quote:Op maandag 2 maart 2009 19:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, ik ook nietIk had verwacht dat onder die spoiler een schaars geklede dame, zonder bloesje, zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al vond ik het al niks voor piles en toch ging ik stiekem kijken..
Staat er dat..![]()
Zo schokkend?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat onder die spoiler een schaars geklede dame, zonder bloesje, zat.
Staat er dat..
viel tegen he? had ik nou ookquote:Op maandag 2 maart 2009 19:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat onder die spoiler een schaars geklede dame, zonder bloesje, zat.
Staat er dat..
quote:
Dat is wel zo netjesquote:
Want anders is het zo moeilijk te vinden? Gewoon het bovenste topic in de index van SES.quote:
dat is standaard jaquote:Op maandag 2 maart 2009 19:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Want anders is het zo moeilijk te vinden? Gewoon het bovenste topic in de index van SES.
Dat wil nog niet zeggen of ik van bloot hou of niet van blousejes, of allebeiquote:Op maandag 2 maart 2009 19:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
bart maakt m!!!en piet ook ongeveer
of in de Nieuwe Topicsquote:Op maandag 2 maart 2009 19:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Want anders is het zo moeilijk te vinden? Gewoon het bovenste topic in de index van SES.
En vervolgens is het zo'n teleurstelling dat ze nooit meer terugkomen.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Zie je, die player is het met me eens![]()
Goeie TT om mensen te lokken trouwens
Nouquote:Op maandag 2 maart 2009 19:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Bij jou moet alles voorgezegd worden he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |