Vanmiddag in ieder geval nog wel.quote:
Sorry man, ik zal het nooit meer doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ga weg uit dit topic, vuile ombouwert!
Zelfkennis is okay, R.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ga weg uit dit topic, vuile ombouwert!
Ik speel ook vooral op een 15" tv ongeveerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:02 schreef Hansch het volgende:
Heb ook mn XboxjeSF4 en GTA4 zijn geniaal
Alleen met een SD TV kun je echt sommige texten niet lezen. Alles is te klein en onduidelijk.
Volgende maand maar een nieuw tvtje kopenIemand nog suggesties qua tv?
Oh dan moet ik nog even wachten, vond het al onwaarschijnlijk snel.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:36 schreef Enchanter het volgende:
[..]
nog geen 2 weken geleden , en ja volgens mij heb ik een nieuwe gekregen
Oeh, vier op een rij! Dat vind ik serieus tofquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de opzet van EA met hun Hasrbo family games XBLA release wel okay. Je download gratis de software en met die software kun je de verschillende bordspellen los downloaden (incl trial). In totaal zijn er 7 games, elk met 10 achievements voor 200 punten.
o.a. Scrabble en 4-op-1-rij zijn aanwezig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enige nadeel is dat de losse games ws 800 punten gaan kosten
Nee, je krijgt hoogstwaarschijnlijk een gereviseerde oude. Dus een gerepareerde van iemand anders met nieuw moederbord en nieuwe dvd-drive, maar zonder HDMI.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:53 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Oh dan moet ik nog even wachten, vond het al onwaarschijnlijk snel.![]()
Als je een nieuwe hebt gekregen dan is het er eentje met lichte voeding en HDMI toch?
Leuk idee idd maar 800 per spel is me te duurquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de opzet van EA met hun Hasrbo family games XBLA release wel okay. Je download gratis de software en met die software kun je de verschillende bordspellen los downloaden (incl trial). In totaal zijn er 7 games, elk met 10 achievements voor 200 punten.
o.a. Scrabble en 4-op-1-rij zijn aanwezig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enige nadeel is dat de losse games ws 800 punten gaan kosten
Dat leek me ook waarschijnlijker, wel jammer.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:10 schreef PP. het volgende:
[..]
Nee, je krijgt hoogstwaarschijnlijk een gereviseerde oude. Dus een gerepareerde van iemand anders met nieuw moederbord en nieuwe dvd-drive, maar zonder HDMI.
Als je nu een HDTV hebt en voorheen nog niet dan is het waarschijnlijk het schuifje dat je om moet zetten op de kabel.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:27 schreef Reintji het volgende:
Wie helpt me even uit de brand met een 'walktrough' voor het veranderen van de videosettings? Nieuwe TV gehaald en de oude is stuk. Het scherm blijft zwart..
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je nu een HDTV hebt en voorheen nog niet dan is het waarschijnlijk het schuifje dat je om moet zetten op de kabel.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |