Yeah! Had je er ook (veel) paprikapoeder op gedaan?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:38 schreef Ynske het volgende:
Ik heb net die komkommer met huttekase geproefd, maar oh wat is dat lekker
thnx voor de tip!
haha nou ik rijd voornamelijk hier in de stad en dat vind ik ook t moeilijkst. 2 uur rijden lijkt me echt te langquote:Op maandag 2 maart 2009 19:33 schreef huuphuup het volgende:
Ik had altijd 2 uur achter elkaar lesen op een gegeven moment ook 2 keer per week ja. 1 uurtje vond ik echt te kort, dan was ik net dat stomme durp van mn ouders uit en zat k er een beetje in en dan konden we weer terug de volgende ophalen
Trouwens, viel het nog mee Pinq met die eerste keer weer rijden? of was het toch nog wel erg wennen?
jaquote:Op maandag 2 maart 2009 19:39 schreef phluphy het volgende:
[..]
Yeah! Had je er ook (veel) paprikapoeder op gedaan?
Fijn dat het meevielquote:Op maandag 2 maart 2009 19:40 schreef pinquit het volgende:
[..]
haha nou ik rijd voornamelijk hier in de stad en dat vind ik ook t moeilijkst. 2 uur rijden lijkt me echt te lang
2× per week om er toch in te blijven. heb t idee dat ik niet veel verder kom.
het viel natuurlijk reuze meet ging gewoon goed.
mijn instructeur is ook een bep (een man!)quote:Op maandag 2 maart 2009 19:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Fijn dat het meeviel![]()
Ik vond er geen kont aan dat hele lessenen mn instructrice zat alleen maar te tetteren de hele tijd daar had k ook weinig aan, hoewel ze wel erg aardig was verder hoor!
Ging over de pompoenen.quote:Op maandag 2 maart 2009 07:36 schreef elvy het volgende:
Tuurlijk kan dat geen kwaad een zak op de grond leggen, waarom zou het kwaad kunnen?
Haha ja het was wel gezellig altijd in die auto maar ze lulde echt de oren van mn kopquote:Op maandag 2 maart 2009 19:49 schreef pinquit het volgende:
[..]
mijn instructeur is ook een bep (een man!)nieuwste roddels enzo
maar wel ok verder. ska's instructeur daarentegen
daarvan wist ik wat hij in t weekend doet, en die wil je geloof ik niet naast je als je leert rijden
mietje. als hij een helm op heeft denk iedereen ook dat t een vrouwtje is.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:50 schreef skadhd het volgende:
*snuuuiiif*
What ya mean Pinq?
K kwam em tegen op de motorbeurs! En R ook. Jeuj. Hij wilde niet meer met me motor rijden toen k vertelde van roze jas en helm. De losah
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Haha ja het was wel gezellig altijd in die auto maar ze lulde echt de oren van mn kopDenk ook last minute "oehoehoeh hier rechts!!!" ja fijn... haha.
En op de dag van mn examen had ik een les extra geboekt het uur voor ik op moest. In het kader van inkomen. En toen kwam ineens haar vent aanzetten, met een heul andere auto en met de mededeling dat zij ziek was dus dat ik van hem les kreeg![]()
en hij had een iets andere approachheul hard tegen de ramen aantikken als k iets niet goed deed enzo... k zeek al in mn broek van de zenuwen en die vent + nieuwe auto maakten het er niet beter op haha.
quote:
Zenk joe, joe woman of ze soepermen! Ga je nog pm'en over de appeltaart.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:58 schreef Lois het volgende:
Yppy ik ben hartstikke trots op je, goed gedaan joh!!! Sjoe are ee strong woman sjoe!
auwquote:Op maandag 2 maart 2009 19:58 schreef moussy het volgende:
[..]
Die van mij trapte gewoon op de rem als ik iets fout deed, meerdere keren met mn kop tegen het stuur aan gelegen
aaahw kruisje voor mij?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:59 schreef snoopy het volgende:
[..]
![]()
voor huup
[ afbeelding ]
YPPY, wat cool van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |