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
jaaaa Sarah en Grissom toch bij elkaarhow cute!
alleen gestuurd de eerste lessen? k moest alles meteen de eerste les, zelfs de snelweg opquote:Op maandag 2 maart 2009 20:40 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat wisselt dus ook wel. Ik kon na 16 lessen dus pas rondjes op een rotonde rijden.Zonder gas geven of schakelen he, dat kwam pas later.
[..]Ik kreeg altijd op m'n kop dat ik te langzaam ging. Met 10 km/uur over de Oude Binnenweg of de Zwartjanstraat en dan was ik baaaaang.
[..]
Dat kan ik dus wel! ik stop op elke parkeerplaats en kijk dan gewoon verder. Geen gevaar voor de omgeving, dus je slaagt wel.
ik ben de eerste keer alleen in de auto aan het einde van de straat gestopt en terug gekeerd. Heb mn vader opgehaald en hij moest linksaf of rechtsaf zeggenquote:Op maandag 2 maart 2009 20:40 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat gaan ze ook weer afschaffen las ik ergens!
Ik heb mijn rijlessen echt gemist toen ik mijn rijbewijs hadhet was zo leuk en gezellig en kneuterig en vaak meeblèren met de radio, want ook dat hoorde er bij
![]()
Ik ging ook op de snelweg (wel 80 km/uur tussen Rotterdam en Capelle dus), maar ik mocht alleen het stuur vasthouden en dat ging dus al niet goed. De instructeur reed eigenlijk vanaf de bijrijdersstoel. En ik mocht wel helemaal zelfstandig de spiegels afstellen.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
alleen gestuurd de eerste lessen? k moest alles meteen de eerste les, zelfs de snelweg op
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:45 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ik ging ook op de snelweg (wel 80 km/uur tussen Rotterdam en Capelle dus), maar ik mocht alleen het stuur vasthouden en dat ging dus al niet goed. De instructeur reed eigenlijk vanaf de bijrijdersstoel. En ik mocht wel helemaal zelfstandig de spiegels afstellen.
Dit moest ik wel drie keer lezen voor ik het begreepquote:Op maandag 2 maart 2009 20:48 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ben een keer zo geschrokken van een bus die me naderde dat ik de auto richting boom stuurde.. bekophetstuurmoment
ik ook niet hoor.. Maar soms verbaas ik me er nog steeds over dat ik in een auto mag rijdenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:20 schreef huuphuup het volgende:
@Vicky ja ik ook!haha en ik ben er nog steeds zó blij mee, ik zou echt niet meer zonder kunnen.
Ik zit al 2 uur op mijn handjes om niets te zeggen over jouw "rij" lessenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:22 schreef Belana het volgende:
ik denk dat ik maar even niks zeg over rijles... want dan moet lois zo lachen
nou je het zegt!!quote:Op maandag 2 maart 2009 21:28 schreef Lishe het volgende:
Multitasken op de computer. k speur marktplaats af, zoek voorbeelden voor een uitnodiging en lees hier wat bij. (En ik wil dat recept voor komkommer met huttenkase, Ynske heb jij een linkje?)
Lois, ik maak iets op uit dat "rij". Kan dat kloppen?;)
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
Later wel tijdens de les nog een keer op het verkeerde metertje zitten kijken. Ik maar proberen de toerenteller op 50 te krijgen en te houden.Loeien die auto!
![]()
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:26 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik zit al 2 uur op mijn handjes om niets te zeggen over jouw "rij" lessen
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:13 schreef E.T. het volgende:
en hoe vaak moest je tijdens je lessen bij het St.Franciscus de snelweg op richting Capelle?![]()
Zo'n achterlijk korte oprit.. en aan het eind een grote betonnen pilaar, dus geen mogelijkheid om op de vluchtstrook verder te gaan.. Ik moet altijd een beetje grinniken als ik lessers daar zie.. (uit medelijden!) wel vreselijk balen als er een lesser voor me zit daar
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:32 schreef Lois het volgende:
Ja ehm.. hoe zeg ik dat netjes. Belana heeft niet alleen de lesauto ingereden![]()
Wij noemden haar instructeur ook wel 'het pientere pookje"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |